O noso centro participou no día de hoxe e por segundo ano consecutivo no II Torneo de Xadrez Intercentros, celebrado no IES "Urbano Lugrís" de A Coruña. Esta actividade segue a realizarse por iniciativa do departamento de Filosofía en colaboración co departamento de Grego e a biblioteca do centro, BibliotecaRebolo.

A actividade este ano tivo no seu inicio a presentación de Jacobo Caselas Cabanas, mestre internacional de xadrez, MI (tamén adestrador na Escola Técnica de xadrez e ten varios libros publicados sobre este deporte), que deu paso a un vídeo sobre este deporte realizado polo profesorado do IES "Urbano Lugrís" e a pequena charla que nos ofreceu Moira Rodríguez Costa, unha das mellores xogadoras da nosa Comunidade Autónoma e que podedes seguir en perfiles como este.

A continuación, o mestre Jacobo Caselas deu inicio a unha serie de partidas simultáneas, nas que demostra na práctica o que puidemos ver nas actividades previas. Todo un espectáculo e un reto para os nosos alumnos.

Después dun descanso e almorzo, mentres se celebaraba a competición de debates, chegaron as finais (podedes ver unha foto na parte superior) e a entrega de premios. De todo elo podedes consultar máis información no blog de Filolandra.