Informática

• Ciclo Superior: Desenvolvemento de Aplicacións Web

• Ciclo Medio: Sistemas Microinformáticos e Redes

• Ciclo de FP Básica: Informática de Oficina

1º Campionado de Programación.

O vindeiro 7 de maio terá lugar no noso IES a "Primeira edición do campionato de programación". Con invitación aos centros con CS de DAW/DAM: IES de Teis, IES de Rodeira, IES Armando Cotarelo, CIFP A Carballeira, IES Chan do Monte, IES Ramón Aller

Feira de educación FormaMOS

Os pasados días 10 e 11 de abril, o noso profesorado de Ciclos de FP, participou por pimeira vez na feira de educación FormaMOS, organizada polo Concello de Mos e o colexio Lar, sendo esta a terceira edición. Durante a mesma, demos a coñecer a nosa oferta educativa en ciclos de informática ó alumnado visitante.

Visita á Feira do Emprego en Oleiros

O alumnado de 2º de DAW do noso IES asitíu a Feira do Emprego que celebrouse o pasado 21 de marzo no municipio de Oleiros, organizada pola Escola de Negocios EFBS. Alí, o alumnado tivo a oportunidade de interactuar con persoal de diferentes empresas de distintos sectores e, principalmente, do sector tecnolóxico.

VI Feira de Ponteareas

Como cada ano, o noso alumnado de FP participou na Feira das Ensinanzas celebrada no Concello de Ponteareas. Nela, baixo a supervisión do seu profesorado, promocionaron os nosos ciclos de Sistemas Microinformáticos e Redes (CM) e Desenvolvemento de Aplicacións Web (CS).

Moitos alumnos e alumnas doutros centros mostraron interese polas nosas propostas polo que non descartamos que, nun futuro próximo, formen parte da nosa comunidade educativa.

Visita ó CESGA y ó Observatorio Astronómico Ramón María Aller

Os grupos de 2º de ciclo medio de SMR e 1º de ciclo superior de DAW de informática visitaron ó Centro de supercomputación de Galicia (CESGA) e o observatorio Astronómico Ramón María Aller