Semana da froita

Durante esta última semana de marzo, celébrase no centro a semana da froita. Esta iniciativa pretende fomentar entre o noso alumnado hábitos de vida saudables e educar na importancia dunha alimentación de calidade. Estades todos convidados durante o recreo a merendar unhas pezas de froita. Comezamos o luns cuns ricos amorodos, que nos agardará nos vindeiros días?

Admisión e matrícula para o curso 2017/2018

Seguindo as instrucións da Consellaría de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, está aberto o prazo de Admisión de alumnado para o vindeiro curso 2017/2018. Este ano pódese solicitar a través da páxina Admisión de alumnado a cal permitirá á alumna ou alumno seguir o proceso da súa solicitude, porén tamén poderá realizala en papel. Máis información a continuación.

Aquel alumnado que está a cursar estudos no centro e non teña pensado continuar estudando no IES Pazo da Mercé, deberá informar á administración do centro.

Exames da 2ª avaliación

Achéganse as datas de exames das que informaron os diferentes grupos.

Celebración do Día de Rosalía

Imaxe do acto na que aparece no fondo Rosalía de Castro

Recitado do alumnado do Club de Lectura

Hoxe, celebramos o Día de Rosalía. No acto, que tiña como destinatario a todo o centro, veuse un vídeo sobre a vida e obra de Rosalía, varios videopoemas realizados polo alumnado e asistimos ao recitado de varios poemas e á lectura dun texto sobre o feminismo en Rosalía de Castro.

Excursión a Ourense do alumnado de ciclo.

O alumnado de ciclo medio desprazouse o pasado luns 6 de marzo a Ourense , ao Parque Tecnolóxico de Galicia, Tecnópole, onde recibíu unha charla sobre o funcionamento do mesmo, como centro de empresas e innovación. O obxectivo era comprender a importancia destas iniciativas de cara a afrontar proxectos emprendedores nun futuro.