Mobility programs: selection guidelines

In order to select the students who participaty in mobility programs from IES Isidro Parga Pondal we will follow these guidelines:

• Academic results. On this item it will be taken into account the grades obtained in the studies related to the mobility program. In case that there are no grades available when the mobility is awarded the teachers would issue some provisory grades that would have meaning only for selection of participants in mobility programs. It is necessary that the median grade is greater than 5 in order to be selected for mobility, and the student would be awarded the result of substractin 5 points to the median of the grades obtained weighted by the ECTS credits of each course.
  • Language knowledge. The students should assess their knowledge of the language they are going to use in their practise period by any official certificate, and they will be awarded points using the following table . Para acreditar o coñecemento do idioma no que se realizarán as prácticas será válido calquera certificado oficial de coñecemento de idiomas, puntuando segundo a táboa que aparece a continuación. No caso de que a lingua na que se desenvolverán as prácticas sexa o inglés ou o francés o alumnado poderá acreditar o seu nivel de idiomas mediante un exame nesa lingua realizado polo profesorado especializado, e que terá valor única e exclusivamente para a selección para a movilidade. Se o alumno superou o nivel educativo equivalente á educación secundaria nese idioma considerarase o equivalente a un certificado de nivel C2. Para ser elixible para a movilidade deberá polo menos acreditar a posesión do nivel A2.
    A2 0,5 puntos
    B1 1 puntos
    B2 2 puntos
    C1 3 puntos
    C2 4 puntos
  • Madurez e motivaciónO titor de FCT correspondente, elaborará un informe de cada candidato en colaboración con todos os profesores do alumno. De considerarse oportuno se consultará tamén ó departamento de orientación. En dito informe valorarase: Grao de madurez e autonomía, nivel de responsabilidade, motivación, capacidade de iniciativa e participación activa, Capacidade de organización, de relación e de traballo en equipo, corrección na comunicación verbal e non verbal, e comportamento adecuado á situación. Cada apartado será valorado de 1-10 na ficha de selección do participante, e se obterá unha calificación media.  Será necesario que a media das calificacións sexa superior a 5 para que o alumno sexa elixible para a movilidade, e a puntuación por este apartado será o resultado se restarlle 5 á nota media.

O alumnado seleccionado será o que cumplindo os mínimos especificados en cada apartado obteña unha maior puntuación.