Taboleiro de anuncios

Alumnado admitido do CRA de Narón no proceso de reserva de praza

20/02/2024

Todo o alumnado que solicitou praza de reserva dende o CRA de Narón, está admitido para o vindeiro curso.

Pódese consultar a lista no taboleiro de anuncios do centro, ou a través da aplicacion de admisión.

Admisión de alumnado curso 2024-2025

15/01/2024

SOLICITUDE DE RESERVA DE PRAZAS PARA CENTROS ADSCRITOS (para o alumnado do noso centro de 4º de ESO que queira matricularse no vindeiro curso no IES As Telleiras, no seu Bacharelato):

• Prazo: do 15 de xaneiro ao 4 de febreiro.
  • Lugar de presentación: secretaría do centro de orixe (CPI do Feal) ou aplicación de admisión con certificado dixital ou chave 365.

SOLICITUDES DE ADMISIÓN (para o alumnado que queira incorporarse no vindeiro curso ao noso centro):

• Prazo: do 1 de marzo ao 20 de marzo.
  • Lugar de presentación: secretaria do CPI do Feal, ou aplicación de admisión con certificado dixital ou chave 365.

Prohibición do uso dos móbiles durante toda a xornada escolar

08/01/2024

Aínda que no noso centro xa se tomara esta medida anteriormente, a Consellería de Educación vén de publicar a Orde do 4 de xaneiro cun protocolo que prohibe o uso dos móbiles durante toda a xornada escolar:

"Nos centros docentes de niveis non universitarios sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia que ofrezan algunha das ensinanzas reguladas na lei orgánica educativa en vigor, a prohibición de uso de teléfonos móbiles e outros dispositivos electrónicos como mecanismo de comunicación establecida durante os períodos lectivos debe estenderse tamén, con carácter xeral, á totalidade da xornada escolar, incorporando os períodos non lectivos. En consecuencia, non se permitirá durante a xornada escolar o emprego libre destes dispositivos."

Gran festa do deporte no cros celebrado onte no colexio

Cros 2023Preme para ver máis fotos

06/12/2023

Onte, martes 5 de decembro, disputouse no centro o I Cros Escolar Concello de Narón, onde participaron uns 700 nenos e nenas de diferentes colexios da bisbarra. O evento organizado polo Club Atletismo Narón, serviu para festexar o seu 35 aniversario.

A actividade foi todo un éxito de participación e deportividade entre nenos e nenas dos diferentes centros educativos. Esperamos poder albergar no futuro algunha outra actividade similar, dado o entorno privilexiado co que contamos no noso centro.

Noraboa a paticipantes, público e organizadores.

Cros Escolar no CPI do Feal

01/12/2023

O martes 5 de decembro, celebrarase no noso centro o I Cros Escolar Concello de Narón, organizado polo Club Atletimo Narón con motivo do seu 35 aniversario. Colabora na organización o Concello de Narón e Xunta de Galicia.

As carreiras comezarán ás 10:50 horas e prolongaránse ata as 13 horas. O alumnado do noso centro dende 3º a 6º de E. Primaria participará no mesmo, xunto con nenos e nenas doutros centros de Ferrolterra. O obxectivos da actividade son: o coñecemento da disciplina, e o fomentar o deporte a saúde nun entorno educativo.

É importante que o alumnado veña coa roupa adecuada para a actividade e unha muda para cambiarse.

Esperamos que sexa unha gran festa do deporte, xa que contamos cuns 700 participantes.

Modificación do NOF

19/10/2023

En xuntanza do día de onte do Consello Escolar, foi incluído no NOF o seguinte texto:

No caso de alerxias alimentarias nas aulas:

"Nas titorias que exista alumnado con alerxias alimenticias graves xustificadas documentalmente con informe médico, o equipo docecnte poderá decidir evitar o consumo de substancias que conteñan alérxenos, co fin de garantir a seguridade do alumnado afectado e minimizar o risco de posibles inxestións accidentais, favorecendo unha contorna segura que permita a inclusión de todo o alumnado por igual nas actividades diarias, obviando os aspectos emocionais negativos que implica vivir cunha alerxia."

"Esta medida cando sexa o caso, será comunicada ás familias do grupo afectado, tendo as mesmas a obriga de cumprila."

"A medida será modificada sempre e cando a familia do alumno/a afectado/a pola alerxia, alegue que xa non existe perigo e aporte a documentación sanitaria que o acredite."

O CPI do Feal, admitido no programa Digitalweek para o alumnado de 3º da ESO

6/10/2023

Na resolución definitiva do programa da Consellería para inmersión lingúística en inglés e mellora da competencia dixital; Dixitalweek 2023, o alumnado de 3º da ESO, contará con 25 prazas para asistir durante unha semana ao centro de inmersión lingüística dos Peares - Ourense. Na actividade estarán acompañados pola profesora de inglés do centro.

Dado que foron 25 prazas as concedidas, os criterios de selección do alumnado interesado, serán os contemplados no NOF do centro para as seccións bilingües:

- Nota en lingua inglesa o curso pasado.

Os posibles empates resólvense:

- Nota media do curso pasado.

En caso de seguir habendo empates: iranse tomando os criterios anteriores baixando de curso.

O alumnado recibirá no centro unha ficha para mostrar a súa intención de participar no programa.

A actividade está prevista do 19 ao 25 de novembro de 2023.

Información do programa

• Equipo directivo: cpi.feal@edu.xunta.gal