Actividades no centro

Xornadas de Abril de Historia das Neves

Este luns 16 de Abril comezaron as Xornadas de Historia das Neves. Organizadas polo Concello, comezaron cunha conferencia de Eduardo Méndez, arqueólogo e gran coñecedor do xacemento paleolítico de Porto Maior.
Continuarán coa época castrexa e romanización (a cargo do catedrático e tamén arqueólogo Francisco Calo Lourido), o vindeiro luns 23, e co petróglifo da Coutada, de Taboexa, polo historiador Xosé Lois Vilar, o luns 7 de Maio.

Plantación de árbores

Aproveitando unha tregua do tempo, despois de tanta chuvia continuada, en colaboración co voluntariado e Concello das Neves, realizamos a plantación das árbores e outras especies vexetais que nos quedaban. Fronte ao escenario do lume e da destrucción, plantamos vida e futuro. Grazas a todas e todos pola colaboración. Lumes Nunca Máis! Por un Monte Vivo!
Un agradecemento especial a Alejandra, exalumna deste instituto que, cos seus coñecementos técnicos, asumiu a función de coordinar todas as plantacións, subministrou as árbores e abonos e se encargou de que o realizado fose un éxito.

Revista o Serodio

Podedes descargar o segundo número do Serodio deste curso. Ten contidos variados e actuais. Un agradecemento expreso para o alumnado e profesorado colaborador. Animamos, unha vez máis,  á participación nesta iniciativa normalizadora da lingua.

DÍA DE ROSALÍA. UN CALDO DE GLORIA PARA CELEBRAR O SEU ANIVERSARIO

Mañá celebramos no centro o Día de Rosalía e seguindo a iniciativa da Fundación Rosalía de Castro imos elaborar un “Caldo de Gloria”, inspirado no poema “Miña casiña, meu lar”. Repartirase este caldo durante o recreo (11:30 a 12:10) na entrada cara ao Edificio Novo. Leranse varios poemas da autora ao comezo do acto e logo as actividades continuarán na Biblioteca con música e recitados. Estades todas e todos convidados a celebrar connosco o aniversario da poeta.

No poema de “Miña casiña, meu lar” podedes atopar a receita por se o queredes elaborar vós e facer que as redes sociais lle renda homenaxe a Rosalía. Para iso é preciso facer un Caldo de Gloria -tedes a receita na páxina-, ler un poema de Rosalía e compartir unha foto nas redes sociais cos seguintes cancelos (hashtags): #CaldodeGloria #DíadeRosalía.

Animádevos!

"MULLERES EN ACCIÓN. VIOLENCIA ZERO" no noso Instituto.

O noso Instituto acolleu o pasado mércores 7 deste mes de febreiro un importante acto do programa "Mulleres en acción. Violencia Zero", deseñado pola Deputación de Pontevedra. Consistiu nunha "acción poética" titulada "Cofre de maquillaxe" a cargo de Olalla Cociña. Esta poeta e xornalista, con esta intervención, amosou claramente que a arte, neste caso a literatura e o audiovisual, é unha ferramenta de sensibilización e concienciación contra a violencia machista. Evidenciou o poder da poesía como berro de denuncia fronte a unha realidade dramática como é o feminicidio e o patriarcado. Cómpre concienciarnos  de que a loita contra o machismo en todas as súas manifestacións é unha base principal para a construcción dunha sociedade máis xusta e igualitaria. En relación con isto, lembramos que hai convocada a xornada reivindicativa de "Mulleres en Folga" para o 8 de marzo, Día Internacional da Muller Traballadora.

Agradecemos ao Concello das Neves que contasen co noso centro para a realización deste acto e á Deputación de Pontevedra, a través do seu Servizo de Igualdade, esta colaboración. Tamén tivemos a ledicia de contarmos, entre as persoas asistentes, xunto ao alumnado e profesorado, a representantes de ambas institucións, coa presenza do alcalde, Xosé Manuel Rodríguez Méndez, e da presidenta do organismo provincial, Carmela Silva.