Novas do Consello Escolar

Candidaturas elexidas ao Consello Escolar

No seguinte enlace pódense consultar as candidaturas que resultaron elexidas: Candidaturas Elexidas

Eleccións ao Consello Escolar 2018

Relación de candidaturas para as eleccións que terán lugar o vindeiro XOVES 29 DE NOVEMBRO.

Candidaturas.

RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR

Como sabedes estamos en proceso de renovación do Consello Escolar. Xa se elixiu unha Xunta Electoral que aprobou un calendario. Xa estamos en prazo ata o día 16 de novembro para a presentación de candidaturas dos sectores (profesorado, alumnado, pais/nais/titores-as legais) e reclamación de censos.
Teremos que elixir por sorteo as mesas electorais, o vindeiro 19. Como data sinalada, cómpre destacar o día 29 de novembro, día das votacións. Por cuestións organizativas e atendendo á normativa, o alumnado vai poder votar de 9 a 11.30 horas. O profesorado de 11.30 a 12 h., en claustro ad hoc. Os pais/nais/titores-as legais de 12 a 14 h.
O martes 4 de decembro teremos a proclamación e publicación de candidatos/as electos/as, e o xoves 6 se constituirá o novo Consello Escolar.
No taboleiro público do instituto tedes toda a información.
Animádevos a participar!

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Atendendo a resolución do 25 de setembro de 2018, publicada o 8 de outubro, así como o resto de lexislación relacionada, vaise iniciar o proceso de eleccións para o Consello Escolar, un órgano colexiado fundamental nos centros de ensino.
O primeiro paso foi o sorteo público da Xunta Electoral, escollida o día 29 de outubro en Usos Múltiples ás 11.30 h. Esta será a encargada de organizar e supervisar o procedemento de elección dos membros do Consello Escolar.
Constituirase o martes 6 de novembro ás 11.30 no Instituto.