O novo blog do departamento de Orientación

Futuro

11/10/2017

O alumnado da ESO ten esta nova ferramenta do Departamento de Orientación para pensar no seu futuro:

www.elorienta.com/feal

Fóra de xogo

27/03/2019

Non falamos de fútbol. Referímonos a unhas charlas organizadas polo Concello de Narón para a prevención da ludopatía en menores. Tiveron lugar onte e hoxe cos nosos grupos de 3º e 4º de ESO.

4º de ESO no Campus de Ferrol

Campus de Ferrol

18/03/2019

Continúa a xira de inverno de 4º de ESO polos centros educativos de Ferrolterra. Neste caso, deixamos un recordo da súa parada na área universitaria, o pasado 15 de marzo.

Visita de 4º de ESO ao IES Leixa e o CIFP Ferrolterra

CIFP Ferrolterra

28/02/2019

No álbum de 2019 que ten o Departamento de Orientación na nosa Galería, deixamos imaxes da visita que o alumnado de 4º de ESO fixo esta mañá ao IES Leixa e o CIFP Ferrolterra.

Visita de 4º de ESO ao IES de Trasancos

28/01/2019

O pasado 24 de xaneiro, o noso alumnado de 4° de ESO visitou o IES de Trasancos, para consideralo na continuación dos seus estudos. Deixamos aquí algunhas imaxes fixas e en vídeo enviadas por Nieves Cortizas. No vídeo, podedes ver unha actividade conxunta do alumnado de ambos centros na aula de Música, e na foto que enlaza á Galería... o ben que trataron á nosa xente Guiño

IES de Trasancos - 24/01/2019Fai clic para ver máis fotos

Charla sobre os perigos das novas tecnoloxías para 5º e 6º de Primaria

5º e 6º de EP - 2018

02/11/2018

O pasado 19 de outubro, o alumnado de 5º e 6º de Primaria participou nunha charla sobre as novas tecnoloxías (dentro do Plan director para a convivencia e mellora da seguridade), impartida por un membro da Polícia Nacional e organizada polo departamento de Orientación.

Visita de 4º de ESO aos campus de Esteiro e Serantes

CampusFai clic para ampliar a foto

28/05/2018

Continúa a xira triunfal de 4º de ESO polos centros educativos da bisbarra (neste caso universitarios).

Visita ao IES de Leixa do alumnado de 4º de ESO

Leixa 2018Fai clic para ampliar a foto

16/04/2018

O noso alumnado de 4º de ESO segue de xira polos centros educativos da comarca grazas á súa astuta manager Clara Goás, e como vedes, ás veces atopan fans que gozan facéndose un selfie con eles.

Leixa 2018Fai clic para ampliar a foto

Visita de 4º de ESO ao IES Terra de Trasancos

IES de Trasancos 1/2/2018Fai clic para ampliar a foto

05/02/2018

Pilar Sánchez envíanos imaxes da visita de 4º de ESO ao IES Terra de Trasancos o pasado 1 de febreiro. Alí, o noso alumnado puido coñecer a oferta educativa dos nosos veciños.

IES de Trasancos 1/2/2018Fai clic para ampliar a foto