O novo blog do departamento de Orientación

Futuro

11/10/2017

O alumnado da ESO ten esta nova ferramenta do Departamento de Orientación para pensar no seu futuro:

www.elorienta.com/feal

Charla para o alumnado de 4º de ESO sobre opcións do CIFP Ferrolterra e o IES Terra de Trasancos

Enrique PazoJéssica Fernández

14/01/2021

Esta mañá, recibimos a visita de Enrique Pazo (director do CIFP Ferrolterra) e Jéssica Fernández (orientadora do IES Terra de Trasancos). Ambos estiveron informando ao noso alumnado de 4º de ESO sobre diversas opcións dos seus centros.

Charla das FAS

FAS no Feal 2019

16/10/2019

Esta mañá visitaron o noso centro dous suboficiais da Infantería de Mariña, para dar unha charla ao alumnado de 4º ESO sobre a importancia das Forzas Armadas na defensa do país.

Explicaron aspectos relacionados coa organización e tarefas de cada un dos sectores que abrangue este corpo e orientaron aos rapaces sobre as diferentes opcións de estudio que poden cursar se nun futuro queren entrar no mundo militar.

FAS no Feal 2019

Fóra de xogo

27/03/2019

Non falamos de fútbol. Referímonos a unhas charlas organizadas polo Concello de Narón para a prevención da ludopatía en menores. Tiveron lugar onte e hoxe cos nosos grupos de 3º e 4º de ESO.

4º de ESO no Campus de Ferrol

Campus de Ferrol

18/03/2019

Continúa a xira de inverno de 4º de ESO polos centros educativos de Ferrolterra. Neste caso, deixamos un recordo da súa parada na área universitaria, o pasado 15 de marzo.

Visita de 4º de ESO ao IES Leixa e o CIFP Ferrolterra

CIFP Ferrolterra

28/02/2019

No álbum de 2019 que ten o Departamento de Orientación na nosa Galería, deixamos imaxes da visita que o alumnado de 4º de ESO fixo esta mañá ao IES Leixa e o CIFP Ferrolterra.

Visita de 4º de ESO ao IES de Trasancos

28/01/2019

O pasado 24 de xaneiro, o noso alumnado de 4° de ESO visitou o IES de Trasancos, para consideralo na continuación dos seus estudos. Deixamos aquí algunhas imaxes fixas e en vídeo enviadas por Nieves Cortizas. No vídeo, podedes ver unha actividade conxunta do alumnado de ambos centros na aula de Música, e na foto que enlaza á Galería... o ben que trataron á nosa xente Guiño

IES de Trasancos - 24/01/2019Fai clic para ver máis fotos

Charla sobre os perigos das novas tecnoloxías para 5º e 6º de Primaria

5º e 6º de EP - 2018

02/11/2018

O pasado 19 de outubro, o alumnado de 5º e 6º de Primaria participou nunha charla sobre as novas tecnoloxías (dentro do Plan director para a convivencia e mellora da seguridade), impartida por un membro da Polícia Nacional e organizada polo departamento de Orientación.

• Equipo directivo: cpi.feal@edu.xunta.gal