Novas do Consello Escolar

Resultados renovación Consello Escolar

Nas eleccións celebradas hoxe 29 de novembro de 2022 para a renovación parcial do Consello Escolar obtivéronse os seguintes resultados:

Proclamación candidaturas do Consello Escolar - curso 22/23

Todas as nais, pais e titores legais que teñan matriculad@s fill@s no instituto e estean incluídos no censo, podedes acudir ás votacións deste sector que se realizarán o martes día 29 de novembro, de 12:00 a 14:20 horas.

Renovación do Consello Escolar - curso 22/23

Eleccións 2022 para a renovación parcial dos membros do Consello Escolar do IES Pazo da Mercé, circular co anuncio da data e hora do sorteo para a constitución da Xunta Electoral aquí

Resultados pais/nais/titores legais eleccións Consello Escolar 2021

Despois do escrutinio das votacións de onte 23 de novembro, comunicamos os resultados:

Eleccións dos representantes para o Consello Escolar 2021

Tedes toda a información sobre a elección de nais, pais e titores legais ao Consello Escolar 2021 no seguinte documento: AQUÍ

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2021

Atendendo a resolución do 20 de setembro de 2021 (DOG 29/09/2021) , así como o resto de lexislación relacionada, vaise iniciar o proceso de eleccións para o Consello Escolar, un órgano colexiado fundamental nos centros de ensino.
O primeiro paso será o sorteo público da Xunta Electoral, escollida o venres, día 29 de outubro en Usos Múltiples ás 11.30 h. Esta será a encargada de organizar e supervisar o procedemento de elección dos membros do Consello Escolar.