Obradoiro de educación sexual

Un ano máis, o centro Quérote acudiu ao IES para lles ofrecer unha charla sobre educación sexual ao alumnado de 3º ESO. Nela, a parte de dar información, de ofrecer solucións e centros de referencia para consultar, en caso de atoparse con dúbidas, tamén se aproveitou para desmitificar falsas crenzas que non axudan a un desenvolvemento emocional adecuado.

As matemáticas do séc. XXI

O profesor da USC, Quique Macías, acudiu ao noso centro para lles ofrecer unha charla ao alumnado de 1º e 2º BACH. Na conferencia tenta dar resposta a esa pregunta que sempre nos fan os nosos alumnos: Para que serven as matemáticas?

A través de diferentes exemplos, puidemos comprobar como os números, os triángulos, as curvas... teñen un papel fundamental na ciencia e no desenvolvemento tecnolóxico.

Obradoiro Cinefórum + Fanzine

O xoves 8 de marzo arrincou o desenvolvemento do obradoiro Cinefórum + Fanzine, organizado por Talantea e subvencionado polo Concello de As neves. Durante varias sesións Aboradarase co alumnado de 2º ESO o tema da construción da identidade e da expresión de xénero, así como os cambios estereotipados que caracterizan o paso da infancia á adolescencia das mulleres, co fin de identificar as violencias e concienciar sobre quen, onde e como se perpetúan. A intervención comprende dúas actividades conectadas entre si: por unha banda, un cinefórum sobre o filme "Las lindas", e por outra, un obradoiro de elaboración dun fanzine colaborativo.

Tanxarina, un mundo de títeres

Este martes tivemos a sorte de contar no IES con Andrés, un dos compoñentes da compañía Tanxarina, para nos ofrecer unha charla sobre a historia dos títeres e das marionetas. Ademais, o alumnado de 2º e 3º de PMAR así como o de 1º de FP básica puideron coñecer as diferentes tipoloxías de títeres, como se constrúe cada unha delas, que materiais se empregan e, sobre todo, como se manipulan. Todo un luxo ter á nosa disposición un dos mestres en manipulación de títeres da Galiza que nos ilustrou coa presentación de moitos dos bonecos do seu taller.