Saídas extraescolares

Excursión ao Courel curso 2019

Un ano máis o E.D.L.G. organizou a excursión ao Courel co alumnado de 1º e 2º da ESO os días 3,4 e 5 de abril.

Viaxe a París

O Departamento de francés organizou unha Viaxe Cultural a París para o alumnado de francés de 3º e 4º ESO acompañado polas profesoras Rosa Pérez e Belén Jorge.

Esta actividade tivo lugar dende o 25 ata o 30 de marzo e o alumnado puido visitar os lugares máis emblemáticos de París:

Visita a Lugo

O luns 11 de marzo un bo grupo de alumnas e alumnos de 4º e de bacharelato asistiu á fermosa cidade de Lugo. Unha cidade que, anualmente, acolle varios días do Festival de Teatro Clásico, ao que acoden estudantes e profesores de toda Galicia.

Visita á 2ª Feira de Ensinanzas Profesionais e Artísticas (Ponteareas)

O alumnado de 4º da ESO e 2º de Formación Profesional Básica de Informática de Oficina visitaron o pasado 5 de febreiro de 2019, a II Feira de Ensinanzas Artísticas e Profesionais de Ponteareas.

Visita á Universidade de Santiago de Compostela

O alumnado de Bacharelato, visitou o pasado martes 12 de febreiro de 2019, a Universidade de Santiago de Compostela (USC). Actividade que se encadra dentro do Plan de Orientación Académica e Profesional do Departamento de Orientación. A USC ofrece a posibilidade de acercar as ensinanzas universitarias ao ensino medio, a través de 2 itinerarios: Campus Vida (Sur) e Campus Norte.