COMEZO DO CURSO ESCOLAR 2017 - 2018

O día 15 de setembro comezamos o novo curso escolar 2017/2018. Tras o merecido descanso do verán, agora toca de novo a volta ao instituto.

As aulas comezan en horario normal, de 9:00 a 14:40 horas -ao se tratar dun venres. Ao ser o primeiro día, recibiremos ao alumnado de 1º ESO en Usos Múltiples, xunto coas súas familias, para lles presentar aos titores e que estes os acompañen ás súas respectivas aulas. Esperamos que a etapa que comezades sexa do máis feliz e proveitosa.

Boa volta a todas e a todos!

Matrícula de Formación Básica

Con data de 3 de agosto saíu publicada a RESOLUCIÓN do 3 de agosto de 2017, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento dos ciclos formativos de formación profesional do sistema educativo no curso 2017/18. Na Disposición adicional segunda indica que as datas de solicitude de admisión e matrícula comeza o día 1 de setembro e remata o día 12 ás 13:00 horas.

A listaxe de admitidos e excluídos será publicada o día 13 no propio centro e o alumnado admitido deberá formalizar a matrícula entre o día 13 e o día 20 de setembro.

Libros de texto. Curso 2017-2018

Achéganse os libros de texto para o curso 2017-2018.

1º ESO            2º ESO              2º PMAR              3º ESO             3ºPMAR              4ºESO

Bacharelato

Formación Básica

Cómpre lembrar unha serie de aspectos:

- Os libros de materias optativas non se deberán mercar ata que estea confirmada a matrícula en setembro.

- O alumnado que presente unha ACI nunha materia ou conxunto de materias, NON deber mercar os libros de referencia do seu curso nesas áreas.

Arte en estado puro

A continuación tedes unha representación das obras de arte a xeito de cadeiras que desenvolveron durante o curso 2016-2017 os alumnos e alumnas do centro guiados polo profe de Plástica Roberto Brañas. Bo traballo!!!!!!

Vista das cadeirasCadeiras

Calendario das probas extraordinarias de setembro

Achégase o calendario das probas extraordinarias de setembro para aquel alumnado que non tivese superado todas as materias na avaliación ordinaria de xuño.

O alumnado da ESO deberá traer os libros das materias de que se vai examinar e que lle foron entregados en préstamo durante o verán.

Podedes descargar o calendario premendo nos enlaces correspondentes

Calendario da ESO

Calendario de Formación Básica e de Bacharelato

Para saberes as aulas en que se realizarán as distintas probas, preme no seguinte enlace: aulas das probas extraordinarias, setembro 2017