Ao longo da semana o CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro traballou e homenaxeou a Luisa Villalta. O xoves 16 de maio deseñamos un xogo a través de Kahoot para seguir recordando a Luisa Villalta. Neste caso a actividade consistiu en organizar grupos heteroxéneos de diversas aulas do colexio onde a inclusión, a atención á diversidade, colaboración e compañeirismo presidiron dita actividade.
O día remato bailando e cantando todos xuntos a súa biografía musical elaborada polo CEIP Chans de Bembrive
A VIDA AGROMA POR TI
A implicación da comunidade educativa do Sueiro nas causas máis xustas esténdese no tempo: Colaboramos en recollida de alimentos, xoguetes, roupa; participamos en campañas promovidas por UNICEF e SAVE THE CHILDREN.
E demos un paso máis ao participar no VI Concurso Escolar de Carteis relacionados coa DOAZÓN e os TRANSPLANTES organizado pola Coordinación Autonómica de Transplantes (ADOS).
Tivemos acceso a recursos educativos na seguinte ligazón:
https://www.sergas.es/Doazon-e-Transplantes/Proxecto-Salvavidas-Primaria?idioma=ga
Os alumnos/as de 5º Educación Primaria decidiron participar cun cartel pondo en valor a doazón e o posterior transplante de corazón porque entenden que este órgano é o motor da nosa vida. Non hai maior xesto de xenerosidade que doar VIDA.
O primeiro paso foi a elaboración dun “colaxe” sobre un debuxo dun corazón. Esta técnica minuciosa de busca do papel axeitado, o recortado en pequenos cachos e a colocación de cada un deses pequenos papeis, representa a paciencia que precisa
n os doentes á espera dun corazón e tamén a calma e a tranquilidade das persoas que coa súa xenerosidade doan ese órgano nun intre tan doloroso.
No segundo paso do traballo, cubriron o colaxe con flores de papel. Con elas pretenden amosar a esperanza dunha nova vida para as persoas receptoras do órgano.
E por último decidiron o título: “A vida agroma por ti”. Se un gromo anuncia a chegada da primavera en flores e árbores, o corazón doado representa ese anuncio dunha nova oportunidade de vida. E o remate da frase, “... por ti” fai referencia á xenerosidade da persoa e familiares doantes.
Fomos felices coa nosa participación pero aínda máis coa nova de que o noso cartel foi o gañador desta edición.
PARABÉNS AOS CORAZÓNS XENEROSOS!
O Club de Lectura de 4º de EP do CEIP Manuel Sueiro realizou un novo concurso de animación á Lectura inspirado no libro “ A miña amiga invisible “de Eduardo Santiago.
Cando a súa familia abandona a cidade para vivir nunha aldea preto de bosque, Uxía descobre un mundo descoñecido onde nada é o que parece ou non parece o que é. O veciño máis próximo é un apicultor rabudo que, no canto de criar abellas, semella poñer trampas para apreixar fadas. A nova escola tampouco é como esperaba, tendo que soportar o acoso e as burlas dos máis brutáns simplemente polo seu aspecto (e por ser máis intelixente que todos eles). Coa inesperada aparición dunha amiga invisible intentará superar todos os atrancos que a realidade teima en poñer no seu camiño.
Durante a realización do concurso, animouse aos lectores a expresar a súa comprensión e valoración do libro. Para o desenvolvemento do concurso, realizamos catro equipos dentro da aula que traballaron de xeito cooperativo para ser quen de responder ás preguntas que o bombo da lotería lles ía adxudicando de forma aleatoria.
O concurso ofreceulles, a todos, un agasallo pola súa participación; ao equipo gañador, ademais, un exemplar do próximo libro a traballar no club de lectura. Recibiron estes agasallos para fomentar a participación e recoñecer o seu esforzo.
O Club de lectura do 1º Ciclo celebra un emocionante concurso de animación á lectura!
No mes de abril, o Club de lectura do 1º Ciclo culminou a súa lectura do libro "Xela, a superheroína da aldea" de Inma Soto cun emocionante concurso de animación á lectura. Nesta ocasión, na dinámica do concurso empregouse a aplicación Kahoot, onde os participantes formaron equipos e competiron utilizando un ordenador por persoa.
Esta nova modalidade, para eles, fomentou a interacción e o traballo en equipo entre os nenos e nenas participantes, que demostraron un gran coñecemento do libro. A maioría dos participantes non cometeron erros nas respostas, o que derivou nunha disputada competencia onde a velocidade en responder as preguntas determinou ao equipo gañador.
Desde o equipo de biblioteca entendemos que o concurso foi un éxito rotundo xa que os e as estudantes divertíronse moito e motiváronse aínda máis pola lectura. Ademais, a utilización de Kahoot permitiunos avaliar dunha maneira lúdica e dinámica a súa comprensión do libro.
Este concurso é unha mostra máis do compromiso do noso cole co fomento da lectura entre o seu alumnado. O Club de lectura do 1º Ciclo é un espazo onde os nenos e nenas poden gozar da lectura, desenvolver a súa imaxinación e ampliar os seus coñecementos.
Parabéns a todos os participantes polo seu entusiasmo e polo seu gran coñecemento do libro!
Éxito no concurso de animación á lectura "Eu tamén fun pequena" como peche do trimestre.
Nun peche vibrante antes das vacacións de Semana Santa, os nenos e nenas de 2º de EP mergulláronse nun desafío literario único: o concurso de animación á lectura sobre o libro "Eu tamén fun pequena" de Concha Blanco e que traballamos ao longo do 2º trimestre no Club de lectura de 1º Ciclo. Este evento, organizado como peche do trimestre, resultou ser un emocionante despregamento de coñecemento e entusiasmo pola lectura.
Antes de comezar o concurso, levouse a cabo un sorteo para conformar os tres equipos de concursantes, creando así un ambiente de igualdade e emoción. O alumnado enfrontouse a preguntas que abarcaban todos os aspectos do libro, mostrando o dominio que adquiriran durante as sesións da Hora de Ler ao longo do segundo trimestre.
O que realmente destacou neste concurso foi a estratexia de outorgar un valor dobre a certas preguntas, o que mantivo a emoción ata o final e resultou en resultados extremadamente axustados. Os equipos competiron con intensidade, demostrando non só o seu coñecemento do libro, senón tamén a súa habilidade para pensar de forma rápida e estratéxica.
Finalmente, chegou o momento de recoñecer o esforzo e a dedicación de todos os participantes. Outorgáronse diplomas ao equipo gañador en recoñecemento ao seu logro, pero todos os concursantes foron recompensados con agasallos como mostra de aprecio polo seu traballo laborioso e constante na exploración dos contidos do libro.
Con este exitoso concurso, o colexio reafirma o seu compromiso coa promoción da lectura e o fomento do amor polos libros entre o seu alumnado, demostrando que a literatura pode ser non só educativa, senón tamén emocionante e divertida.
RECURSOS PARA TRABALLAR O LIBRO NA AULA
Éxito Literario no Club de Lectura de primeiro ciclo.
Ao longo do primeiro trimestre o Club de Lectura de segundo de Educación Primaria realizou unha enriquecedora actividade centrada na obra "Cambiache o Conto" dos recoñecidos autores Pinto & Chinto. Como en ocasións anteriores, esta actividade, non só implicou a lectura do libro, senón que se converteu nun apaixonante concurso de coñecementos literarios entre o alumnado participante.
A lectura levouse a cabo en diferentes espazos: na propia aula, no acolledor espazo da biblioteca escolar e nas súas casas, onde nenos e nenas se mergullaron nas páxinas cheas de maxia e aventuras de "Cambiache o Conto". A lectura colectiva na aula, ademais de promover o hábito da lectura, xerou animadas conversas sobre os personaxes, a trama dos contos e as diferencias atopadas co final dos contos tradicionais en que se baseaban.
A fase máis emocionante da actividade foi o concurso de lectura co que rematamos, onde tres equipos, cheos de ilusión e coñecemento, competiron para responder ás 54 preguntas desafiantes sobre o libro. Todos os nenos e nenas participantes demostraron a súa profunda comprensión da trama e a súa capacidade para extraer mensaxes e leccións da obra. O concurso non só puxo a proba as súas habilidades lectoras, senón que tamén fomentou a colaboración e o traballo en equipo.
Impresionounos o nivel de participación e dedicación do alumnado, xa que das 54 preguntas só dúas quedaron sen contestar. Cada equipo ofreceu respostas enxeñosas e demostrou o seu compromiso coa lectura e comprensión de "Cambiache o Conto". Ao remate do concurso entregáronse diplomas ao equipo gañador e un agasallo a todas as persoas participantes como recoñecemento ao seu traballo e esforzo.
A actividade foi un éxito de participación e competición, e conseguiu reforzar o sentido de comunidade no Club de Lectura. O equipo de biblioteca do centro valora moi positivamente este tipo de iniciativas para fomentar o gusto pola lectura e destaca como actividades interactivas como esta poden repercutir positivamente no desenvolvemento das habilidades de comprensión lectora.
Coa realización de actividades coma esta ponse de manifesto que a combinación de lectura e concurso literario pode ser unha fórmula poderosa para cultivar o amor polos libros entre os nenos e nenas máis cativos.
Viva a aventura literaria na aula!
RECURSOS EDUCATIVOS PARA O CLUB DE LECTURA
Éxito creativo no concurso de Obras Artísticas de Outono.
Nunha vibrante mostra de talento e creatividade, o EDL do cole, realizou un apaixonante concurso de exposicións, destacando traballos artísticos feitos exclusivamente con produtos e froitos do outono. A iniciativa ten como obxectivo fomentar a expresión artística e a conexión coa natureza durante esta época tan especial.
Dende pinturas ata esculturas, estudantes de todas as idades participan activamente, xunto coas súas familias, neste evento que transforma os corredores da escola nun festín visual. A variedade de traballos reflicte a diversidade de talentos e enfoques creativos presentes na comunidade estudantil.
Ao final do trimestre realizaremos a entrega de premios a todo o alumnado participante e aos mellores traballos por aínda segue aberto o prazo de presentación de traballos.
Amosamos o noso entusiasmo pola participación e a calidade das creacións presentadas ata agora e destacamos a importancia de eventos coma estes para fomentar a expresión artística e o traballo en equipo entre o alumnado e as súas familias.
O concurso expositivo non só reforza o vínculo entre a comunidade estudantil e a natureza, senón que deixa unha pegada duradeira na memoria de todos os participantes. Sen dúbida, este evento demostra que a arte pode ser unha poderosa ferramenta para celebrar a beleza fugaz do outono e para unir á comunidade escolar arredor da creatividade e a expresión persoal.
ENTREGA DE AGASALLOS AOS TRABALLOS PRESENTADOS
Tres alumnos/as de 6º E.P. do noso centro participaron no “Concurso de pintura infantil y juvenil” convocado por Patrimonio Nacional na súa XXXI edición.
O monumento escollido foi o mosteiro de Santa María la Real de Las Huelgas na provincia de Burgos. A participación neste concurso foi un complemento ao proxecto desenvolvido polo alumnado de 3º E.P. arredor da figura do Cid, do xacemento de Atapuerca e da catedral de Burgos.
O alumnado de relixión católica, apoiados pola mestra da área, coñeceu a historia do mosteiro, destacando a importancia da muller como abadesa do mesmo.
Non acadaron o pase á fase final, pero non hai dúbida da calidade dos seus traballos. Sen data fixada, recibirán os seus diplomas acreditativos por parte de patrimonio nacional.
PARABÉNS, ARTISTAS!
O traballo realizado polo alumnado de terceiro de educación primaria do noso cole, para participar no concurso escolar do Exército de Terra de 20022, baixo o título: "De base a base e leo porque me toca", foi galardonado co primeiro premio a nivel nacional despois de resultar, tamén, gañador da fase rexional.
O premio consiste en tres ordeadores portátiles, unha placa e un diploma, que deberá recoller unha representación do centro, nun lugar e data aínda por determinar, que posiblemente será en Madrid.
Moitos parabéns para todas as persoas participantes no proxecto.
A lenda do Cid Campeador medra con nós.
O traballo “DE BASE A BASE E LEO PORQUE ME TOCA”, acadou o pase á Fase Nacional, tras quedar gañadores, por segundo ano consecutivo, na Fase Rexional dos premios do “Concurso de enseñanza Escolar Ejército de Tierra 2022”.
Foi un duro traballo desenvolvido polo alumnado de 3º E.P., no que pasamos dos pingüinos da Antártida ao noso pasado mais remoto nas serras de Atapuerca, camiñando tras os pasos do Cid Campeador e poñendo un énfase especial no coidado do medio ambiente como envoltorio de todo elo.
Damos as grazas ás mulleres e homes da Base Cid Campeador, así como a todas as persoas que de xeito desinteresado nos apoiaron no proxecto.
NORABOA, MINI-CAMPEADORES!
Comunicado do premio
Diploma do 1º premio
Recollida do diploma do 1º premio rexional