Galicia Skills 2018

O noso alumno Cristian González Rodríguez de 2º de Ciclo Medio participou este 28, 29 e 30 de Novembro nas Galicia Skills 2018 celebradas en Silleda, acompañado pola Xefa do departamento de Informática Lurdes Docampo Gómez. Estamos orgullosos pola súa coraxe e actuación, competindo co mellorciño de Galicia.

Eleccións ao Consello Escolar 2018

Relación de candidaturas para as eleccións que terán lugar o vindeiro XOVES 29 DE NOVEMBRO.

Candidaturas.

Exposición " Castelao Maxistral" Santiago de Compostela

O pasado venres, 16 de novembro, o alumnado de 4º da ESO, FP Básica e 2º de bacharelato, viaxamos ata a Cidade da Cultura de Compostela para acudir á exposición “ Castelao Maxistral”. Unha vez alí, fomos conducidos por un guía ao longo da exposición onde aprendimos o contexto socio político no que Castelao pinta o seu cadro “ A derradeira leición do mestre”. Ademáis de conhecer a represión política e social que se viviu despois da guerra civil na Galiza, aprendimos o especial ensañamento que se tivo contra dos mestres e as mestras da República por parte do bando franquista vencedor da guerra.

RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR

Como sabedes estamos en proceso de renovación do Consello Escolar. Xa se elixiu unha Xunta Electoral que aprobou un calendario. Xa estamos en prazo ata o día 16 de novembro para a presentación de candidaturas dos sectores (profesorado, alumnado, pais/nais/titores-as legais) e reclamación de censos.
Teremos que elixir por sorteo as mesas electorais, o vindeiro 19. Como data sinalada, cómpre destacar o día 29 de novembro, día das votacións. Por cuestións organizativas e atendendo á normativa, o alumnado vai poder votar de 9 a 11.30 horas. O profesorado de 11.30 a 12 h., en claustro ad hoc. Os pais/nais/titores-as legais de 12 a 14 h.
O martes 4 de decembro teremos a proclamación e publicación de candidatos/as electos/as, e o xoves 6 se constituirá o novo Consello Escolar.
No taboleiro público do instituto tedes toda a información.
Animádevos a participar!

Samaín

O pasado luns 5 de novembro asistimos co alumnado de 3º e 4º da ESO e de FP básica, a unha charla sobre o Samaín impartido polo catedrático de matemáticas Braulio Amaro Caamaño quen nos fixo unha presentación na que explicou a orixe, evolución e importancia do calendario que temos a día de hoxe, a relación entre a astronomía e a medición do tempo para os nosos antergos e o significado das datas do Samaín. No contexto da cultura europea o Samaín foi e segue a ser en certas zonas, unha data de referencia para as diferentes culturas existentes na antigúidade tanto no continente como nas illas británicas.

Esta charla foi organizada polo Equipo de dinamización lingüística do galego.