Departamento de MÚSICA

• Anxo Abalde García

Xefatura departamento

• Anxo Abalde García

Programacións (2023 - 2024)

Concerto de Xavier Lozano

O 22 de xaneiro o noso alumnado de música desfrutou dun concerto do gran @xavibufa no Auditorio municipal de @concelloasneves.

14 de marzo: As mulleres na música

Nuria e Fátima da escola de música "Entresons", fan disfrutar ó alumnado da materia de Música, dun concerto de música en directo composta por mulleres ao longo dos tempos.

Obradoiro de percusión Afrobahiana

Corenta alumnos/as dende 1º da ESO ata 2º de BACHARELATO asistiron o pasado luns 11 de Novembro ao auditorio de As Neves para participar nun Obradoiro de Percusión impartido polo percusionista e actor Xurxo Troncoso.

En relación coa recoñecida música do Samba Enredo do Carnaval de Río de Xaneiro,  neste Obradoiro tratamos un fenómeno musical distinto: con entidade propia e cunhas dimensións e excelencias tan ricas ou máis ca Carioca do Río de Xaneiro: A PERCUSIÓN AFROBAHIANA .