Ana Carreira no noso Centro.

O pasado 22 de febreiro, o alumnado de 1º e 2º da Eso tiveron a sorte de asistir á charla de Ana Carreira, contacontos dende hai 20 anos, deleitounos coas súas narracións orais e reflexións entorno a como se deben contar os contos. O alumnado interactuou con ela e participou das súas preguntas e actuación.

Visita á 2ª Feira de Ensinanzas Profesionais e Artísticas (Ponteareas)

O alumnado de 4º da ESO e 2º de Formación Profesional Básica de Informática de Oficina visitaron o pasado 5 de febreiro de 2019, a II Feira de Ensinanzas Artísticas e Profesionais de Ponteareas.

Visita á Universidade de Santiago de Compostela

O alumnado de Bacharelato, visitou o pasado martes 12 de febreiro de 2019, a Universidade de Santiago de Compostela (USC). Actividade que se encadra dentro do Plan de Orientación Académica e Profesional do Departamento de Orientación. A USC ofrece a posibilidade de acercar as ensinanzas universitarias ao ensino medio, a través de 2 itinerarios: Campus Vida (Sur) e Campus Norte.

Obradoiro de educación afectivo - sexual - Quérote +

O pasado xoves 14 de febreiro de 2019, o alumnado de 3º da ESO participou nun Obradoiro de Educación afectivo – sexual impartido por unha psicóloga dos centros Quérote + (Dirección Xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado).

Visita á empresa de telecomunicacións R e o Muncyt

O alumnado de CM de Sistemas Microinformáticos e Redes realizou unha saída a A Coruña o venres 8 de Febreiro onde visitaron a empresa de telecomunicación R e o MUNCYT (Museo Nacional de Ciencia e Tecnoloxía).