Actividades complementarias e extraescolares

Cantando na AP-9

30/06/2019

Temos pendente publicar unha reportaxe sobre a recente excursión á Ría de Vigo de 2º de ESO. De momento, publicamos este aperitivo co alumnado desfogando durante o regreso en bus.

III Carreira de Fin de Curso do CPI do Feal

Carreiras 2019Fai clic para ver máis fotos

29/06/2019

Tedes algunhas fotos da nosa última carreira de fin de curso no álbum "Carreiras 2019" da nosa Galería.

Un ano máis, agradecemos a colaboración das familias, do alumnado e en xeral de tod@s os participantes. Tamén grazas de novo a Pedro Caro, pola súa animación do evento.

Viaxe de 6º de Primaria a Madrid

Madrid 2019Fai clic para ampliar a foto

27/05/2019

Aquí tedes ao noso alumnado de 6º de Primaria cegado polo sol madrileño, durante a viaxe de fin de etapa que fixo a pasada semana. Próxima parada: a ESO.

Coidado cos espellos

Antón entre espellosFai clic para ver o vídeo

15/05/2019

Temos pendente unha reportaxe sobre a recente viaxe a Irlanda do noso alumnado de 1º e 3º de ESO (na sección bilingüe de Plástica), pero como adianto, envíannos este simpático despiste de Antón nun museo de cera irlandés.

Paseo ciclista polo Belelle

Belelle 2019Fai clic para ver máis fotos

07/05/2019

Esta mañá, o alumnado de 6º de Primaria saíu en bici pola beira do río Belelle ata chegar á Fervenza. O noso agradecemento ao Equipo de Educación Vial do Concello, pois sen eles non sería posible esta espectacular saída.

Nova marcha ciclista

Marcha ciclista do 5/5/2019Fai clic para ampliar a foto

05/05/2019

O noso alumnado desde 3º a 6º de Primaria gozou co resto dos colexios de Narón o pasado venres 3 de maio, grazas á tradicional marcha ciclista organizada polo Concello.

Marcha ciclista do 5/5/2019Fai clic para ampliar a foto

6º de Primaria en Santiago

Santiago 2019Fai clic para ver máis fotos

24/04/2019

O pasado xoves 11 de abril, @s alumn@s de 6º de Primaria acompañad@s das súas titoras (Raquel, Lucía e Isabel), ademais de Lara (profesora de PT) e Mónica (coidadora), foron a Santiago de Compostela para visitar a Cidade da Cultura e o Parlamento de Galicia (onde despois de coñecer o edificio, interviron como auténtic@s parlamentari@s no Salón de Plenos).

Entroido 2019

14/03/2019

A nosa última festa de Entroido estivo centrada nos superheroes/heroínas. Como dicía Bowie: "We can be heroes... just for one day" (no vídeo, utilizamos a recente versión de "Heroes" que fixeron Depeche Mode).

Actualización do 13/04/2019: Fotos no álbum Entroido 2019 da nosa Galería.

Súper Morceg@ e o seu testamento

Morceg@l

28/02/2019

Grazas a todo o alumnado (de 4º e 3º de ESO), profesorado e persoal non docente que axudou a crear @ Súper Mec@ do Feal 2019. O a próximo venres, o noso máis célebre morceg@ desvanecerase entre o fume. Achegamos o seu testamento (escrito pola mestra de Primaria Raquel Zaplana Rodríguez).

Día da Paz 2019

30/01/2019

O noso alumnado de Infantil e Primaria celebrou o Día da Paz con música esta mañá. Debido ao mal tempo que normalmente hai nestas datas, houbo que volver ao patio cuberto, onde a acústica e a iluminación non son nada boas.

Día da Paz 2019