Prohibición do uso dos móbiles durante toda a xornada escolar

08/01/2024

Aínda que no noso centro xa se tomara esta medida anteriormente, a Consellería de Educación vén de publicar a Orde do 4 de xaneiro cun protocolo que prohibe o uso dos móbiles durante toda a xornada escolar:

"Nos centros docentes de niveis non universitarios sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia que ofrezan algunha das ensinanzas reguladas na lei orgánica educativa en vigor, a prohibición de uso de teléfonos móbiles e outros dispositivos electrónicos como mecanismo de comunicación establecida durante os períodos lectivos debe estenderse tamén, con carácter xeral, á totalidade da xornada escolar, incorporando os períodos non lectivos. En consecuencia, non se permitirá durante a xornada escolar o emprego libre destes dispositivos."

ORDE_MOBILES_4_1_2024.pdf222.1 KB