Comezo do curso 2018/2019

O curso 2018/2019:

• Comeza o próximo luns 17 de Setembro de 2018 en horario habitual de 9:00 a 14:30 e de 16:20 a 18:00 para todo o alumnado da ESO e de FP Básica.
  • O alumnado de ciclo medio comezará este luns co horario habitual de 9:00 a 14:30 soamente de mañá.
  • O comedor estará a funcionar con normalidade para todos os seus usuarios/as dende este luns 17 de Setembro.
  • Non temos aínda Cafetería en funcionamento no instituto (pendente da adxudicación definitiva dende a Xunta, novidade deste curso) polo que recomendamos que todo este mes (ou ata novo aviso) o alumnado traia da súa casa algún petisco/bebida para tomar no recreo.

Ánimo na nova etapa que arrinca este luns 17 ó alumnado, familias,  profesorado e persoal do centro

Libros de texto - Curso 2018-2019

Nos ficheiros adxuntos debaixo pode consultar os libros de texto para o vindeiro Curso Académico 2018-2019.

Lea atentamente as instrucións de cada curso.

Becas do "Ministerio de Educación y Formación Profesional"

Informamos de que están abertos os prazos de solicitude de becas do Ministerio de Educación y Formación Profesional.

Tedes toda a información nos seguintes enlaces:

Acto co alumnado de 2° BACH, 2°CM E 2° FPB

Nun fermoso acto celebrado o luns 18 de xuño, o salón de Usos Múltiples encheuse de emoción e ledicia. Xunto con profes e familias, o alumnado de 2° bach, 2° CM e 2° FPB xuntabámonos nun marabilloso encontro onde se aliaban a grata conclusión dunha etapa educativa e os retos de futuro. Tanto o director como quen levaron a cabo as distintas titorías destes grupos fixeron explícito o recoñecemento do traballo ben feito deste alumnado, dándolles os merecidos parabéns e animándoos a que afronten un porvir con esperanza e plans. Que sexan os protagonistas das súas decisións e os artífices dos seus horizontes vitais. Aprendemos sempre, e sempre podemos achegar en beneficio da sociedade todo aquilo que nos fai mellores persoas: a solidariedade, a colaboración, a participación.

Concerto fin de curso: Un grande espectáculo

O 21 de xuño celebramos por todo o alto o remate de curso. Nada máis acaído que a Banda Xuvenil de Rubiós, na que toca moito do noso alumnado -máis de 20 estudantes- para poñer o broche de ouro a un ano escolar tan intenso como este.

Cun gran ambiente, nun auditorio cheo de profes e alumnas/os, tivemos ocasión de gozar coa interpretación brillante e chea de mestría de pezas moi coñecidas. Deleitámonos coa mistura de bandas sonoras de debuxos animados e pezas populares, rematando cunha para gaita solista e banda. Mesmo o profe de musica saiu a actuar para facer un so marabilloso de triángulo, con grandes aplausos. Sen dúbida, un grande e inmellorable colofón.