NORMATIVA REGULADORA DO PROCESO DE ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2017- 2018
PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES DE ADMISIÓN:
Só presentarán e se recollerán:
• anexo II (ver Modelo ED550B nos adxuntos; ou aquí para a tramitación presencial; ou aquí para a tramitación en liña)
• copia do DNI da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar, cando se denegue a súa consulta
• documento acreditativo do requisito de idade do/a alumno/a
• documento acreditativo de estar en disposición de reunir os requisitos académicos esixidos en cada nivel educativo ou etapa
• convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, se é o caso.
PRESENTACIÓN DOCUMENTACIÓN XUSTIFICATIVA DOS CRITERIOS ALEGADOS (CANDO O NÚMERO DE SOLICITUDES SEXA MAIOR AO DAS PRAZAS OFERTADAS):
Cando haxa máis solicitantes que prazas ábrese este prazo para presentar documentación xustificativa dos criterios de baremo. Só será necesario presentar a documentación relativa aos criterios de domicilio fiscal, renda per cápita da unidade familiar, condición de familia numerosa e de discapacidade cando a persoa interesada denegue expresamente a consulta automática destes datos.
LISTA PROVISIONAL DE ADMITIDOS E NON-ADMITIDOS:
Publicación das puntuacións totais despois de informar ao Consello Escolar. Despois de publicar hai 5 dias hábiles para reclamar contados a partires do día seguinte da súa publicación, pero sen poder entregar ningún documento complementario para acreditar criterios do baremo non contemplados na solicitude inicial.
LISTA DEFINITIVA DE ADMITIDOS E NON-ADMITIDOS:
Publicación das puntuacións totais definitivas despois de informar ao Consello Escolar.
Contra a relación definitiva as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante o titular da xefatura territorial no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.
FORMALIZACIÓN DA MATRICULA:
INFORMACIÓN: (Art.13.d da orde do 12 de marzo do 2013)
• Cada alumno/a só poderá presentar unha única solicitude no centro que solicite praza no primeiro lugar. A infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade.
• O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro deberá comunicalo, ao mesmo tempo ao centro de orixe
• O alumnado que ten reservada praza nun centro se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva.
CENTROS ADSCRITOS
SERVIZOS COMPLEMENTARIOS:
HORARIO DO CENTRO: