Saídas extraescolares

VISITA AO PORTO PESQUEIRO E Á LONXA DE ALTURA

Este mes de novembro o alumnado de 1º ESO tivo a ocasión de participar nunha actividade ben estimulante: a visita ao Porto de Vigo. A actividade arrincou cunha ruta en  autobús por todo o porto para lle amosar ao alumnado todos os recunchos que este agocha. Cómpre lembrar que Vigo é a capital española da pesca e en Europa é líder da pesca fresca para consumo humano. De feito, só dentro do porto hai máis de 350 empresas que xeran unha facturación superior aos 3000 millóns de euros ao ano. Ese grandísimo volume de traballo resultoulle impresionante á rapazada.

SAÍDA A BANDE E CELANOVA

O día 23 de outubro o grupo de 4º de ESO, 1º Bac e 2º Bac saímos cara a Bande e alí fomos ver o xacemento arqueolóxico Aquis Querquennis. Flipamos co Campamento Militar Romano (CASTRA) e contorna e coa visita ao centro de interpretación. Demos un paseo ata as Termas e a MANSIO (unha hospedería), situados na vía XVIII ou Via Nova que une Bracara Augusta (Braga) con Austurica Augusta (Astorga).

Nesa mesma mañá visitamos a igrexa de Santa Comba de discutible e cuestionable orixe visigoda. Unha marabilla imprescindible na visita a Bande.

Pola tardiña, despois de xantar, xa en Celanova, visitamos o claustro do Monasterio de San Salvador e a Casa Museo de Manuel Curros Enríquez (mais ben é a casa do seu pai, José María de Curros Vázquez).

UN SALTO ADIANTE: PORTUGAL 2019

Despois de moita dedicación para que saíse da mellor maneira posible, fixo acto de presenza a realidade mesma, o día marcado para comprobar que os desexos se ven efectivamente plasmados e se cumpren: un luns, 27 de maio, radiante de sol e ledicias, no que case 200 persoas, entre alumnado e profesorado, nos unimos por unha causa común tan importante e de tanta potencia a todos os niveis (educativo, cultural, económico, social...) como é a lingua portuguesa, o seu estudo e valorización. Temos o privilexio de estarmos nun contexto que presenta as mellores condicións para todo isto, o asunto é saber e querer aproveitalas en beneficio do noso estudantado.

Fp Innova Galicia 2019

O xoves 9 de Maio o alumnado da E.S.O, FP Básica e Ciclo Medio visitaron Fp Innova Galicia 2019 (Congreso de Innovación de Formación Profesional) na Cidade da Cultura en Santiago de Compostela.

VISITA A PONTEVEDRA

O pasado 10 de abril alumnado de diversos grupos e cursos fixo unha visita á cidade de Pontevedra. Contamos coa sorte de ter un tempo marabilloso, que fixo aínda máis agradable o roteiro organizado polo Concello desa cidade, onde con explicacións moi claras e prácticas do guía se fixo un percorrido “comentado” a través do entramado do rueiro medieval. E paralelamentefóronse visibilizando os puntos urbanos vinculados ao Rexurdimento literario (sobre todo en relación coa vida e obra de Xoán Manuel Pintos).