Fondo Solidario de Libros de Texto para o curso 2021/2022

Fondo_libros

Listaxes provisionais do FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO dispoñibles no instituto.

Publicadas no taboleiro do IES Pazo da Mercé as listaxes provisionais de admitid@s e excluid@s do FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO.

Prazo de reclamación ás listaxes provisionais: 2 dias seguintes á súa publicación.

Libros do curso 21/22

Publicamos o listado de libros que usaremos durante o curso 21/22.

Recordamos que o centro dispón dun banco de libros para a etapa da ESO e FPB polo que recomendamos non comprar ata saber se dispoñemos de libros suficientes para prestar.

Podedes descargar o documento completo en PDF neste enlace o pinchar en "Ler máis..."

Exames de SETEMBRO 2021

Aquí tedes o calendario de exames de setembro do curso 20/21. Tamén podedes descargar o PDF neste enlace ou pinchar en "Ler máis..."

Ánimo e sorte a tod@s!

E-Dixgal en 1º ESO - Curso 2021/2022

O vindeiro curso 2021/22 o alumnado de 1º de ESO participará na educación dixital E-Dixgal.

A exalumna do centro, Sara Vila Alonso, gaña o premio ILLA NOVA de narrativa

Desde o IES Pazo da Mercé queremos parabenizar á nosa exalumna, Sara Vila Alonso, por se facer co premio Illa Nova de narrativa pola súa obra Oito días sen Eva Cortés. A obra relata como a xornalista Antía Ubeira, reincorporada despois das súas vacacións, recibe o encargo de cubrir a desaparición dunha moza da súa cidade, Pontevedra. Esta historia levará á xornalista a realizar unha profunda reflexión sobre a súa propia vida.

Unha obra moi interesante que formará parte das nosas lecturas de verán.