III Feira de ensinanzas profesionais e artísticas

Un ano máis o noso alumnado  acudiu a esta feira profesional organizada en Ponteareas. Os grupos de 4º da ESO e FPB realizaron unha visita polos diferentes postos para descubrir opcións profesionais diversas que lles poidan ir axudando a perfilar o seu futuro.

Por outra banda, o alumnado de ciclo medio do IES tamén participou na feira presentando o seu ciclo medio (Sistemas microinformáticos e redes) e as actividades que levan a cabo. A xestión do posto e o contacto con outro alumnado interesado foi unha experiencia enriquecedora para eles.

Fp Innova Galicia 2019

O xoves 9 de Maio o alumnado da E.S.O, FP Básica e Ciclo Medio visitaron Fp Innova Galicia 2019 (Congreso de Innovación de Formación Profesional) na Cidade da Cultura en Santiago de Compostela.

En Praga co programa Erasmus +

Marta, Adrián e Iván en Praga

Por cuarto curso consecutivo o noso instituto participa no programa Erasmus +. Ao abeiro deste programa os alumnos que rematan os seus estudos de FP Básica e Ciclo Medio poden realizar a súa Formación en Centros de traballo en empresas no estranxeiro.

Iván e Adrián, alumnos do Ciclo Medio de sistemas Microinformáticos e Redes, Xunto coa profesora Marta Rey viaxaron a principios de abril a Praga para realizar as súas estadías Erasmus +.

Visita á empresa de telecomunicacións R e o Muncyt

O alumnado de CM de Sistemas Microinformáticos e Redes realizou unha saída a A Coruña o venres 8 de Febreiro onde visitaron a empresa de telecomunicación R e o MUNCYT (Museo Nacional de Ciencia e Tecnoloxía).