Prohíbese o uso de teléfonos móbiles e outros dispositivos electrónicos como mecanismo de comunicación durante os períodos lectivos

O DECRETO 8/2015, do 8 de xaneiro, polo que se desenvolve a Lei 4/2011, do 30 de xuño, de convivencia e participación da comunidade educativa en materia de convivencia escolar no punto 4 do artigo 19 sobre Normas de convivencia di “Así mesmo, prohíbese o uso de teléfonos móbiles e outros dispositivos electrónicos como mecanismo de comunicación durante os períodos lectivos. Excepcionalmente, os centros poderán establecer normas para a correcta utilización como ferramenta pedagóxica”

Obradoiro de percusión Afrobahiana

Corenta alumnos/as dende 1º da ESO ata 2º de BACHARELATO asistiron o pasado luns 11 de Novembro ao auditorio de As Neves para participar nun Obradoiro de Percusión impartido polo percusionista e actor Xurxo Troncoso.

EXPOSICIÓN “REIXAS. MULLERES BAIXO O TERROR FRANQUISTA”

Na semana do luns 11 ao venres 15 deste mes de novembro temos no noso Instituto, en Usos Múltiples, a exposición “Reixas. Mulleres baixo o terror franquista”. Son seis paneis dobres que recollen, a través de 78 fotografías e a historia de 172 mulleres, as terribles consecuencias do Golpe de Estado franquista do 36 sobre as mulleres na provincia de Pontevedra. A exposición está artellada a partir de tres grandes eixes: contextualización histórica (os logros da II República), represión en todas as modalidades da ditadura franquista contra as mulleres, e recoñecemento do labor solidario e resistente das mulleres.

XA TEMOS LUDOTECA!!

Co inicio de curso puxemos en marcha un novo proxecto no IES: a creación dunha ludoteca. Nela podes atopar diferentes tipos de xogos de mesa que traballan habilidades distintas, desde a competencia matemática, a lingüística, a capacidade atencional... Deste xeito, a rapazada adquire, de maneira inconsciente e lúdica, unha chea de destrezas que tamén a están a educar.

Así que, desde este curso,  tamén APRENDEMOS XOGANDO!!

Posadoiro do correlingua 2019 IES PAZO DA

A actividade consiste en que o alumnado  pose diante da imaxe que anexamos cos materiais que elaboraron ou simplemente en grupo. Unha vez feito o posadoiro, o centro remitmos as fotos a este correo (correlingua@gmail.com) e desde o Correlingua colgarán as fotos na súa páxina web e páxinas de Facebook e Instagram. Así mesmo, colgamos tamén estas fotos na nosa web.

O GALEGO É A FÓRMULA