Língua e literatura galega

• Ferreiro García, Susana
  • Groba Bouza, Fernando

Xefatura departamento

• Artos Sestelo, Carmen María (antes Vázquez Añel, Ilda)

Programacións

Neste centro podes estudar português:

Neste vídeo explicámosche que che pode aportar aprender português, unha materia que se imparte neste centro.

Farmapoesía: Día Mundial da Poesía

Este ano, para celebrar o Día Mundial da Poesía decidimos abrir a farmacia poética e ofrecer poemas como medicamentos. Así, coa rapazada de 1º da ESO e 3º PMAR levamos a cabo un proxecto que consistía en crear un medicamento que nos curase as "doenzas da alma".

Para iso, renomeamos medicamentos coñecidos por todos, creamos os prosprectos e os textos poéticos que nos sandasen de problemas como o medo, o mal de amores, a preguiza... A poesía cura!

Notas para a lectura de El Caballero de las botas azules

A profesora da Universidade de Bangor (Gales), Helena Miguélez Carballeira, estivo no noso centro para lle falar ao alumnado de 1º de BACH da prosa rosaliana, centrándose máis concretamente, en El caballero de las botas azules. A través desta peza narrativa a profesora Miguélez descubriunos unha Rosalía combativa coa novidade, co consumo de masas e moi dura co novo sistema económico que empezaba a emerxer: o capitalismo

Xornadas de narración oral I: Celso Fernández Sanmartín

O pasado día 28 de outubro o alumnado de 1º da ESO tivo a sorte de asistir a unha actuación do recoñecidísimo narrador oral Celso Fernández Sanmartín. Durante case dúas horas estívonos a contar historias sobre temáticas próximas ao Samaín, aínda que máis que morrer de medo, morremos de risa.

A actuación tivo lugar no Auditorio do concello, que nos cedeu o lugar para que un grupo amplo de rapazas e rapaces puideran gozar da actuación matendo as máximas medidas de seguidade posibles.

EN GALEGO, ENTÉNDOTE

Aquí vos presento ao noso marabilloso equipo de dinamización lingüística do Galego coa nova camiseta que os identifica e do trinqui. Eles e elas escolleron o lema da camiseta "En Galego, Enténdote" escolleron tamén a cor, azul celeste , unha das cores de galiza, e do celtiña de Vigo, por que non dicilo?.Eles e elas van ter unha Misión ( imposible?, non creo) durante o que resta do mes de xaneiro e durante todo o mes de febreiro. A misión consiste en conseguir neofalantes en galego, é dicir, conseguir que compañeiros ou compañeiras que adoitan falar en castelán, comecen a falar o galego de maneira habitual. Difícil reto, xa o sabemos, mais temos que tentalo. Haberá éxitos e fracasos pero , é que a vida é así, ou?