Roteiro científico no CIS A Cabana

Fotos do Roteiro científico no CIS A Cabana cos alumnos de tecnoloxía, tic e cultura científica de 4 ESO.

Organizan os departamentos de Tecnoloxía, Bioloxía e Xeoloxía.

O 25 de novembro, día en contra da violencia de xénero

O 25 de novembro, día en contra da violencia de xénero está á volta da esquina, así como tamén está recente por desgraza os asesinatos de mulleres a causa da violencia machista.
O xoves día 7 de novembro teremos no noso centro a visita de Inés Fernéndez Lamela, vítima da violencia contra as mulleres, que ven falarnos da súa experiencia en primeira persoa.

Os horarios serán os seguintes:

- 11:05 a 11:55 - 3º ESO e 1º FP Básica
- 12:10 a 13:00 - 4º ESO e 2º FP Básica

Falecemento

O luns 28 de outubro, a partir das 12:00 suspenderanse as clases e todas as actividades programadas no IES Punta Candieira, por mor do falecemento do noso  compañeiro José Carlos Fernández Caínzos. Os exames programados para este día non se realizarán.

O enterro será ás 16:30 no cemiterio municipal de Catabois.

A CÉLULA (Traballos de bioloxía 3º ESO)

A pasada semana, o alumnado dos tres grupos de 3º ESO, combinaron a bioloxía e o arte con gominolas, resultando una células moi dulces e simpáticas.

Aínda que ahí recordar que o azufre das gominolas mellor para o arte e menos na sangue, que é un dos grandes traidores para a nosa saúde!!

Hiperbaric curso 19-20

"HIPERBARIC CHALLENGE. Primeiro dos nosos vídeos de presentación do Discalzos Racing Team", aquí están os alumnos de 2º de CM de Mantemento electromecánico, grazas a todos e, especialmente, ao profesor responsable dos contidos audiovisuais, Juan Díaz (estamos encantados co seu traballo!!!!)". #lovamosapetar

PREME PARA VER VÍDEO

DISCALZOS RACING TEAM

#lovamosapetar

1º CM Mantemento electromecánico                                                        1º CM Electricidade

2º CM Mantemento electromecánico

O uso social do monte

FYPE (FIND YOUR PERSONAL ELEMENT)

PREME PARA VER MÁIS FOTOS

PREMIO NO CONCURSO "ATRÉVETE A TER UNHA IDEA"

A alumna Gemma López Sixto de 2º ESO B, gañou un premio no concurso " Atrévete a ter unha idea". A entrega de premios foi no Museo do Gaiás en Santiago de Compostela.

Parabéns Gemma!

premio 1

premio 2

CHARLA SOBRE PRIMEIROS AUXILIOS

Os días 6 e 9 de Maio de 2019, os alumn@s dos Ciclos Formativos de Grao Medio e Superior de 1º Curso e FP Básica 1º Curso tiveron a oportunidade de coñecer e valorar a importancia dos primeiros auxilios (RCP, Manobra de Heimlich e prevención dos accidentes máis frecuentes).

EXCURSIÓN EMPRESA INTASA - SAN SADURNIÑO

O día 8 de Maio de 2019 os alumn@s de 2º ESO A - B - C foron de visita a INTASA, importante empresa de fabricación e comercialización de taboleiros e tarima flotante.

Trátase de fomentar o emprendemento e dar a coñecer o tecido empresarial da súa contorna dentro do Programa "Atrévete a ter unha idea" 2018/2019.

intasa 1

intasa 2