Participación do alumnado do IES do Milladoiro no Club de Debate

Durante o día de onte, martes 5 de abril, desenvolveuse no Auditorio do Centro Sociocultural de Negreira a primeira xornada do Club de debate. O tema que había que tratar foi o de “A liberdade individual pode estar por riba do interese colectivo?”.

Do noso centro participaron dous grupos. O primeiro estaba formado por alumnado de 3º ESO B do IES: Lía Barreiro, Andrea Caramés, Martina Bretaña, Clara Barral, Sara Iglesias, Anthony Rivera e Paola Torrado (que non puido achegarse por atoparse enferma). Realizaron dous debates durante a mañá, un contra o CPI Eusebio Lorenzo Baleirón de Dodro e outro contra o IES Punta Candieira.

Contra  o IES de Ames  debateu pola mañá o grupo  "Xente que fala", formado por 8 persoas, das cales só puideron participar Diego Madarnás, Breogán Fajundes, Mario Iglesias e Javier Conde. As alumnas Andrea Gallego, Sofía Chang, Iria Ferreiro e Marta Méndez estiveron na preparación do argumentario durante os meses previos mais non puideron acudir.

Pola tarde o noso alumnado enfrontouse ao IES Punta Candieira de Cedeira, neste caso defendendo que o interese individual non pode estar por riba do interese colectivo.

Hoxe mércores participa o terceiro grupo inscrito, "1,2,3 Milladoiro", que ten que competir contra dous centros de Pontevedra: IES Sánchez Cantón e IES Sagrado Corazón de Praceres.