Rediscover the real European values

Resumo do proxecto

O proxecto "Redescubrindo os verdadeiros valores de Europa" concéntrase en axudar aos nenos a descubrir e comprender os principais valores éticos e tradicionais que foron a base da formación da civilización europea, como honestidade, respecto, xenerosidade, tolerancia, bondade, familia, heroísmo, coraxe, educación, respecto ás tradicións, protección do medio ambiente. Así, os nenos, profesores e pais desenvolven novas competencias no campo da conciencia cultural, xunto coas habilidades, coñecementos e actitudes que lles permitan apreciar eses valores e aumentar o seu sentido de iniciativa de facer activos estes valores durante a súa vida, desenvolvendo un sentido de conciencia europea.

O proxecto ten como lema: "Redescubrindo os verdadeiros valores europeos redescubrímonos a nos mesmos e nos facemos persoas mellores e mellores cidadáns da Europa do futuro". Teremos tamén un mascota creado por estudantes e escollida tras un concurso para a súa selección. Durante os 2 anos do proxecto desenvolverasne unha variedade de actividades organizadas nos seguintes temas: valores culturais, éticos, históricos, educativos, valores de desenvolvemento sostible e unha serie de produtos finais, entre os que podemos mencionar: a web, un revista-blog do proxecto, un "cofre do tesouro" coas cousas que son máis representativas das tradicións de cada país, un espazo e-twining, presentacións ppt, artesanía de materiais reciclados, folletos, etc. Usaranse frecuentemente as ferramentas TIC e ferramentas multimedia. Preténdese que as actividades do proxectos sexan transversais e estean integradas no currículo escolar, aumentando así a flexibilidade e o interese en disciplinas diferentes, pero á vez imos desenvolver algunhas das actividades nun programa fóra da escola.

Participantes

O proxecto realízase a través dunha Asociación Comenius Multilateral entre as escolas que se indican a continuación:

1. Școala Cu Clasele I-VIII "Mihai Eminescu". Roman (Romanía)
  2. Liceul Teologic Romano-Catolic "Sf. Francisc De Assisi". Roman (Romanía)
  3. Tallinn English College. Tallinn (Estonia)
  4. Istituto Comprensivo Di Gatteo. Gatteo (Italia)
  5. Vii Istituto Comprensivo “G.A.Costanzo”. Siracusa (Italia)
  6. I.E.S. Politécnico de Vigo. Vigo (España)
  7. Aa Ungdomsskole. Lyngdal (Noruega)
  8. Institution Notre-Dame. Toulon (Francia)
  9. Gymnasio Ayiou Dhometiou. Nicosia  (Chipre)
  10. Maarten Van Rossem. Arnhem (Holanda)