Este curso o IES Isidro Parga Pondal recibiu máis solicitudes de prazas de bus no casco urbano que as concedidas polo servizo de Mobilidade da Xunta de Galicia. Comunicouse a Mobilidade esta circunstancia, pero non se conseguiron máis prazas. As paradas en cuestión están no casco urbano e a menos de 2 Km do instituto, polo que non temos dereito a esixir máis prazas, só podemos empregar as vacantes.

Despois de dar moitas voltas intentando atopar a mellor solución, decidiuse asignar as prazas por distancia ao centro e por curso. Tomouse a seguinte decisión:

-O alumnado de 4º da ESO non ten dereito ás paradas de bus máis próximas ao instituto:  R/Luís Calvo e R/Carballo Calero (CEIP Bergantiños).

-Tampouco hai praza para 1 persoa na parada de Librería Villar. Esa persoa é a de maior idade das que a solicitaron, con data de nacemento 13/02/07.

O resto do alumnado ten asignadas as prazas solicitadas, salvo decisión contraria de Mobilidade.

Desde o IES Isidro Parga Pondal pedimos desculpas ás familias afectadas.