Premio ao esforzo e á superación persoal

O alumno deste IES Plurilingüe de Ames JORGE FERNÁNDEZ VÁZQUEZ acadou un dos premios de educación secundaria obrigatoria ao esforzo e á superación persoal correspondentes ao curso 2021-2022.

Parabéns !!!

Colaboración enquisa USC

Solicitude de colaboración da USC:

Estimadas familia, dende a universidade de Santiago de Compostela solicitamos a vosa colaboración para cubrir este formulario sobre o estado actual do sector da av. da peregrina e posibles propostas de mellora, para de este modo favorecer a calidade de vida dos residentes e transeuntes da zona. Para isto pedímosvos 5 minutos do voso tempo, xa que será de imprescindible axuda para completar o noso estudo. O formulario poderá ser cuberto tan só por un membro da familia picando neste link https://bit.ly/EncuestaAvDaPeregrinaUSC

Programas de estancias de inmersión lingüística

Adxúntase información chegada ó Centro sobre programas de estancias de inmersión lingüística

Para máis información dirixirse a Vicedirección

Resumen Short Stay <PDF>

Presentación inmersión 2022-23 <PDF>

25 N. Día Internacional para a Eliminación da Violencia contra a Muller

25 de Novembro. Día Internacional para a Eliminación da Violencia contra a Muller 2022

Vídeo de actividades e información da biblioteca

43º Congreso FEDADI

A Directora do IES Plurilingüe de Ames, Mª Soledad Louro Lestón, asiste o 43º Congreso FEDADI que se celebra o 17, 18 e 19 de novembro en Ibiza, en representación de Galicia e como secretaria de FEDADI.

Eleccións ao Consello Escolar

Resolución do 19 de setembro de 2022 pola que se establece o calendario para a realización de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos

Comúnicase a celebración do sorteo público de membros da Xunta Electoral o día 2 de novembro de 2022, ás 10:35 horas, na Sala de Xuntas deste IES Plurilingüe de Ames

Constituída a Xunta Electoral o día 4 de novembro de 2022, fixa o calendario electoral.

-Presentación de candidaturas dos diferentes sectores: do 7 ao 14 de novembro.

-Data das votacións: 24 de novembro.

Convocatoria <PDF>

Reparto de libros do Fondo Solidario da Consellería de Educación. Curso 2022/23

Calendario de reparto de libros:

3º ESO   Mércores 14 de setembro

4º ESO   Venres 16 de setembro

Os libros poderán ser recollidos por un responsable (nai/pai/titor legal) ou polo alumnado se trae cuberta e asinada a autorización.

Autorización recollida libros/vale material escolar polo alumnado <PDF>

Entrega equipos E-Dixgal 1º ESO

O vindeiro xoves, 15 de setembro, procederase á entrega dos equipos E-Dixgal do alumnado no seguinte horario:
1º ESO A de 10:50 a 11:40 h
1º ESO B de 13:40 a 14:30 h
1º ESO C de 16:30 a 17:15 h
1º ESO D de 17:15 a 18:00 h
1º ESO E de 18:00 a 18:45 h
1º ESO F de 18:45 a 19:30 h
1º ESO G de 19:30 a 20:15 h
Este equipamento terá que ser recollido por un responsable (nai/pai/titor/a legal) do alumno/a.

Comezo curso 2022-2023

Seguindo instrucións da Xefatura Territorial as actividades lectivas comezarán o día 8 de setembro no horario habitual do Centro (8:50 a 14:30 h.), polo que funcionará o transporte escolar con normalidade.

O alumnado de 1º ESO, a ser posible, virá acompañado dun responsable (Nai/Pai/Tito/a Legal). Dirixiranse ó SUM (Sala de usos múltiples) onde serán recibidos pola Dirección do Centro e os Titores/as de grupo.

O alumnado de 2º, 3º e 4º ESO dirixirase a zona da pista deportiva.