Horario definitivo curso 2020-2021

Estimadas familias,

Comprácenos informar de que a partir do luns 26 de Outubro faremos o horario completo, para a ESO, Bacharelato e FP básica:
Luns de 9:00 a 15:20
Martes, mércores e xoves de 9:00 a 14:30
Venres de 9:00 a 15:20

Moitas grazas polo voso apoio!!
Un saúdo
O equipo directivo do IES Pazo Mercé

Prohíbese o uso de teléfonos móbiles e outros dispositivos electrónicos como mecanismo de comunicación durante os períodos lectivos

O DECRETO 8/2015, do 8 de xaneiro, polo que se desenvolve a Lei 4/2011, do 30 de xuño, de convivencia e participación da comunidade educativa en materia de convivencia escolar no punto 4 do artigo 19 sobre Normas de convivencia di “Así mesmo, prohíbese o uso de teléfonos móbiles e outros dispositivos electrónicos como mecanismo de comunicación durante os períodos lectivos. Excepcionalmente, os centros poderán establecer normas para a correcta utilización como ferramenta pedagóxica”

Libros de texto - Curso 2020/2021

Nos ficheiros adxuntos debaixo pode consultar os libros de texto para o vindeiro Curso Académico 2020-2021.

Lea atentamente as instrucións de cada curso.

Polas Bravas

O pasado 5 de Marzo, dentro da programación do centro do mes de Marzo muller, achegouse ao noso centro Eva González, ex alumna do I.E.S. Pazo da Mercé para comentar e proxectar a curta que ela realizou chamada " Polas Bravas". Trátase dunha curta onde se pon en valor o traballo de seis mulleres que emprenderon negocios co que darlle vida ao rural galego. Ao longo do video pódese ver como a figura da muller traballadora loita co seu esforzo para sacar adiante as súas iniciativas e darlle un sentido económico ao mundo rural galego ademais de destacar outras virtudes da vida no campo. Os traballos artesanais e a dobre labor de ter que atender á familia combinado co traballo fóra da casa están presentes en todo o documentario.

O alumnado asistente foron os terceiros e cuartos da ESO xunto cos dous grupos de FPBásica quen valoraron positívamente o acto e disfrutaron do visionado.

Adiante coas mulleres bravas, adiante co mundo rural!!!!!