Língua e literatura galega

Xefatura departamento

• Vázquez Añel, Ilda

Programacións

Neste centro podes estudar português:

Neste vídeo explicámosche que che pode aportar aprender português, unha materia que se imparte neste centro.

Posadoiro do correlingua 2019 IES PAZO DA

A actividade consiste en que o alumnado  pose diante da imaxe que anexamos cos materiais que elaboraron ou simplemente en grupo. Unha vez feito o posadoiro, o centro remitmos as fotos a este correo (correlingua@gmail.com) e desde o Correlingua colgarán as fotos na súa páxina web e páxinas de Facebook e Instagram. Así mesmo, colgamos tamén estas fotos na nosa web.

O GALEGO É A FÓRMULA

O Salto

O pasado venres 11 de outubro 2019 tivemos a a sorte de poder presentar o documental “ O SALTO ” de Adrián González, documentalista e ex alumno do centro, alén de contar coa súa presencia no visionado.

Realizamos o evento en usos múltiples desde ás 12 e 10 ás 13:10 e acudiron a velo o alumnado dos grupos de 3º pmar,4º a, 4º b, 1º bacharelato, 2º bacharelato e ciclo medio.

Ana Carreira no noso Centro.

O pasado 22 de febreiro, o alumnado de 1º e 2º da Eso tiveron a sorte de asistir á charla de Ana Carreira, contacontos dende hai 20 anos, deleitounos coas súas narracións orais e reflexións entorno a como se deben contar os contos. O alumnado interactuou con ela e participou das súas preguntas e actuación.

En 2 Bach apuntámonos ás tertulias literarias!

Pablo Gil, Alejandro Mariño e Brais Rocha comentan Cousas de Castelao.