FONDO LIBROS DE TEXTOS CURSO 2018/2019

Aberto o prazo para a solicitude do fondo de libros que vai desde o 21 de maio ata o 22 de xuño de 2018.
Nos seguintes enlaces accedese á información e mais ao modelo para os solicitar.

Exames da 3ª avaliación

Achéganse as datas de exames das que informaron os diferentes grupos.

Visita do alumnado de 6º de Primaria do CEIP Marquesa do Pazo

O día 5 de xuño visitounos o alumnado de 6º de Primaria que se incorporará ao noso centro o próximo curso 2018/2019.
Visitaron as instalacións do centro, coñeceron as aulas e puideron ver como se traballa nalgunha materias. Para isto as profesoras Conchi e Nuria ensináronlle os laboratorios de Bioloxía e Xeoloxía e mais o de Química, onde puideron observar algúns experimentos. Logo o profesor de Tecnoloxía tamén lle ensinou o taller e as tarefas que alí realiza; o profesor Anxo e algúns alumnos de Música interpretáronlles varias pezas musicais e, por último, visitaron o pavillón acompañados do profesor Adrián.
Esperamos que a visita fose proveitosa para o futuro alumnado.

CELEBRACIÓN DO DÍA DAS LETRAS GALEGAS

O día 16 de maio, o IES, en colaboración co Consello Escolar Municipal das Neves, celebrou o Día das Letras, dedicado este ano á escritora María Victoria Moreno.
Todos os colectivos do CEMAN participou desta celebración elaborando marcapáxinas coa imaxe da escritora, carteis sobre a escritora, graffiti etc. Foi unha xornada festiva ao redor da nosa lingua.
Varias alumnas e alumnos do centro leron poemas da autora homenaxeada e mais leron un Manifesto en defensa da nosa lingua, reclamando o seu dereito a vivir en galego e unha presenza máis real do galego nos centros de ensino.

Datas de matrícula

Datas de matricula curso 2018/2019, a partir do 27 publicaranse as de setembro.