A celebración do Día do libro no noso centro iniciouse coa reprodución por megafonía de frases de eses señores tan raros que non só se atreven a escribir libros, senón que ousan opinar sobre o feito de ler. Moitas grazas a todo o alumnado que participou na súa gravación e a todos aqueles que lles prestachedes atención.

A continuación pasamos a exhibir as fotografías de todo aquel que quixo sumarse a exposición que podedes ver máis arriba: alumnos, persoal non docente, profesores... Moitísimas grazas a todos. E ti? Aínda estás a tempo de sumarte a esta iniciativa. Só tes que mostrarnos como les. Pero non te deixes ver ben porque aí está o reto. A diviñar quen e quen.

Podedes seguir a evolución da exposición no vestíbulo do instituto e na biblioteca, no caso de que nos quedemos sen espazo. Pero, se queres acceder a toda a colección, visita cada día o noso blog (enlace), na parte inferior tendes o enlace para acceder a Instagram, e alí aparecerán a cotío todas as pezas da mostra. Non deixes de buscar a túa, se é que participaches, e anímate a ler. Vaiche cambiar a vida.