La jirafa, el pelícano y el mono.

O alumnado de segundo participou nunha nova edición do concurso de lectura. Nesta ocasión, as preguntas estaban elacionadas co libro "La jirafa, el pelícano y el mono" de Roald Dahl.

Como en ocasións anteriores, os gañadores do concurso recibiron comopremio un exemplar do libro que traballaremos nas próximas semanas na Hora de ler.

Chefs saudables de quinto

O alumnado de 5º de Ed. Primaria, este curso, participou no concurso de Chefs saudables que convocou a Consellería de Sanidade.

Entre todos e todas elaboraron, coa axuda dos mestres, unhas receitas que eles mesmos buscaron nos fondos da nosa biblioteca.

Para mercar os produtos fixemos unha saída a un supermercado que hai no barrio do cole.

Para elaborar o menú utilizamos as instalacións, aparellos e utensilios que hai na cociña escolar.

O resultado das nosas creacións podédelos ver nos seguintes vídeos:

Ensalada de fabas con emulsión de módena

GALERÍA DE IMAXES

O lapis de Rosalía

O 1 de marzo, alumnado de 2º de Ed. Primaria realizou unha nova edición do concurso de animación á lectura como actividade final á lectura que realizaron ao longo destes meses do libro Antón Cortizas "O lapis de Rosalía":

"Rosalía ten seis anos. Cando fala, da súa boca saen bolboretas que pairan no ar moi alegres, dicindo palabras moi bonitas. E as súas mans tocan as cousas con seis caricias, e seis suspiros salaian á vez. Rosalía vai á escola, onde aprende a ler e a escribir.Un día acabóuselle o lapis, chegou á casa e díxolle ao pai: —Papá, tesme que mercar outro lapis. O novo lapis resultou ser moi distinto ao anterior.Ao longo del ten escrita unha frase que di: Lapis especial para nenas de seis anos. Que ten de especial ese lapis?"

Como en edicións anteriores, o equipo gañador do concurso recibiu como premio un exemplar do libro que traballaremos no próximo mes.

Entrega de premios Concurso de logos

O 27 de febreiro tivo lugar a entrega de premios do Concurso de logos para representar ao colexio.

Todos e todas os/as participantes recibiron un diploma acreditativo como agradecemento á súa colaboración co centro. Asemade, o traballo gañador recibiu unha tablet.

Desde aquí volvemos a dar as grazas a todos!!

O raposo e a mestra

O alumnado de 2º realizou unha nova sesión do "Concurso de animación á lectura". Nesta ocasión o libro traballado foi "El zorro y la maestra" de Manuel Rivas.

O raposo Pindo é un raposo solitario, que sabe as falas de todos os animais e as persoas; segundo se di é fillo do lobo Petiso e a raposa Meiga. Pindo ten un poder: é quen de hipnotizar a calquera cos seus ollos de lanterna. Ese poder conseguiuno, vendo como o Sol pousaba a súa luz, ao afundirse no mar, despedindo o día.

Nesta ocasión as gañadoras do concurso foron Eva e Elisa.

Patabéns para todos polo traballo realizado!!

Concurso de logos para o centro

Rematado o prazo de presentación de logos para o centro, os membros do xurado tivérono moi difícil para escoller o gañador dada a altísima calidade dos traballos presentados, tanto en calidade como orixinalidade.

Desde aquí, queremos agradecer a todos e todas as participantes o seu esforzo e dedicación.

Na seguinte galería podedes observalos:

Este será o logo que identificará ao noso centro, a partir de agora:

Gañador do concurso

Concurso logotipo para o colexio

O CEIP Manuel Sueiro non dispón actualmente dun logotipo que o identifique dun modo fácil, integrador, inequívoco e actual. O obxectivo deste concurso é a elaboración dun logotipo que ofreza unha nova imaxe do centro.

O logotipo será destinado a ser a imaxe representativa do CEIP Manuel Sueiro, en toda a difusión de información sobre o mesmo, a través de súa páxina web e outros documentos.

Poderán participar todos os membros da comunidade educativa cun máximo de dous traballos. Estes deberán ser orixinais e inéditos.

O prazo de presentación remata o 27 de xaneiro de 2018.

O responsable do logotipo gañador recibirá unha tablet como agasaio.

Bases do concurso.

Anímate e participa!!

Postais de Nadal

Se premedes na imaxe veredes a galería de imaxes das postais de Nadal elaboradas polo alumnado do CEIP Manuel Sueiro.

Quién recoge las cacas del perro?

O alumnado de 2º de Ed. Primaria participou no concurso de animación á lectura que, cunha metodoloxía lúdica, pretende avaliar os resultados da lectura realizada no mes de outubro durante a Hora de ler.

O título traballado nesta ocasión foi "¿Quién recoge las cacas del perro?" de Ricardo Alcántara e Gusti e publicado por Edelvives.

"Pablo e seu pai queren ter un can, pero non están dispostos a limpar as súas cacas. Terán que elixir entre a responsabilidade ou a indiferenza do animal."

Os membros do equipo gañador recibiu como agasallo un exemplar do próximo libro que traballaremos: "El zorro y la maestra" de Manuel Rivas.

Exposición de calacús

Ao longo das semana do Samaín o EDL do centro, en colaboración co equipo de biblioteca, organizou unha unha exposición de cabazas que elaboraron os nenos e nenas do colexio, coa axuda das súas familias.

Os traballos presentados amosaron unha calidade espectacular. Cada ano melloraramos en cantidade e calidade.

Parabéns para todos os participantes!!

PREMIADOS