Propostas de tarefas para o verán

Nos seguintes enlaces podedes atopar as tarefas propostas para o verán polo profesorado:

Acto co alumnado de 2º de Bacharelato e 2º de Ciclo

Este luns 19 celebramos o acto de homenaxe ao alumnado que remata 2º de Bacharelato e de Ciclo. Por primeira vez no noso instituto compartimos todo este alumnado e todo o persoal do centro, xunto coas familias, un evento tan emotivo e especial. Nun salón de actos cheo, abriu a sesión o director dando a benvida a todas as persoas presentes. A continuación falaron  o titor de 2º Ciclo e un representante deste alumnado, e logo a titora de 2º Bacharelato e un alumno do grupo, para evocaren  momentos vividos, situacións, algunha anécdota... e seren conscientes da nova etapa que se abre, sempre con ilusión e esperanza.Agasallos entregados aos alumnos

Concentración en solidariedade con Portugal

Ao comezo do recreo deste luns 19 de xuño concentrámonos na escalinata do Instituto para gardar un minuto de silencio en solidariedade con Portugal, o país irmán, polos terribles momentos que está a sufrir debido aos lumes que levan causado destrución e morte. Este acto significa tamén un berro contra o monocultivo do eucalipto, que está na orixe da desfeita do ecosistema e que é a base dunha política forestal antisocial que só obedece a intereses económicos de certas empresas madeireiras, segundo recollen certos medios e estudos. O noso alumnado, o noso centro educativo reivindica a recuperación das nosas especies frondosas autóctonas, o que é propiamente o bosque atlántico, como unha das medidas que contribúen a coidar o medioambiente. Seguiremos sempre a demandar a protección do patrimonio natural e a reivindicar a biodiversidade. NON AO TERRORISMO INCENDIARIO!!!Alumnado e profesorado concentrado na escalinata

Alumnado do noso centro asiste á inauguración de "Sorrisos transformadores"

O pasado venres 16 na Casa da Xuventude do Concello das Neves celebrouse un acto que, baixo o lema de “Sorrisos Transformadores”, inauguraba unha exposición sobre o colectivo LGTBI. A través de 10 grandes fotografías de Noemí Chantada, trata de darlle visibilidade positiva de todo este colectivo e das súas familias. Unificadas coa lenda de “respecta, defende, sensibiliza, iguala, vive e deixa vivir”, a Asociación ARELAS mediante estas imaxes pretende prever actitudes e comportamentos discriminatorios por orientación sexual ou identidade de xénero, e tamén combater o acoso escolar por estes motivos. Unha representante de esta asociación deu unha charla a rapaces e rapazas do noso centro, abríndose logo unha participativa e interesante quenda de preguntas.
Rapaces na charla

Instrucións para a contratación do servizo de cafetería

Segundo se sinala no art. 6.2.1 da Instrución 7/2017, do 30 de maio de 2017, pola que se establecen as condicións para a contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería en centros docentes non universitarios dependentes da Consellería para o Curso Escolar 2017-2018, “será necesario por parte da dirección do Centro Educativo proceder a publicar toda a información relativa ao presente contrato mediante un anuncio no taboleiro do centro, ou ben a través doutros medios que as Direccións consideren adecuados..., a fin de que as empresas poidan manifestar o seu interese en participar na licitación da cafetería. A publicación do anuncio manterase como mínimo durante un prazo de cinco días hábiles (descontado os sábados e festivos)”.

A tales efectos, acompáñanse con este anuncio toda a información a través da propia Instrución mencionada.

As Neves, a 14 de xuño de 2017.

Xosé Abilleira Sanmartín