@s espeleólog@s do Feal

Minerais 2016Fai clic para ver máis fotos

26/11/2016

O alumnado de 4º de Primaria tivo a sorte de participar recentemente nun obradoiro sobre as Propiedades dos minerais impartido polo alumnado de 1º de ESO B, e guiado pola profesora de Bioloxía, María Varela.

O obradoiro levouse a cabo en varias sesións, unha para cada aula. Nestas sesións, os nenos e nenas de 4º de Primaria manipularon distintos minerais nos que puideron comprobar de forma directa algunhas das súas propiedades (cor, cor de raia, brillo e forma).

O alumnado gozou e aprendeu moito na realización desta actividade. A partir de agora… os minerais son outro mundo.

Non hai mellor maneira de aprender que aprender facendo entre iguais. O enriquecemento mutuo do que ensina (alumnado da ESO) e do que aprende (alumnado de Primaria), guiado pola profesora coordinadora, é un dos sendeiros na formación de persoas íntegras.

As titoras de 4º de Primaria