Revista do EDLG “ O Serodio”

Sacamos ao prelo un novo número da revista do EDLG “ O Serodio” neste primeiro trimestre pasado do curso 2018/19.

Nela, contamos coa colaboración do alumnado para a redacción, busca de información, entrevista e creación. A Dirección implicouse de cheo na procura de outros artigos incluídos e tamén na enmaquetación e destribución da mesma.

Animamos a toda a comunidade educativa a axudar a que este proxecto medre e aporte os seus contidos , textos, fotos, debuxos, etc. Todos e todas estades convidados e convidadas a facer do Serodio a vosa revista.

1ª Avaliación

Esta 1ª Avaliación remata o próximo venres 21 de Decembro, ese venres o horario do centro será o habitual (entrada ás 9:00 e saída ás 14:40) e ese día as/os titoras/es darán ó seu alumnado as notas da 1ª Avaliación que levarán para a casa.Bo Nadal

Voltaremos ás clases o martes 8 de Xaneiro de 2019 en horario habitual.

Desexamos que todas as familias pasen un Bo Nadal e teñan un Próspero 2019!!!

Inauguración do Graffiti

O martes 11 tivemos  un acto institucional de inauguración do graffiti elaborado polo alumnado de 3º ESO A na entrada do Pavillón. Fomos un dos 10 centros educativos de toda a provincia seleccionados pola Área de Xuventude da Deputación de Pontevedra para a realización desta composición de arte urbana. Desde a nosa perspectiva quixemos que a creación traballada polo alumnado amosase o proxecto "O monte nace na Escola", no que estamos involucrados.

Candidaturas elexidas ao Consello Escolar

No seguinte enlace pódense consultar as candidaturas que resultaron elexidas: Candidaturas Elexidas

Galicia Skills 2018

O noso alumno Cristian González Rodríguez de 2º de Ciclo Medio participou este 28, 29 e 30 de Novembro nas Galicia Skills 2018 celebradas en Silleda, acompañado pola Xefa do departamento de Informática Lurdes Docampo Gómez. Estamos orgullosos pola súa coraxe e actuación, competindo co mellorciño de Galicia.