Igualdade

Xoves 13 de abril: Charla Achegamento a Nosa Diversidade

O pasado xoves o alumnado de 1° da ESO e de 2° da ESO/ PMAR asistiron as charlas- obradoiros " Achegamento á diverdidade" impartidas pola asiciación Nós Mesmas @asociacion_nosmesmas .

Venres 25 de novembro: Acto do Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller.

Para conmemorar o Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller o alumnado da ESO e FP Básica acudiu ao auditorio municipal de As Neves para a proxección do vídeo "Fálanos de ti", realizado coas aportacións das usuarias do centro de día de As Neves e para a lectura dun manifesto en contra da violencia de xénero.

Parabéns para o Comando de Igualdade

noticia

Dous anos despois da petición do Comando de Igualdade e Diversidade!! Conseguido!!

Parabéns comando!!

LEMBRAMOS: http://www.edu.xunta.gal/centros/iespazomerce/node/1004

17 de xuño: Taller de igualdade e recoñecemento

Os alumnos e as alumnas de FP Básica do primeiro curso, fixeron un acto para recoñecer a labor do profesorado elexido.

12 de xaneiro: Charla sobre Feminismo, xénero e igualdade.

Hoxe contamos coa presenza de Sara Uris, para coñecer máis de preto diferentes conceptos e identificar os michomachismos habituais que se dan na nosa sociedade.
Hoxe contamos coa presenza de Sara Uris, para coñecer máis preto, diferentes conceptos e identificar os micromachismos habituais que se dan na nosa sociedade.

25 de Novembro: Día internacional contra a violencia de xénero

Hoxe 25 de Novembro, Día Internacional Contra a Violencia de Xénero,o IES Pazo da Mercé reivindica os dereitos de todas as mulleres nun acto conxunto na Casa do Concello.