Fp Innova Galicia 2019

O xoves 9 de Maio o alumnado da E.S.O, FP Básica e Ciclo Medio visitaron Fp Innova Galicia 2019 (Congreso de Innovación de Formación Profesional) na Cidade da Cultura en Santiago de Compostela.

En Praga co programa Erasmus +

Marta, Adrián e Iván en Praga

Por cuarto curso consecutivo o noso instituto participa no programa Erasmus +. Ao abeiro deste programa os alumnos que rematan os seus estudos de FP Básica e Ciclo Medio poden realizar a súa Formación en Centros de traballo en empresas no estranxeiro.

Iván e Adrián, alumnos do Ciclo Medio de sistemas Microinformáticos e Redes, Xunto coa profesora Marta Rey viaxaron a principios de abril a Praga para realizar as súas estadías Erasmus +.

Visita á empresa de telecomunicacións R e o Muncyt

O alumnado de CM de Sistemas Microinformáticos e Redes realizou unha saída a A Coruña o venres 8 de Febreiro onde visitaron a empresa de telecomunicación R e o MUNCYT (Museo Nacional de Ciencia e Tecnoloxía).

2ª Feira das ensinanzas Profesionáis e Artísticas en Ponteareas

O noso alumnado de Ciclo Medio participou na 2ª FEIRA DAS ENSINANZAS PROFESIONÁIS E ARTÍSTICAS que se celebrou os días 4 e 5 de Febreiro de 2019, alí deron a coñecer o noso ciclo ó alumnado dos distintos centros escolares da comarca e tamén a todos aqueles que viñeron visitar a Feira.