ORIENTACIÓN

Departamento de Orientación

Profesorado:

• Fariña Lamosa, Irene (Orientación)

• Suárez Carrera, Pilar (Orientación)

• Gil Álvarez Sandra (Pedagoxía Terapéutica)

• Fernández Rodríguez, Estela (Pedagoxía Terapéutica)

Xefatura departamento:

• Suárez Carrera, Pilar

Programacións:

Información FP Dual:

Concesión da Iniciativa ARCO

Cartel ARCOA Consellería de Educación vén de publicar a resolución definitiva da iniciativa Arco, programa de Apoio, Reforzo de Competencias e Orientación polo cal o IES Pazo da Mercé contará cun docente a xornada completa para desenvolver medidas de inclusión educativa de Matemáticas en e 4º ESO

Este programa está financiado polo Ministerio de Educación e Formación Profesional e cofinanciado polo Fondo Social Europeo (Programa Operativo de Emprego, Formación e Educación FSE Galicia 2014-2020).

ACTIVIDADES IGUALDADE

O alumnado da ESO asistiu, nos meses de abril e maio, aos seguintes obradoiros:

Charlas Plan Director para a convivencia

No inicio deste 3º trimestre, o alumnado da ESO asistiu as charlas solicitadas desde o Departamento de Orientación, ao Plan Director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos e nos seus contornos.

Visita á 2ª Feira de Ensinanzas Profesionais e Artísticas (Ponteareas)

O alumnado de 4º da ESO e 2º de Formación Profesional Básica de Informática de Oficina visitaron o pasado 5 de febreiro de 2019, a II Feira de Ensinanzas Artísticas e Profesionais de Ponteareas.

Visita á Universidade de Santiago de Compostela

O alumnado de Bacharelato, visitou o pasado martes 12 de febreiro de 2019, a Universidade de Santiago de Compostela (USC). Actividade que se encadra dentro do Plan de Orientación Académica e Profesional do Departamento de Orientación. A USC ofrece a posibilidade de acercar as ensinanzas universitarias ao ensino medio, a través de 2 itinerarios: Campus Vida (Sur) e Campus Norte.