Taboleiro xeral das familias

Orde pola que se regulan os criterios e procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado do centro

13/11/20220

Convocatoria para o reparto de máscaras entre o alumnado do centro

• Destinatarios que non teñen que presentar solicitude: Alumnado beneficiario da axuda para material escolar no presente curso.
  • Destinatarios que si deben presentar solicitude: Alumnado non beneficiario da axuda para material e que cumpra os requisitos recollidos na convocatoria.
  • Lugar e datas de presentación: Secretaría do centro de 10:00 a 13:00 horas todos os días e os luns tamén de 16:45 a 17:30 dende o 16 ao 27 de novembro.

Descarga do formulario de solicitude

Actualización do Protocolo de Continxencia en caso de peche dalgunha aula ou todo o centro

11/11/2020

No noso Plan de Continxencia, pódese consultar como será a formación online do alumnado, en caso do peche dalgunha unidade, ou mesmo de todo o centro, como resposta á COVID 19.

Tamén podedes consultar o horario que se seguirá en cada curso, alternado videoconferencia e traballo individual.

Horarios de atención ás familias

23/10/2020

Lembramos que as titorías serán telemáticas es cumprimento do Protocolo COVID, salvo que pola importancia do tema (a proposta do titor ou/e familia), o Equipo directivo decida facela presencial.

Desmentido de positivo por COVID no centro

22/09/2020

Estimadas familias:

Dende o mediodía somos coñecedores da publicación de polo menos un medio de comunicación, da aparición dun positivo por COVID no noso centro.

Dende a dirección do centro, queremos transmitir unha mensaxe de tranquilidade, xa que nestes momentos ningún alumno/a de E. Infantil e E. Primaria, que son os que levan xa casi dúas semanas acudindo ao centro, foi positivo por COVID.

O caso ao que se fai mención, pode ser dun alumno/a de ESO, que como sabedes ata mañá non comezan o curso, e loxicamente non acudirá ata que os médicos lle dean a alta.

Dende o centro, se tivésemos algún caso, activariamos o protocolo que está establecido, pero neste caso non estaría xustificado.

Dende a dirección do centro, enviouse un mail a este medio de comunicación, amosando o malestar pola alarma creada inxustificadamente, sen contrastar se alumno/a en cuestión comezara o curso.

Juan Carlos Bedia Vidal.

Director do CPI do Feal.

Documentos do centro para dar resposta á situación xerada pola COVID-19

08/09/2020

Todos estes documentos teñen unha vocación de dar resposta a situación xerada pola COVID-19, e iranse modificando e actualizando para dar unha mellor resposta a situación que estamos a vivir.

Se colaboramos familias, profesorado e alumnado... todo vai saír ben!

Noraboa pola volta ao cole dos máis pequenos

10/09/2020

Hoxe, despois da incorporación de parte do alumnado máis pequeno do centro, queremos felicitalos pola lección que deron despois de 6 meses lonxe das aulas. O comportamento nas entradas e saídas, aulas, recreos e comedor foi espectacular, polo que merecen unha felicitación.

Se seguimos como hoxe, entre todos conseguiremos que esto saia ben!

Listaxes definitivas de admisión para o curso 2020-2021, e prazo de matrícula para este alumnado e o da ESO

22/06/2020

Hoxe publicamos as listaxes definitivas de admitidos para o vindeiro curso.

Atendendo ao recollido nas instrucións da Consellería no referente a protección de datos, haberá dúas maneiras de consultalas:

1. Presencial: No taboleiro de anuncios do interior do centro.
  2. Non presencial: A través da aplicación admisión de alumnado empregando Chave365 ou Certificado Dixital.

O alumnado admitido deberá formalizar a matrícula do 1 ao 10 de xullo.

O prazo de matrícula para o alumnado de ESO que supere en xuño o curso será igualmente do 1 ao 10 de xullo. Os sobres de matrícula serán entregados o día fixado para a entrega e recollida de material. O alumnado que non supere o curso en xuño fará a matrícula en setembro, despois de recibir as cualificacións.

1º de ESO incorpórase a Edixgal

16/06/2020

Na resolución definitiva publicada onte pola Consellería, o noso centro sae como admitido para incorporarse no vindeiro curso ao programa Edixgal en 1º de ESO.

05/06/2020

Na resolución provisional publicada hoxe pola Consellería, o noso centro sae como admitido para incorporarse no vindeiro curso ao programa Edixgal en 1º de ESO.

Os libros en papel, serán substituidos por ordenadores. Todo o alumnado de 1º de ESO recibirá automaticamente o seu equipo, sen facer ningún tipo de solicitude.

Lembrade que si poderedes solicitar a axuda económica para compra de material escolar, sendo o 19 de xuño o derradeiro día de prazo.

• Equipo directivo: cpi.feal@edu.xunta.gal