E-Dixgal en 1º ESO - Curso 2021/2022

O vindeiro curso 2021/22 o alumnado de 1º de ESO participará na educación dixital E-Dixgal.

Fondo libros de texto e axudas de material - Curso 2021/2022 (E.S.O.)

Orde de 6 de maio sobre "Axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 2021/22".

Para ter dereito á axuda, é condición imprescindible devolver os libros de texto recibidos do fondo solidario no curso 2020/21.

Proxecto final SMR1: Video promocional do Ciclo Medio de SMR do Ies Pazo da Mercé. 2020 - 2021

O alumnado de 1º de SMR realizou un proxecto final chamado "Video promocional do Ciclo Medio SMR, do Ies Pazo da Mercé 2020 - 2021".

Neste proxecto os estudantes, organizados en parella, tiveron que desenvolver un deseño para o noso centro, no módulo de Aplicacións Ofimáticas do Ciclo SMR1.

EDUCACIÓN AMBIENTAL PARA O DESENVOLVEMENTO SOSTIBLE

O alumnado de 2º da ESO participou nunha saída polo Sendeiro dos Pescadores e a área recreativa de Santa Mariña que está dentro da Rede Natura Baixo Miño, para celebrar o Día Mundial do Medio ambiente, este ano adicado á estauración dos Ecosistemas.

Metateatro e revolución

O venres 4, o alumnado de 1º de bacharelato mantivo un faladoiro co dramaturgo Roi Vidal Ponte sobre a súa obra O asasino de Zinaida Reich, que foi merecedora dun dos seis premios que convoca O Ministerio de Educación Cultural e Deporte do Goberno de España no ano 2016.