Celebracións do Día do Libro na Biblio de Secundaria

Día do Libro 2024Preme para ver máis fotos

06/05/2024

Este ano 2024, para  celebrar o Día do Libro, a Biblio de Secundaria trouxo a primavera ao Feal.

O noso alumnado e profesorado fixo preciosas rosas de papel para regalar xunto cun libro no posto de Secundaria da Feira do Libro. Pequenos e maiores levaron  para a súa casa unha chea de libros de expurgo da biblioteca xunto coa súa rosa, celebrando así o San Xurxo do Feal.

Por outra banda, o alumnado de Lingua Castelá deu vida á unha árbore cubríndoa con preciosas follas de papel cheas de poemas e frases.

E como xa fixemos o ano pasado, os nosos corredores enchéronse de frases sacadas de grandes obras en galego, castelán, inglés e francés para que o alumnado puidese coller e regalar a quen quixese, xa que, en ocasións, non hai nada mellor que ofrecer que unhas bonitas palabras.