Departamento Informática

• Abellán Ferrer, Javier
  • do Vale Varela, Jeny (substituta: Fernández Carballo, Laura)
  • Crestelo Saburido, Héctor Manuel
  • Galván Bretaña, M. Dolores
  • Gómez Vallejo, Héctor José
  • Pérez Fernández, Marcos
  • Piñeiro Vidal, Rebeca
  • Rodríguez Patiño, Ramón
  • Sanlés Fernández, José Ramón
  • Torres Domínguez, Alejandro (substituto: Fernández González, Andrián)

Xefatura departamento

• Pérez Fernández, Marcos

Programacións

• Ciclo Superior: Desenvolvemento de Aplicacións Web

• Ciclo Medio: Sistemas Microinformáticos e Redes

• Ciclo de FP Básica: Informática de Oficina

• ESO

Xa podes estudiar no noso instituto o CICLO SUPERIOR de DESENVOLVEMENTO DE APLICACIÓNS WEB

Completamos a oferta educativa do noso instituto cun Ciclo Superior da familia de informática e comunicacións, no que te podes matricular para o vindeiro curso 2020/2021, é o Ciclo Superior de "DESENVOLVEMENTO DE APLICACIÓNS WEB".

III Feira de ensinanzas profesionais e artísticas

Un ano máis o noso alumnado  acudiu a esta feira profesional organizada en Ponteareas. Os grupos de 4º da ESO e FPB realizaron unha visita polos diferentes postos para descubrir opcións profesionais diversas que lles poidan ir axudando a perfilar o seu futuro.

Por outra banda, o alumnado de ciclo medio do IES tamén participou na feira presentando o seu ciclo medio (Sistemas microinformáticos e redes) e as actividades que levan a cabo. A xestión do posto e o contacto con outro alumnado interesado foi unha experiencia enriquecedora para eles.

Fp Innova Galicia 2019

O xoves 9 de Maio o alumnado da E.S.O, FP Básica e Ciclo Medio visitaron Fp Innova Galicia 2019 (Congreso de Innovación de Formación Profesional) na Cidade da Cultura en Santiago de Compostela.

En Praga co programa Erasmus +

Marta, Adrián e Iván en Praga

Por cuarto curso consecutivo o noso instituto participa no programa Erasmus +. Ao abeiro deste programa os alumnos que rematan os seus estudos de FP Básica e Ciclo Medio poden realizar a súa Formación en Centros de traballo en empresas no estranxeiro.

Iván e Adrián, alumnos do Ciclo Medio de sistemas Microinformáticos e Redes, Xunto coa profesora Marta Rey viaxaron a principios de abril a Praga para realizar as súas estadías Erasmus +.