Exames Setembro 2019

No arquivo adxunto podedes consultar horarios/aulas dos exames de setembro que se celebrarán os días 2 e 3 (luns e martes) para o alumnado da ESO, 1º Bacahrelato e 1º FP Básica:

Libros de texto - Curso 2019/2020

Nos ficheiros adxuntos debaixo pode consultar os libros de texto para o vindeiro Curso Académico 2019-2020.

Lea atentamente as instrucións de cada curso.

Matrícula Curso 2019/2020

Para información sobre a matrícula de Formación Profesional pulsa aquí

Para o resto de matriculacións no centro escolar consulta a documentación e datas para o Curso 2019/2020

SEMANA DAS LETRAS: CONCERTO, LECTURAS...

Nos días previos ao 17 de maio, “día das Letras Galegas”, celebramos con algúns actos a reivindicación da nosa lingua e cultura, este ano centrada na figura de Antonio Fraguas.

UN SALTO ADIANTE: PORTUGAL 2019

Despois de moita dedicación para que saíse da mellor maneira posible, fixo acto de presenza a realidade mesma, o día marcado para comprobar que os desexos se ven efectivamente plasmados e se cumpren: un luns, 27 de maio, radiante de sol e ledicias, no que case 200 persoas, entre alumnado e profesorado, nos unimos por unha causa común tan importante e de tanta potencia a todos os niveis (educativo, cultural, económico, social...) como é a lingua portuguesa, o seu estudo e valorización. Temos o privilexio de estarmos nun contexto que presenta as mellores condicións para todo isto, o asunto é saber e querer aproveitalas en beneficio do noso estudantado.