Actividades no centro

SEMANA DAS LETRAS: CONCERTO, LECTURAS...

Nos días previos ao 17 de maio, “día das Letras Galegas”, celebramos con algúns actos a reivindicación da nosa lingua e cultura, este ano centrada na figura de Antonio Fraguas.

ACTIVIDADES IGUALDADE

O alumnado da ESO asistiu, nos meses de abril e maio, aos seguintes obradoiros:

25 DE ABRIL SEMPRE!

Un ano máis celebramos no Instituto a data do 25 de Abril, conmemorativa do fin da ditadura en Portugal e a chegada dun proceso democrático. Unha vez máis foi momento de lembrar os caraveis vermellos, o lema de “O povo é quem mais ordena” e o “Grândola Vila Morena”, a canción de José Afonso que serviu de sinal “revolucionario” nesa data. Realizamos entre outras cousas coas axuda de profes e alumnado unha chamativa pancarta conmemorativa que se pendurou na entrada do Edificio Novo. Grazas e todos e “25 de abril Sempre!”.

CONCLÚEN AS II XORNADAS DE HISTORIA

Por segundo ano consecutivo, demos celebrado no noso Instituto en colaboración co Concello das Neves e a ANPA as Xornadas “Abril de Historia”, coa pretensión de que persoas especializadas nas distintas temáticas ou periodos dean a coñecer as claves, as informacións e procesos máis destacados da historia da nosa contorna, sen perder a perspectiva e o contexto xeral da propia historia de Galicia.

"Semana das Letras Galegas" 13, 14 e 15 de maio 2019

Listado de eventos da Semana das Letras Galegas: