B.A.C. Adultos

Visita ao observatorio astronómico da USC

O día 27 de novembro un grupo de alumnos de 1º e 2º de Bacharelato (diurno e adultos) visitaron o Observatorio Astronómico “Ramón Mª Aller Ulloa” da Universidade de Santiago de Compostela.

telescopio

Visita ao Arqueocampo

O 18 de novembo, un grupo de alumnos de 1º BAC Adultos realizou unha visita ao Arqueocampo organizado polo CSIC en Santiago de Compostela.

os alumnos realizando a excavación arqueolóxica

Tratábase de descubrir en que consiste o traballo dos arqueólogos. Os alumnos aprenderon como se forma un xacemento, realizaron unha excavación arqueolóxica, recolleron mostras e materiais e fixeron o tratamento dos materiais arqueolóxicos atopados: limpeza, clasificación, siglado, descrición e fotografía.

O traballo dos arqueólogos axúdanos a coñecer mellor a nosa historia e como foi cambiando ao longo do tempo