Con esta actividade organizada conxuntamente polo equipo de mediación e o departamento de Educación Física, onte o alumnado de 3º da eso e os alumnos axudantes do equipo de mediación disfrutaron dunha xornada de lecer con moito deporte e compañeirismo.

Non se pudo facer a excursión prevista ata a praia de Barizo por mor da choiva, pero disfrutamos igualmente dunha xornada de convivencia con torneos deportivos por equipos e unha andaina polo entorno do centro educativo.

O comportamento de todo o alumnado foi exemplar e pasamos unhas horas moi divertidad cunha convivencia estupenda.
esperamos para o seguinte curso sí poder ir a facer a xornada de deporte na praia.

Agradecementos tamén á dirección do centro pola súa axuda e ás profesoras e profesores acompañantes pola súa colaboración.