Estreamos aparcadoiro de bicis

Este curso, o profesor de Educación Física, Miguel Portas, levou adiante unha proposta do alumnado para instalar no IES un párking de bicicletas. A iniciativa está a resultar todo un éxito, pois hai xa bastante alumnado que está a escoller este medio para desprazarse até o IES. Alegrámonos de ter un estudantado propositivo que se preocupa pola mellora das instalacións do centro e que aposta por  un estilo de vida saudable coidando, asemade, o medio ambiente.

25N, Día Internacional contra a Violencia de Xénero

O día 25N celebramos o noso acto de repulsa contra a lacra da violencia de xénero. O Comando Igualdade e diversidade realizou a pancarta nas aulas de plástica e tamén se encargou da lectura do manifesto. Ese día deixamos claro que neste país non só a Covid mata xente senón que hai unha pandemia chamada machismo que, desde o 2003, xa acabou coa vida de máis de 1000 mulleres. Estes datos expuxémolos publicamente nun contador á entrada do instituto. Con el pretendiamos que o alumnado se decatase de que esas cifras desoladoras invitan a actuar contra esta lacra de maneira contundente, aínda que para ela non se estea a procurar ningunha vacina.

Ademais destes actos, a biblioteca tamén organizou un concurso de microrrelatos contra a violencia de xénero no que participou un número importante de alumnado.

Máis fotos e o vídeo ca lectura do manifesto en ... Leer máis

Falemos de sexo

O día 24 de novembro o alumnado de ede Bach, de de Ciclo Medio e ede FP básica asistiron a un taller sobre sexualidade incluído dentro do programa que a Deputación de Pontevedra, a través de Talantea, está a desenvolver no noso centro. Unha experiencia interesante que sempre queda curta pois nunca dá tempo a solucionar todas as cuestións que se formulan.

Día da memoria Trans

O pasado 20 de novembro adobiamos o noso patio e recordamos a todas as persoas que foron asasasinadas por seren trans. A rapazada do Comando explicou polas aulas desde cando se celebra este día e por que é necesario pararse a pensar no sufrimento doutras persoas que senten a diario o desprezo por non seren comprendidas.