Departamento Informática

• Ciclo Medio: Sistemas Microinformáticos e Redes

• Ciclo de FP Básica: Informática de Oficina

16 de febreiro: Feira das Ensinanzas Profesionais e Artísticas de Ponteareas

O IES Pazo da Mercé está presente na Feira das Ensinanzas Profesionais e Artísticas de Ponteareas, amosando parte do traballo realizado nos ciclos formativos que se desenvolven no noso centro.

Os delitos que se agochan nas redes sociais

Charla divulgativa 2 de novembro: "Os delitos que se agochan nas redes sociais":

A profesora de Dereito Penal da UVigo, Marta García Mosquera, explica ó alumnado de primeiro e segundo curso da Formación Profesional de Grao Medio "Sistemas informáticos e redes", os riscos e as consecuencias dos seus actos no mundo dixital.

Proxecto final SMR1: Video promocional do Ciclo Medio de SMR do IES Pazo da Mercé. 2020 - 2021

O alumnado de 1º de SMR realizou un proxecto final chamado "Video promocional do Ciclo Medio SMR, do Ies Pazo da Mercé 2020 - 2021".

Neste proxecto os estudantes, organizados en parella, tiveron que desenvolver un deseño para o noso centro, no módulo de Aplicacións Ofimáticas do Ciclo SMR1.

FP Dual, a nova aposta do Pazo da Mercé

A semana pasada ofrecéuselles unha charla ao alumnado de 4º da ESO e de 1º de BACH sobre a FP Dual, que ten como finalidade a cualificación profesional das persoas mediante a formación compartida entre o centro e as empresas. O alumnado de 1º de Ciclo Superior recibiu unha charla específica sobre a FP Dual en réxime ordinario, que será a que se implante para o ano vindeiro no noso IES. Esta consiste nun período de formación no centro até o mes de decembro e a partir de xaneiro comezará a actividade profesionalizadora coa formación na empresa.