PDI

HORA DE LER. 5º EDUCACIÓN PRIMARIA.

hora

HORA DE LEER:
A  hora de ler realízase todos os días, de 12:00 a 12:20 horas e a súa configuración está deseñada polo titor José Manuel Rego García (3 sesións) e por Mª Pilar Iglesias Gómez (2 sesións).
No curso escolar 2023/2024, a hora de ler, realizouse todos os días en horario de 12:00 a 12:30 horas, tendo como obxectivo espertar e realzar o gusto e o pracer por ler en tempos de lecer a través do Club de lectura Leo e releo con Leo.
https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/taxonomy/term/246
Obxectivos:
•    Desenvolver o hábito lector.
•    Traballar as competencias clave, principalmente: Comunicación Lingüística, Aprender a aprender, Conciencia e expresións culturais e Social e cívica.
•    Compartir as nosas lecturas con outras persoas.
•    Promover a lectura como fonte de diversión e aprendizaxe.
•    Mellorar a través da lectura, o vocabulario, a comprensión lectora e a expresión oral e escrita.
•    Coñecemento de persoas escritoras e obras literarias galegas.
•    Fomentar o traballo en equipo a través da biblioteca escolar.
Actividades.
•    Ler o conto en distintas versións (lectura en voz alta e en voz baixa)
•    Dramatizar algún episodio do conto.
•    Colorear debuxos do conto.
•    Escoitar o conto.
•    Traballaremos coa prensa analizando noticias. Miraremos, asemade, como a mesma noticia pode ser interpretada de diferentes xeitos dependendo da persoa que a lea.
•    Traballar teatro.
Temporalización.
Na hora de ler, que se realizou todos os días  utilizáronse os seguintes libros:

1º trimestre: libro común a todos os nenos e nenas.

•    LIBRO 1º: “Mi nombre es Skywalker” de Agustín Fernández Paz da editorial SM.
O libro foi traballado nos meses de setembro e outubro do curso escolar 2023/2024 centrado na invisibilidade da xente pobre. https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/2338
•    LIBRO 2º: “Delfines amigos” de Mary Pope Osborne da editorial Sm. 
O libro foi traballado en outubro e novembro do curso escolar 2023/2024 contando a importancia do medio ambiente, a lectura dos libros e as bibliotecas. https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/2384   
•    LIBRO 3º: “Los hombres no pegan” de Beatriz Monco e Mabel Pierola da editorial Bellaterra.  
O libro foi traballado no mes de novembro do curso escolar 2023/2024 e conta a historia dunha familia na que observan a existencia da violencia de xénero na casa dun amigo. https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/2385

2º trimestre: libro común a todos os nenos e nenas.

•    LIBRO 4º: “Segredos Soterrados” de Alba de Evan e Xabier Domínguez da editorial Xerias.
O libro foi traballado nos meses de xaneiro e febreiro e conta a historia de Lois que viaxa coa súa familia a pasar outro verán en Ribadeo. https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/2386

•    LIBRO 5º: A nena do vestido de flores de Manuel Fontemoura da editorial Aira.
O libro foi traballado nos meses de febreiro, marzo e abril e conta a historia de Dania unha nena TEA.
https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/2454

3º trimestre: libro común a todos os nenos e nenas.

•    LIBRO 6º: O destino de Kameko de Abel Alves da editorial Aira.

O libro foi traballado no mes de maio de 2024. Con este libro intentamos iniciar ao alumnado no mundo co cómic en galego e nunha temática como é o mundo oriental, como é Xapón que tanta curiosidade lle produce.

 

hora

PROXECTO DOCUMENTAL INTEGRADO. 5º EDUCACIÓN PRIMARIA.

pdi

O curso escolar 2023/2024, a aula de O grupo 5º de Educación Primaria traballou o ODS 16 que se centra en: "Promover sociedades xustas, pacíficas e inclusivas ". A paz, a transparencia, a rendición de contas e o estado de dereito son elementos esenciais para lograr un desenvolvemento sostible. Entre os principais obxectivos do Obxectivo 16 están para garantir o acceso en igualdade de condicións á xustiza, a toma de decisións inclusiva, participativa e representativa e o acceso público á información, así como o establecemento de institucións eficaces, responsables e transparentes e a adopción de leis e políticas non discriminatorias. a favor do desenvolvemento sostible.
Para a realización do Proxecto Documental Integral durante todo o curso escolar 2023/2024 usáronse diversos materiais entre os que se encontrar os seguintes:
•    ¡Nata y chocolate invencibles!. Alcia Borras Sanjurjo. Ed. Anaya.
•    Alzar la voz. Ana Alonso. Ed. Anaya
•    Un girasol en Kiev. Ana Alonso. Ed. Anaya.
•    Aún te quedan ratones por cazar. Blanca Álvarez. Ed. Anaya.
•    Chicas alrescate. Bruce Lansky. Ed. Anaya.
•    El árbol de la mujer dragón y otros cuentos. Ana María Shua. Ed. Anaya.
O porqué deste traballo integrado resúmese nas seguintes liñas centradas nas súas vantaxes tales como:
•    Aumenta a motivación. O alumnado alcanza unhas necesidades de rango superior.
•    Os membros dun equipo de traballo teñen a oportunidade de aplicar os seus coñecementos e competencias, e ser recoñecidos por iso, mesturando fortalezas complementarias.
•    Maior compromiso mellorando o desempeño.
•    Máis ideas.
•    Máis creatividade e a aprendizaxe.
•    Mellora a comunicación e reduce a tensión.
•    Mellores resultados, aumentando a eficiencia e a produtividade.

Obxectivo xeral:
Ser capaz de coñecer, identificar e propor modificacións no modelo actual para garantir o acceso en igualdade de condicións á xustiza, a toma de decisións inclusiva, participativa e representativa e o acceso público á información, así como o establecemento de institucións eficaces, responsables e transparentes e a adopción de leis e políticas non discriminatorias. a favor do desenvolvemento sostible.

Obxectivos específicos:

1.    Coñecer e valorar a importancia do acceso en igualdade de condicións á xustiza,
2.    Coñecer e valorar a importancia do acceso a toma de decisións inclusiva, participativa e representativa.
3.    Coñecer e valorar a importancia do acceso a información.
4.    Coñecer e valorar a importancia do establecemento de institucións eficaces, responsables e transparentes
5.    Valorar a importancia e a adopción de leis e políticas non discriminatorias. a favor do desenvolvemento sostible.
6.    Recoñecer e identificar as propias emocións en distintas situacións.
7.    Coñecer e practicar a empatía como instrumento para mellorar a convivencia cos demais.
8.    Tomar conciencia do valor que teñen os elementos da natureza e do planeta.
9.    Comprender o papel que temos en coidar o medio ambiente que nos rodea e no resto do mundo.
10.    Promover a nosa capacidade como defensoras e defensores do medio ambiente.
11.    Desenvolver unha posición crítica e participativa con respectoas leis e políticas non discriminatorias.
12.    Aprender sobre o papel das mulleres, novas e comunidades ao redor do mundo na defensa do medio ambiente.
13.    Promover accións de mobilización e incidencia polo coidado do medio ambiente nas nosas contornas educativas e comunitarias

Contidos:
1.    A xustiza. Igualdade.
2.    A toma de decisión: inclusividade, participación e representatividade.
3.    A información: acceso a información pública. 
4.    Institución internacionais: a eficacia, responsabilidade e transparencia.
5.    Leis e políticas internacionais e nacionais: non discriminatorias e a favor do desenvolvemento sostible.
6.    Diferentes emocións: tenrura, amor, odio, ira, irritación,...
7.    Papel da muller na defensa do medio ambiente.

Criterios de avaliación.
1.    Coñece e valora a importancia do acceso en igualdade de condicións á xustiza,
2.    Coñece e valora a importancia do acceso a toma de decisións inclusiva, participativa e representativa.
3.    Coñece e valora a importancia do acceso a información.
4.    Coñece e valora a importancia do establecemento de institucións eficaces, responsables e transparentes
5.    Valora a importancia e a adopción de leis e políticas non discriminatorias. a favor do desenvolvemento sostible.
6.    Recoñece e identifica as propias emocións en distintas situacións.
7.    Coñece e practica a empatía como instrumento para mellorar a convivencia cos demais.
8.    Toma conciencia do valor que teñen os elementos da natureza e do planeta.
9.    Comprende o papel que temos en coidar o medio ambiente que nos rodea e no resto do mundo.
10.    Promove a nosa capacidade como defensoras e defensores do medio ambiente.
11.    Desenvolve unha posición crítica e participativa con respectoas leis e políticas non discriminatorias.
12.    Aprende sobre o papel das mulleres, novas e comunidades ao redor do mundo na defensa do medio ambiente.
13.    Promove accións de mobilización e incidencia polo coidado do medio ambiente nas nosas contornas educativas e comunitarias

Indicadores de logro ou desempeño.
1.    Coñece o acceso do acceso á xustiza en España e o compara con outros países do mundo. 
2.    Coñece a toma de decisións de organizacións como UNICEF, OTAN e a UE si son inclusivas, participativas e representativas.
3.    Coñece e valora a importancia do acceso a información veraz e de calidade na internet. 
4.    Coñece o funcionamento de institucións eficaces, responsables e transparentes en España.
5.    Valora a importancia de leis e políticas non discriminatorias. a favor do desenvolvemento sostible propostas por España para o desenvolvemento da Axenda 2030.
6.    Recoñece e identifica as propias emocións en distintas situacións.
7.    Coñece e practica a empatía como instrumento para mellorar a convivencia cos demais.
8.    Comprende o papel que temos en coidar o medio ambiente que nos rodea e no resto do mundo.
9.    Promove a nosa capacidade como defensoras e defensores do medio ambiente.
10.    Desenvolve unha posición crítica e participativa con respecto as leis e políticas non discriminatorias.
11.    Aprende sobre o papel das mulleres, novas e comunidades ao redor do mundo na defensa do medio ambiente.
12.    Promove accións de mobilización e incidencia polo coidado do medio ambiente nas nosas contornas educativas e comunitarias

Contribución ás competencias clave e transversais e competencias claves da unión europea:
O desenvolvemento deste Proxecto Documental Integrado contribuirá ao desenvolvemento do conxunto das competencias claves definidas no marco normativo, contribuíndo as seguintes:  comunicación lingüística; competencia matemática e competencias básicas en ciencia e tecnoloxía; competencia dixital; aprender a aprender; competencias sociais e cívicas; sentido de iniciativa e espírito emprendedor e conciencia e expresións culturais. En especial destacar as competencias sociais e cívicas xa que llos diferentes coñecementos que desenvolveremos e a aplicación dos mesmos por parte dos alumnos na súa vida diaria, dotándolles das estratexias necesarias para unha mellora da convivencia cos demais e con iso un mellor desenvolvemento social e persoal nos diferentes aspectos da súa vida; aprender a aprender e sentido de iniciativa e espírito emprendedor.  

Número de sesións: unha por semana.
Temporalización:  durante todo o curso en sesións de 50 minutos cada unha.
Metodoloxía: traballouse a través dunha metodoloxía activa e do descubrimento guiado, para que o alumno sexa capaz de construír as súas propias aprendizaxes de maneira autónoma. Apoiarémonos na maioría das actividades de soporte dixital, priorizando en todo momento o traballo a través da comunicación oral, axustándonos ás características do alumnado.
    O PDI, “Todos xuntos melloramos o noso mundo”, desenvolveuse en dúas fases.
A primeira das fases, durante os dous primeiros trimestres facendo referencia a como atopamos o noso mundo e as diversas accións que vai realizando a sociedade, unhas que axudan a mellorar o noso planeta e outras que son necesarias melloralas. As actividades realizadas ao longo da primeira fase que permitiron ao alumnado de 5º de Educación Primaria ver como se atopa o noso mundo foron:
1º) Outubro : presentación do PDI de 5º de Ed. Primaria para o curso escolar 203/2024. (Día das bibliotecas escolares). https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/2277
2º) Día da alimentación. Co lema “Fame cero” (semana do 19 a 21 de outubro).
https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/2271
3º) Mes da ciencia. Como a ciencia mellora a calidade de vida e o coidado do planeta (mes de novembro). https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/2333
 4º) Dereitos da infancia. (20 de novembro). https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/2322
5º) PLAN Director (21 de novembro). https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/2332
6º) Reflexión sobre o libro “Mi nombre es Skywalker”.  https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/2338
7º) Reflexión sobre o libro “Los hombres no pegan”.  

hombres
https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/2385


8º) Reflexión sobre o libro “Delfines amigos”.  

delfines
https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/2384

A segunda das fases, comezou no mes de febreiro de 2024. O alumando partiu da frase do libro Guerra e paz “Pese a todo lo malo que hay en la vida, la humanidad va dejando atrás, poco a poco, lo peor que ella arrastra”
9º) Semana da prensa (6 ao 10 de marzo) Buscando noticias relacionadas sociedades xustas, pacíficas e inclusivas. O alumnado puido observar cales son as diferenzas entre as sociedades occidentais, orientais e países nos que aínda son gobernadas por ditadores.  

semana
https://newspapermap.com/#41.05102,-6.18765,5z

https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/2486

10º) A seguinte actividade centrouse na investigación propiamente dita do PDI establecendo cales son as ideas que teñen que tratar. Para o cal utilizamos a técnica de lapis ao centro recollendo as seguintes ideas que deben investigar.
Idea 1: que entendemos por sociedades xustas, pacíficas e inclusivas?
Idea 2: de onde ven o termo inclusivo?
Idea 3: a inclusión e o mesmo que integración?
Idea 4: que son os Obxectivos de Desenvolvemento Sostible?
Idea 5: alternativas ao desenvolvemento sostible.
Idea 6: un planeta con sociedades xustas, pacíficas e inclusivas..
Idea 7: países xustos, pacíficos e inclusivos.
Idea 8: España é un país, xusto pacífico e inclusivo?
Idea 9: obxectivos de España para alcanzar o ODS 16 e ser un país máis xusto, pacífico e inclusivo.
Unha vez centradas cales son as ideas que son obxecto de investigación o alumnado reunido en grupo decidiron como repartir o traballo e as características do mesmo. O reparto foi o seguinte:

“Todos xuntos melloramos o noso mundo”,
Temas    Responsables    Temas    Responsables
Idea 1: que entendemos por sociedades xustas, pacíficas e inclusivas?    Sara Álvarez    Idea 7: países xustos, pacíficos e inclusivos.     Francisco e Hamed
Idea 2: de onde ven o termo inclusivo?    Myrom.     Idea 8: España é un país, xusto pacífico e inclusivo?     Desiré e Jordana
Idea 3: a inclusión e o mesmo que integración?    Valeria    Idea 9: obxectivos de España para alcanzar o ODS 16 e ser un país máis xusto, pacífico e inclusivo.     Yara, Tiago e Mateo
Idea 4: que son os Obxectivos de Desenvolvemento Sostible?    Valery     ÍNDICE    Jeray e Tiago
Idea 5: alternativas ao desenvolvemento sostible.    Anais    PORTADA    Sara Arias.
Idea 6: un planeta con sociedades xustas, pacíficas e inclusivas.    Sara Arias e Jeray       
Aspectos común do traballo:
•    Letra: Celtic. Tamaño 12. Título 16 en negrita. Separación 1,5 entre liñas.
•    Cada un dos apartados deberá estar redactado en galego e cunha fotografía, ben feita polo alumno/a ou que se obteña da internet libre de uso. Esta foto deberá conducir a un enlace dun vídeo relativo a temáticas explicada.
 
11º) A seguinte actividade centrouse na aplicación práctica do PDI centrándose no exemplo da Comunidade Galega e a súa organización e aspectos participativos na súa xestión e organización. Saída escolar ao Parlamento e Xunta de Galicia. https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/2442
12º) A última das actividades centrouse na confección da investigación en formato pdf respectando as normas e indicacións establecidas.   

AVALIACIÓN:
Será continua, baseada na observación diaria, mediante a recollida de datos segundo un rexistro de ítems. Para avaliar o resultado utilizaremos a seguinte táboa de dobre entrada, sendo avaliada por cada un dos alumnos/as e polo docente. A táboa indícase os seguintes aspectos (SI (S), NON (N), Mellorable (Me).
Avaliación profesorado: cos indicadores Si, Non, Mellorable.
A experiencia resultou satisfactoria?           
Cal foi o sentir do alumnado?           
Os nenos/as foron protagonistas?           
Participaron as familias?           
O alumnado expuxo  o seu proxecto?           
Foi axeitada a temporalización?           
Acadáronse os obxectivos específicos propostos?           
As actividades resultaron atractivas?           
Os recursos proporcionados pola biblioteca foron os axeitados?           
A metodoloxía de aprendizaxe por proxectos resulta ben?           
Desenvolvemos os obxectivos iniciais?           
O proxecto aplicase a vida cotiá do alumnado?           

Avaliación do alumnado: cos indicadores Si, Non, Mellorable.
A experiencia resultouche satisfactoria?           
Te consideraches que fuches o protagonista da actividade?           
A túa familia axudouche a entender os libros?           
Fuches quen de expoñer o proxecto ante os teus compañeiros/as?           
Deuche tempo a ler cada un dos libros?           
Fuches capaz de resolver os problemas que se lle presentaban a cada un dos personaxes?           
Gustáronche os libros?           
Serías capaz de aplicar o que aprendiches para conseguir novos amigos/as?           
Gustouche a maneira de traballar os contos a través do diálogo e o intercambio cos compañeiros/as?           
Resultouche interesante o que liches nos libros?           

Como conclusión, destacar que cando as persoas dialogan e saben escoitar e poñerse no lugar dos outros, é indiscutible os resultados melloran así como a convivencia e relación cos demais. A valoración do traballo foi en aumento ata o punto de pasar, dunha estratexia de motivación e de resolución de problemas, a darlles capacidade para tomar decisións, planificar e conducir os mesmos procesos dos que son protagonistas.

Navegando polos océanos na Hora de ler

 

Navegando polos océanos na Hora de Ler!

O alumnado de 3º de primaria emprenderon unha emocionante viaxe polos océanos do mundo durante o terceiro trimestre na Hora de Ler. A través da lectura de contos, libros informativos e enciclopedias, afondaron nos conceptos máis importantes relacionados con estes fascinantes ecosistemas.

Nesta aventura, descubriron a gran diversidade da vida mariña, desde diminutos peixes ata maxestosas baleas. Tamén aprenderon sobre a importancia dos océanos para o planeta e as ameazas ás que se enfrontan, como a contaminación, a sobrepesca e o cambio climático.

Para facer aínda máis enriquecedora esta experiencia, os nenos e nenas utilizaron a banda deseñada como ferramenta para o aprendizaxe curricular tal e como se promove desde Bibliotecas escolares de Galicia neste curso. Esta ferramenta permitiulles organizar a información, crear mapas conceptuais e desenvolver o seu pensamento crítico.

A Hora de Ler foi unha oportunidade para que os nenos e nenas esperten a súa curiosidade polo mundo mariño e se conciencien sobre a necesidade de protexer os océanos.

PROGRAMA DE EDUCACIÓN CÍVICO TRIBUARIA. AXENCIA TRIBUTARIA.

hacienda

O luns 15 de abril de 2024 dúas técnicas, Belén e Marisol, ambas funcionarias da Axencia Tributaria do Ministerio de Facenda visitaron o noso centro para explicarlle ao alumnado de 3º, 4º, 5º e 5º de Educación Primaria a importancia dos impostos para ter una sociedade máis xusta.
Nesta sesión traballouse o seguinte:

1 Obxectivos

  • Identificar os distintos bens e servizos públicos.
  • Interiorizar as actitudes de respecto polo que é público e, por tanto, financiado co esforzo de todos e utilizado en beneficio común.
  • Coñecer que existe unha correlación entre o gasto e o ingreso público (o Orzamento público).

2 Contidos

  • 2.1 Os ingresos públicos: os impostos 
  • 2.2 Os gastos públicos
  • 2.2.1 Distribución funcional do gasto público
  • 2.2.2 Función redistributiva do gasto público 2.3 O orzamento público.

 

facenda_fotos

Documentación usada na presentación.
PP
Pdf

Xela, a superheroína de aldea

Éxito rotundo do encontro con Inma Soto no noso colexio!

O pasado 13 de abril, o noso colexio tivo o pracer de recibir á escritora Inma Soto, autora do libro "Xela, a superheroína de aldea", que estivemos traballando ao longo deste mes no club de lectura de 1º ciclo e 3º de Educación Primaria.

Na súa visita, Inma Soto deleitounos cunha narración amena e chea de vida do seu conto, na que o alumnado participou de forma activa grazas ao profundo coñecemento que xa tiñan da historia. A autora soubo captar a atención dos máis pequenos e transmitirlles a valiosa lección que se agocha tras as aventuras de Xela: a sorte que temos nas aldeas por contar con todos os recursos que necesitamos ao noso alcance.

Tras a narración, os nenos e nenas tiveron a oportunidade de formular as súas preguntas a Inma, demostrando unha gran curiosidade e interese pola obra e a súa autora. Inma respondeu con entusiasmo a todas as preguntas, creando un ambiente distendido e enriquecedor para todos os presentes.

Como broche de ouro á visita, Inma asinou con dedicatoria persoal os libros e traballos realizados polo alumnado en clase, non sen antes darlles unha emocionante primicia: as aventuras de Xela terán continuación!

Desde o colexio, queremos agradecer a Inma Soto a súa amabilidade e proximidade, por nos ter regalado unha mañá máxica e por transmitir aos nosos alumnos e alumnas valores tan importantes como o amor pola lectura, a imaxinación e o respecto polo medio natural e rural.

Estamos desexando ler a continuación das aventuras de Xela!


RECURSOS PARA TRABALLAR NA AULA


Semana da prensa na aula de 5º de Ed. Primaria

prensa

O PDI do alumnado de 5º de Educación Primaria, co título: “Todos xuntos melloramos o noso mundo”, desenvolveuse en dúas fases.
A primeira das fases, durante os dous primeiros trimestres facendo referencia a como atopamos o noso mundo e as diversas accións que vai realizando a sociedade, unhas que axudan a mellorar o noso planeta e outras que son necesarias melloralas. Unha das actividades realizadas ao longo da primeira fase que permite ao alumnado de 5º de Educación Primaria ver como se atopa o noso é a centrada na Semana da prensa (6 ao 10 de marzo) buscando noticias relacionadas sociedades xustas, pacíficas e inclusivas. O alumnado puido observar cales son as diferenzas entre as sociedades occidentais, orientais e países nos que aínda son gobernadas por ditadores.

prensa_fotos

SEMANA ESCOLAR DA PRENSA

prensa

Celebramos a Semana da Prensa no colexio!

O cole encheuse de xornalistas durante a primeira semana de marzo, coa celebración da Semana da Prensa. O alumnado tivo a oportunidade de mergullarse no fascinante mundo dos medios de comunicación e aprender sobre o proceso de elaboración de novas.

Ao longo da semana, realizáronse diversas actividades tanto na aula como na biblioteca escolar. Os alumnos de primaria gozaron de talleres nos que aprenderon sobre os diferentes tipos de xornais, como identificar as noticias falsas e a importancia dun xornalismo responsable, e a elaborar noticias ben estruturadas.

Esta iniciativa permitiulles aos estudantes desenvolver o seu espírito crítico, fomentar a lectura e a escritura, e comprender o papel fundamental que xogan os medios de comunicación na nosa sociedade.

Nas seguintes ligazóns podedes observar algunhas das actividades realizadas:

ENERXIA PARA CRECER

O CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro participa no programa Energía para crecer de fundación Eroski centrada na alimentación, reciclaxe e alimentación cunha grande cantidade de recursos educativos. 

enexia

https://energiaparacrecer.escueladealimentacion.es/gl/users/ceipmanuelsueiro19514  

 

UNICEF: ENQUISAS DIAGNÓSTICO.

unicef_enquisas

Dende a reunión do 10 de outubro de 2023 o CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro inicia a preparación da súa candidatura configurando e buscando a participación do alumnado nos cuestionarios de UNICEF para coñecer cal é o noso punto de partida.  

•6º EP https://referentes.unicef.es/evaluacion/il6esoti

•5º EP https://referentes.unicef.es/evaluacion/PyKvap9j

•4º EP https://referentes.unicef.es/evaluacion/kl6ay0qm

•3º EP https://referentes.unicef.es/evaluacion/gl9ay1qm

•2º EP https://referentes.unicef.es/evaluacion/Umdbf09j

•1º EP https://referentes.unicef.es/evaluacion/UyKff0db

 

 

Equipo directivo. 

Docentes

Familias

Alumnado.

Persoal de administración e servizos

 

Unicef_avaliación

COMITÉ DE PARTICIPACIÓN

unicef_partipacion

Dende a reunión do 10 de outubro de 2023 o CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro inicia a preparación da súa candidatura configurando o Comité de participación infantil regulando o seu funcionamento e iniciando o proceso de elección dos seus representantes en cada una das aulas do colexio sendo elixidos as seguintes alumnas e alumnos. 

clu_participacion

Plan de comité de participación 2023-2024. 

• Reunións

Distribuir contido