Actividades no centro

Acto co alumnado de 2° BACH, 2°CM E 2° FPB

Nun fermoso acto celebrado o luns 18 de xuño, o salón de Usos Múltiples encheuse de emoción e ledicia. Xunto con profes e familias, o alumnado de 2° bach, 2° CM e 2° FPB xuntabámonos nun marabilloso encontro onde se aliaban a grata conclusión dunha etapa educativa e os retos de futuro. Tanto o director como quen levaron a cabo as distintas titorías destes grupos fixeron explícito o recoñecemento do traballo ben feito deste alumnado, dándolles os merecidos parabéns e animándoos a que afronten un porvir con esperanza e plans. Que sexan os protagonistas das súas decisións e os artífices dos seus horizontes vitais. Aprendemos sempre, e sempre podemos achegar en beneficio da sociedade todo aquilo que nos fai mellores persoas: a solidariedade, a colaboración, a participación.

Concerto fin de curso: Un grande espectáculo

O 21 de xuño celebramos por todo o alto o remate de curso. Nada máis acaído que a Banda Xuvenil de Rubiós, na que toca moito do noso alumnado -máis de 20 estudantes- para poñer o broche de ouro a un ano escolar tan intenso como este.

Cun gran ambiente, nun auditorio cheo de profes e alumnas/os, tivemos ocasión de gozar coa interpretación brillante e chea de mestría de pezas moi coñecidas. Deleitámonos coa mistura de bandas sonoras de debuxos animados e pezas populares, rematando cunha para gaita solista e banda. Mesmo o profe de musica saiu a actuar para facer un so marabilloso de triángulo, con grandes aplausos. Sen dúbida, un grande e inmellorable colofón.

Demostración de uso de extintores

O alumnado de FP Básica de Oficina e o alumnado de CM de Sistemas Microinformaticos foi invitado a unha demostración de uso de extintores pola empresa Servifire, organizada polo departamento de Informática e Fol conxuntamente.

Todo o alumnado que quixo tivo a oportunidade de probar o uso dun extintor.

O único galego mal falado é o que non se fala

O alumnado de 2º da ESO realizou dous vídeos relacionados coa Dialectoloxía. Neles destaca a importancia da fala da zona, coas súas características especiais, e mais as moitas coincidencias que existen entre esta e mais a lingua estándar.

O importante para unha lingua é falala, xa abonda de dicir "Eu non falo galego porque non o falo ben". Unha escusa: o único galego mal falado é o que non se fala.

CONCLÚEN AS XORNADAS “ABRIL DE HISTORIA DAS NEVES”

Con grande éxito remataron este luns 7 de maio as Primeiras Xornadas de “Abril de Historia das Neves”. Concluíron, cun salón de actos de Usos Múltiples repleto de público (alumnado, profes, familias, veciñas e veciños), coa conferencia do arqueólogo e historiador Xosé Lois Vilar sobre os petróglifos da Coutada en Taboexa. Foi unha charla moi entretida e chea de interese na que, acompañada de fermosas imaxes, douse descrición e explicación da nosa arte rupestre en xeral, do seu valor, así como, en particular, da fermosura e importancia da  escena representada no achádego das Neves, a raíz dos lumes de fins do verán pasado. Unha escena de caza na que destacan as imaxes de équidos, cans e homes, fundamentalmente. Os trazos, características e conservación destes petróglifos fan que sexan un dos achádegos máis impactantes das últimas décadas no campo da arqueoloxía. Faise preciso poñelos en valor, dalos a coñecer e contribuír a que todas e todos sexamos conscientes da nosa propia historia. Un pobo con historia é un pobo con futuro! Coñezámola e apreciémola!