Prohíbese o uso de teléfonos móbiles e outros dispositivos electrónicos como mecanismo de comunicación durante os períodos lectivos

O DECRETO 8/2015, do 8 de xaneiro, polo que se desenvolve a Lei 4/2011, do 30 de xuño, de convivencia e participación da comunidade educativa en materia de convivencia escolar no punto 4 do artigo 19 sobre Normas de convivencia di “Así mesmo, prohíbese o uso de teléfonos móbiles e outros dispositivos electrónicos como mecanismo de comunicación durante os períodos lectivos. Excepcionalmente, os centros poderán establecer normas para a correcta utilización como ferramenta pedagóxica”

XXII ENCONTRO INTERNACIONAL DE JOVENS CIENTISTAS DAS ESCOLAS ASOCIADAS DA UNESCO

Lara Alvarez Míguez e Lorena Alonso González , alumnas de 1º de Bacharelato, participaron neste Encontro que tivo lugar  na Escola secundaria de Sá da Bandeira, en Santarem ( Portugal) do 8 ao 11 de xaneiro que tiña por lema : A desertificación, o gran desafío para os mozos.

As nosas alumnas traballaron na aula de Física e Química este tema no marco dos ODS e da Axenda 2030 e prepararon presentación en inglés sobre as consecuencias do cambio climático e a desertificación.

A DIVERSIDADE AFECTIVO-SEXUAL

Esta semana estiveron no centro Ana Ojea, profesora do IES Politécnico de Vigo e a única titora LGBTIQ+ de Galicia acompañada polo grupo de apoio ao alumnado "Apóiate", entre as que se atopaba unha antiga alumna do noso instituto.

Na charla faláronnos do proxecto que levan a cabo no seu centro para apoiar e crear un entorno seguro e afectuoso para a rapazada do colectivo lgbtiq+.

A formación e a visibilización son verdadeiramente importantes para non excluír e aprender a aceptar diferentes modelos de vivir e de sentir.

Remate da 1ª Avaliación curso 2019/2020

Esta 1ª Avaliación remata o próximo venres 20 de Decembro, ese venres o horario do centro será o habitual (entrada ás 9:00 e saída ás 14:40) e ese día as/os titoras/es darán ó seu alumnado as notas da 1ª Avaliación que levarán para casa.

Voltaremos ás clases o mércores 8 de Xaneiro de 2020 en horario habiltual.

Desexamos profundamente que todas as familias pasen un Bo Nadal e teñan un Próspero 2020!!

CHARLA DE MARÍA SOLAR

O pasado luns 16 de decembro , alumnado de 3º ESO e do club de lectura, participamos nunha charla de escritora María Solar, autora do libro “Os nenos da varíola”.

Tivo lugar no IES Luís Seoane de Pontevedra e acudimos 5 centros de ensino.

Esta actividade foi organizada polas Escolas UNESCO, O club de lectura e o departamento de Lingua galega para homenaxear a figura de Isabel Zendal considerada a primeira enfermeira da historia en misión internacional.

As Escolas UNESCO de Galicia imos adicarlle o día da Paz o próximo 30 de xaneiro.