Os alumnos de 3º e 4º da ESO e de 1º de Bacharelato tiveron a oportunidade de presenciar onte unha gran obra de teatro. Esta iniciativa organizada polo Equipo de Dinamización lingüística e polo Departamento de Galego achegou á maioría dos nosos alumnos unha reflexión sobre un dos persoeiros da nosa literatura máis achegados a nós, aínda que sexa por razóns xeográficas, Eduardo Pondal.

No transcurso da obra puidemos presenciar a reconstrución do labor literario cotiá deste autor e das súas relacións co entorno no que viviu. A paixón que puxeron os actortes deixou de manifesto o querido que debeu ser este autor no seu momento. Tamén quedou de relevo a importancia que ten o feito de ler en personaxes que daquelas tiñan que perdirlles a outros que o fixeran por eles.

A satisfacción foi a nota predominante, como deixaron clara a abundancia de aplausos ao remate da obra e a gran cantidade de comentarios sobre a mesma.