ORIENTACIÓN

Dpto Orientación

• Álvarez González, M. Belén (Orientadora)

• Pérez Lloves, Yolanda (PT)

Xefatura departamento

• Álvarez González, Ana B.

Programacións

Charlas Plan Director para a convivencia

No inicio deste 3º trimestre, o alumnado da ESO asistiu as charlas solicitadas desde o Departamento de Orientación, ao Plan Director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos e nos seus contornos.

Visita á 2ª Feira de Ensinanzas Profesionais e Artísticas (Ponteareas)

O alumnado de 4º da ESO e 2º de Formación Profesional Básica de Informática de Oficina visitaron o pasado 5 de febreiro de 2019, a II Feira de Ensinanzas Artísticas e Profesionais de Ponteareas.

Visita á Universidade de Santiago de Compostela

O alumnado de Bacharelato, visitou o pasado martes 12 de febreiro de 2019, a Universidade de Santiago de Compostela (USC). Actividade que se encadra dentro do Plan de Orientación Académica e Profesional do Departamento de Orientación. A USC ofrece a posibilidade de acercar as ensinanzas universitarias ao ensino medio, a través de 2 itinerarios: Campus Vida (Sur) e Campus Norte.

Obradoiro de educación afectivo - sexual - Quérote +

O pasado xoves 14 de febreiro de 2019, o alumnado de 3º da ESO participou nun Obradoiro de Educación afectivo – sexual impartido por unha psicóloga dos centros Quérote + (Dirección Xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado).