Programa Erasmus+

Marta, profesora do departamento de Informática, tivo a oportunidade de viaxar a Malta como profesora visitante no programa Erasmus+. Durante cinco días visitou as aulas do instituto Giovanni Curmi Higher Secondary School, en Naxxar, centro público no que se imparten cursos equivalentes ao noso Bacharelato. Nesta estadía asistiu a clases de Tecnoloxías da Información e de Computación, comprobando as diferenzas lingüísticas, culturais e pedagóxicas entre ambos países. Tamén tivo a oportunidade de asistir ás clases de español e falar cos alumnos sobre Galicia, a súa cultura, lingua propia, música e danza. A experiencia foi moi enriquecedora, tendo a oportinidade de intercambiar opinións sobre educación e cultura en ambos países co profesorado co que estivo en contacto.
Ademais, aproveitou esta viaxe para facer un seguemento do alumno de Ciclo Medio que está levando a cabo neste país as súas prácticas en empresas e entrevistarse coa empresa intermediaria que xestionou esta estadía.

1ª FEIRA DAS ENSINANZAS PROFESIONÁIS E ARTÍSTICAS EN PONTEAREAS

O noso alumnado de Ciclo Medio participou na 1ª FEIRA DAS ENSINANZAS PROFESIONÁIS E ARTÍSTICAS que se celebrou os días 5 e 6 de Febreiro de 2018, alí deron a coñecer o noso ciclo ó alumnado dos distintos centros escolares da comarca e tamén a todos aqueles que viñeron visitar a Feira.

No noso stand os visitantes podían admirar dúas táboas expositoras con distintos discos duros e teléfonos móbiles de distinto tipo e tamaño despiezados/etiquetados cos nomes que preparou o noso alumnado, un PC "tuneado" montado tamén polo noso alumnado. Tamén creamos unhos xogos de Kahoot sobre temas informáticos para entreteñer ó público e proxectamos un video descriptivo dos noso estudos.

Fp Innova Galicia 2018

Este mércores 25 de Abril o alumnado da E.S.O, Bacharelato, FP Básica e Ciclo Medio visitaron Fp Innova Galicia 2018 (Congreso de Innovación de Formación Profesional) na Cidade da Cultura en Santiago de Compostela.
Foi unha magnifica ocasión para coñecer as posibilidades que ofrece a formación profesional e o alumnado puido desfrutar de cortes de pelo, pintura de unllas, demostración de funcionamento de drons e impresoras 3D, proxectos de innovación colaborativa entre centros de distintas familias profesionáis (comercio e informática, electrónica e carpintaría) así coma degustar receitas innovadoras feitas con camelia.
Ademáis a nosa visita coincidiu coa presentación do Presidente da Xunta do Proxecto de creación do Campus FP en Vigo.

Erasmus +

Baremo aplicado á escolla de estudantes para o programa erasmus+ no caso de concorrencia de máis solicitudes ca prazas.