Charla sobre diversidade afectivo-sexual

O 19 de novembro o alumnado de 2º ESO B asistiu a unha charla sobre diversidade afectivo sexual a cargo de Cristina Palacios, presidenta de Arelas. Nela traballaron sobre os conceptos de sexo, xénero e identidade e abundaron no coñecemento da  transexualidade.

Obradoiro "O HOME QUE QUERES SER"

Ao longo deste mes de novembro, o alumnado de 3º da ESO participará nun proxecto de igualdade que se desenvolverá durante as horas de Educación Plástica e Visual.O obradoiro, dirixido por Talantea, ten como obxectivo final  a organización dunha campaña de sensibilización que xire en torno ao tema das novas masculinidades.

Pero, para poder chegar até aquí, previamente, realizarase unha contextualización do concepto de masculinidade, realizando un repaso pola súa evolución.

Logo o alumnado dividirase en grupos paritarios para a organización dunha viñeta. Neses deseños gráficos, deben representarse escenas nas que o papel de home se atope afastado do modelo tradicional de masculinidade hexemónica. Polo tanto, os protagonistas serán homes comprometidos coa corresponsabilidade, coa igualdade e co rexeitamento de calquera tipo de violencia cara ás mulleres.

Cando as viñetas estean rematadas, o xurado, formado por uns representates do Comando Igualdade e diversidade do noso IES, elixirán as 6 mellores.  Estas imprimiranse en diferentes soportes e distribuiranse entre o alumnado.

Concesión da Iniciativa Arco

A Consellería de Educación vén de publicar a resolución definitiva da iniciativa Arco, programa de Apoio, Reforzo de Competencias e Orientación polo cal o IES Pazo da Mercé contará cun docente a xornada completa para desenvolver medidas de inclusión educativa en 1º e 4º ESO.

arco

Este programa está financiado polo Ministerio de Educación e Formación Profesional e cofinanciado polo Fondo Social Europeo (Programa Operativo de Emprego, Formación e Educación FSE Galicia 2014-2020).

Distribución de máscaras entre o alumnado

ALUMNADO DESTINATARIO:

1. BENEFICIARIOS DA AXUDA PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR.(Estes xa non teñen que solicitala)

2. PERTENZA A FAMILIAS CUNHA RENTA PER CÁPITA IGUAL O INFERIOR A 6000€.

3. DISCAPACIDADE IGUAL OU SUPERIOR AO 65%.