Língua e literatura galega

Xefatura departamento

• Vázquez Añel, Ilda

Programacións

Neste centro podes estudar português:

Neste vídeo explicámosche que che pode aportar aprender português, unha materia que se imparte neste centro.

EN GALEGO, ENTÉNDOTE

Aquí vos presento ao noso marabilloso equipo de dinamización lingüística do Galego coa nova camiseta que os identifica e do trinqui. Eles e elas escolleron o lema da camiseta "En Galego, Enténdote" escolleron tamén a cor, azul celeste , unha das cores de galiza, e do celtiña de Vigo, por que non dicilo?.Eles e elas van ter unha Misión ( imposible?, non creo) durante o que resta do mes de xaneiro e durante todo o mes de febreiro. A misión consiste en conseguir neofalantes en galego, é dicir, conseguir que compañeiros ou compañeiras que adoitan falar en castelán, comecen a falar o galego de maneira habitual. Difícil reto, xa o sabemos, mais temos que tentalo. Haberá éxitos e fracasos pero , é que a vida é así, ou?

O Que Arde

Hoje, 28 de novembro de 2019, fomos ver "O Que Arde" com 50 alunos/as das Neves.

Elxs adoraram mas muitxs ficaron tristes porque lembravam o acontecido há 3 anos. Talvez a educação sirva para alguma coisa e o monte entre na escola e com um futuro melhor para todxs. A lingua comprometida com o nosso ambiente.

Esta actividade foi promovida pela vice-direção, o Dep. de Lingua Galega, Biblioteca e  EDLG.

Posadoiro do correlingua 2019 - IES Pazo da Mercé

A actividade consiste en que o alumnado  pose diante da imaxe que anexamos cos materiais que elaboraron ou simplemente en grupo. Unha vez feito o posadoiro, o centro remitmos as fotos a este correo (correlingua@gmail.com) e desde o Correlingua colgarán as fotos na súa páxina web e páxinas de Facebook e Instagram. Así mesmo, colgamos tamén estas fotos na nosa web.

O GALEGO É A FÓRMULA

O Salto

O pasado venres 11 de outubro 2019 tivemos a a sorte de poder presentar o documental “ O SALTO ” de Adrián González, documentalista e ex alumno do centro, alén de contar coa súa presencia no visionado.

Realizamos o evento en usos múltiples desde ás 12 e 10 ás 13:10 e acudiron a velo o alumnado dos grupos de 3º pmar,4º a, 4º b, 1º bacharelato, 2º bacharelato e ciclo medio.