Saídas extraescolares

Galicia Skills 2018

O noso alumno Cristian González Rodríguez de 2º de Ciclo Medio participou este 28, 29 e 30 de Novembro nas Galicia Skills 2018 celebradas en Silleda, acompañado pola Xefa do departamento de Informática Lurdes Docampo Gómez. Estamos orgullosos pola súa coraxe e actuación, competindo co mellorciño de Galicia.

1ª FEIRA DAS ENSINANZAS PROFESIONÁIS E ARTÍSTICAS EN PONTEAREAS

O noso alumnado de Ciclo Medio participou na 1ª FEIRA DAS ENSINANZAS PROFESIONÁIS E ARTÍSTICAS que se celebrou os días 5 e 6 de Febreiro de 2018, alí deron a coñecer o noso ciclo ó alumnado dos distintos centros escolares da comarca e tamén a todos aqueles que viñeron visitar a Feira.

No noso stand os visitantes podían admirar dúas táboas expositoras con distintos discos duros e teléfonos móbiles de distinto tipo e tamaño despiezados/etiquetados cos nomes que preparou o noso alumnado, un PC "tuneado" montado tamén polo noso alumnado. Tamén creamos unhos xogos de Kahoot sobre temas informáticos para entreteñer ó público e proxectamos un video descriptivo dos noso estudos.

Fp Innova Galicia 2018

Este mércores 25 de Abril o alumnado da E.S.O, Bacharelato, FP Básica e Ciclo Medio visitaron Fp Innova Galicia 2018 (Congreso de Innovación de Formación Profesional) na Cidade da Cultura en Santiago de Compostela.
Foi unha magnifica ocasión para coñecer as posibilidades que ofrece a formación profesional e o alumnado puido desfrutar de cortes de pelo, pintura de unllas, demostración de funcionamento de drons e impresoras 3D, proxectos de innovación colaborativa entre centros de distintas familias profesionáis (comercio e informática, electrónica e carpintaría) así coma degustar receitas innovadoras feitas con camelia.
Ademáis a nosa visita coincidiu coa presentación do Presidente da Xunta do Proxecto de creación do Campus FP en Vigo.

Visita a Pontevedra

Este 18 de abril o alumnado de 1°ESO do noso instituto con algún profesorado fixemos unha visita á cidade de Pontevedra. Gozando dun día marabilloso, realizamos un roteiro polo centro histórico desta fermosa vila.
Este roteiro organizouse, sobre todo, cun enfoque cronolóxico. Partiuse da ponte do Burgo, ás beiras do río Lérez, de orixe romana, onde puidemos ver a reprodución do miliario e de restos arqueolóxicos. O seguinte aspecto foi introducirnos polo rueiro medieval, contemplando algunhas casas desa procedencia.Tamén a denominación antiga das rúas testemuñan aquela etapa, do mesmo xeito cós restos da muralla ou pegadas de torreóns. Logo admiramos a basílica de Santa María, sobre todo a súa fachada occidental, levantada no seculo XVI pola Confraria de Mareantes, cando o porto tiña grande importancia económica, principalmente grazas á pesca da sardiña e ao comercio de viño e outros produtos. Posteriormente fomos facendo un grato percorrido por certos puntos significativos da historia local (coincidente nas grandes liñas coa historia de Galicia): algo da evolución urbanística do século XIX, como a zona da Alameda, os edificios institucionais (concello, deputación, actual instituto, actual faculdade Belas Artes...), rúas de nova apertura. Tamén fixemos parada diante do Teatro Principal, aproveitando un gran cartel que del penduraba coa imaxe de Maria Victoria Moreno, para lembrarmos que esta é a escritora das letras galegas do 2018. Igualmente contemplamos varias esculturas en diversas prazas: por exemplo, a de Teucro, o fundador mítico da cidade, ou algunhas de Castelao, o político, escritor e debuxante do Partido Galeguista que, nacendo en Rianxo, viviu moitos anos en Pontevedra antes de que a ditadura de Franco puxese fin violentamente á etapa republicana.
Outras paradas explicativas feitas foron a casa onde viviu o escritor Valle Inclán e as ruinas da igrexa medieval de San Domingos.
Tras un pequeno descanso, asistimos ao Museo de Pontevedra, a un percorrido guiado (en dous grupos) pola prehistoria (paleolítico, neolítico, idade dos metais) e historia antiga (castrexo, romanización, algo dos suevos) de Galicia. Puidemos  ver e entender o gran patrimonio que temos no noso país nas distintas etapas e a súa importancia para coñecelo. Restos diferentes, monumentos, xoias, pezas de arte, utensilios para a vida, invocacións a deuses e deusas, achádegos... toda unha sorte a de ver, aprender e valorar a nosa historia.
Grazas ao Museo e ás dúas guías que nos acompañaron, nos explicaron e atenderon ás nosas preguntas.​

Viaxe ao Courel

Un curso máis o noso alumnado e profesorado fixeron durante catro días a visita pedagóxica ao Courel, percorrendo puntos fundamentais da historia de Gallaecia (Lugo, Médulas, etc). Un ano máis, historia e paisaxe danse a man para que o noso alumnado goce co noso patrimonio material e inmaterial. Acompáñase un dossier fotográfico que visibiliza as distintas actividades e contidos traballados. Esta saída é a máis antiga do noso instituto, e na memoria colectiva está moi presente.
Agradecemos a colaboración do Concello de As Neves para esta viaxe pedagóxica.