1ª Feira das Ensinanzas Profesionáis e Artísticas

Os alumnos do ciclo medio sistemas microinformáticos e redes do I.E.S. Pazo da Mercé estarán no stand 17 da 1ª Feira das Ensinanzas Profesionáis e Artísticas que se celebrará os próximos 5 e 6 de Febreiro no Pavillón Álvaro Pino de Ponteareas, Ven a visitarnos!!!

Admisión e matrícula para o curso 2017/2018 en Ciclo Medio

No seguinte enlace podedes acceder a toda a información para vos matricular no Ciclo Medio para o vindeiro curso 2017/2018: Admisión. Curso 2017/2018. Lembrade que a solicitude só é posible realizala a través da rede.

Notas probas libres teóricas

Dende a Comisión de avaliación das probas libres do ciclo de Sistemas Microinformáticos e Redes do IES Pazo da Mercé, iranse facendo públicas diariamente as notas das probas teóricas, que tamén se publicarán no taboleiro do centro. Deste xeito dáse cumprimento á orde do 5 de abril de 2013, pola que se regulan as probas para a obtención dos títulos de técnico e de técnico superior de ciclos formativos de formación profesional.

Xornada acollemento para alumnado libre de FP.

O vindeiro venres 26 ás 11:30 terá lugar a sesión de acollemento de alumnado libre de formación profesional, na sala de usos múltilples do IES Pazo da Mercé. Esta xornada é de obrigada asistencia para o alumnado matriculado por libre no ciclo de Sistemas Microinformáticos e Redes, segundo se recolle na orde do 5 de abril de 2013, pola que se regulan as probas para a obtención dos títulos de técnico e de técnico superior de ciclos formativos de formación profesional.