Saídas extraescolares

UN SALTO ADIANTE: PORTUGAL 2019

Despois de moita dedicación para que saíse da mellor maneira posible, fixo acto de presenza a realidade mesma, o día marcado para comprobar que os desexos se ven efectivamente plasmados e se cumpren: un luns, 27 de maio, radiante de sol e ledicias, no que case 200 persoas, entre alumnado e profesorado, nos unimos por unha causa común tan importante e de tanta potencia a todos os niveis (educativo, cultural, económico, social...) como é a lingua portuguesa, o seu estudo e valorización. Temos o privilexio de estarmos nun contexto que presenta as mellores condicións para todo isto, o asunto é saber e querer aproveitalas en beneficio do noso estudantado.

Fp Innova Galicia 2019

O xoves 9 de Maio o alumnado da E.S.O, FP Básica e Ciclo Medio visitaron Fp Innova Galicia 2019 (Congreso de Innovación de Formación Profesional) na Cidade da Cultura en Santiago de Compostela.

VISITA A PONTEVEDRA

O pasado 10 de abril alumnado de diversos grupos e cursos fixo unha visita á cidade de Pontevedra. Contamos coa sorte de ter un tempo marabilloso, que fixo aínda máis agradable o roteiro organizado polo Concello desa cidade, onde con explicacións moi claras e prácticas do guía se fixo un percorrido “comentado” a través do entramado do rueiro medieval. E paralelamentefóronse visibilizando os puntos urbanos vinculados ao Rexurdimento literario (sobre todo en relación coa vida e obra de Xoán Manuel Pintos).

Excursión ao Courel curso 2019

Un ano máis o E.D.L.G. organizou a excursión ao Courel co alumnado de 1º e 2º da ESO os días 3,4 e 5 de abril.

Viaxe a París

O Departamento de francés organizou unha Viaxe Cultural a París para o alumnado de francés de 3º e 4º ESO acompañado polas profesoras Rosa Pérez e Belén Jorge.

Esta actividade tivo lugar dende o 25 ata o 30 de marzo e o alumnado puido visitar os lugares máis emblemáticos de París: