Carta ó alumnado

Estimados alumnos/as:

Chegou ao seu final este curso tan problemático e difícil para todos/as (tanto a nivel académico como persoal);  e, dende a Dirección queremos felicitarvos tanto polos vosos logros académicos, como polo comportamento exemplar que amosastes durante toda a pandemia.

Especialmente un agarimoso recordo para todos/as aqueles que rematastes segundo de bacharelato , sen festa de graduación, pero coa satisfacción de ter conseguido o voso acceso a estudos superiores.

Unha forte aperta para todos/as co noso desexo de que consiguades os vosos soños.

E un especial recoñecemento para os  dezaseis  estudantes que poden optar ós premios extraordinarios de ESO, e para os nove de Bacharelato.

Bo verán.

A Dirección

Calendario de exames de setembro 2020

Calendario de exames de setembro 2020 <PDF>

Listaxes provisionais Fondo Solidario de Libros de Texto curso 2020/21

Están publicadas no taboleiro de anuncios do Centro as listaxes provisionais de admitidos e excluídos do Fondo Solidario de Libros de Texto para o curso 2020/21.

Libros de texto para o curso 2020/21

Libros de texto para o curso 2020/21 <PDF>

Calendario de actividades docentes fin de curso 2019-2020

Calendario de actividades docentes para fin de curso 2019-2020 <PDF>

Matrícula ordinaria curso 2020/21

Para evitar colas e desprazamentos innecesraios, solicítase respectar, dentro do posible, o calendario de matrícula adxunto <PDF>

Guías de orientación para matrícula 2020/21

Matrícula en 1º ESO

Guía de orientación para alumnado de 6º Primaria que se matricula en 1º ESO <PDF>

Materias matrícula <PDF>

Matrícula en 2º ESO

Calendario de actividades docentes para 2º de Bacharelato

Calendario de actividades docentes para 2º de Bacharelato <PDF>

Devolución libros de texto do Fondo Solidario e do Departamento de Inglés. Recollida de material e sobre de matrícula

Para evitar colas, o alumnado con libros de préstamo do fondo solidario, deberá devolvelos preferentemente nos días e horarios de referencia que se indican no documento adxunto (aqueles que teñan materias suspensas, poderán quedarse con eles ata setembro) <PDF>.

Neste mesmo horario, poderase recoller material das aulas ou taquíllas e entregarase sobre de matrícula para o curso 2020/21.

Reanudación das clases de 2º de Bacharelato de xeito voluntario para o alumnado

O luns 25 de maio reanúdanse as clases presenciais de 2º de Bacharelato, de xeito voluntario para o alumnado

Resolución do 22-05-2020 pola que se reinicia a actividade lectiva presencial no curso 2019-2020