Visita ó Anfaco

O 8 de maio o alumnado de 4° da ESO de economía acudiu a Anfaco da man do programa EduTecEmprende. Agradable visita pero curta. Repetiremos.

Visita dos rapaces e rapazas dos nosos centros adscritos

Preparando o curso 24/25 o 6 de maio tocou a tradicional visita dos rapaces e rapazas dos nosos centros adscritos, que comezarán o vindeiro setembro 1° da ESO. Sede benvidos e benvidas ao noso centro!

Visita de Claudia da plataforma Unigowig

O 3 de maio pasou pola aula de 2° de bac. Claudia @terraudiovisual para falarlle ao alumnado da plataforma @unigowig, onde poden entrar en contacto con estudantes de grao ou fp para que lles resolvan dúbidas de primeira man.

Visita ó encontro de comandos

O noso recén creado Equipo de igualdade foi convidado ao @encontrodecomandos da provincia de Pontevedra celebrado o pasado venres 26 de abril, onde puideron compartir experiencias e bos momentos.

Visita a AulasNewton

O noso alumnado de ciencias de 4° da ESO e de 1° de Bac. acudiu ás #aulasnewton en @tecnopoledivulga e pasárono xenial co simulador de voo e facendo experimentos.