Comezo do curso escolar 2018/2019

O 12 de setembro deu comezou o curso escolar 2018/2019 e tivemos o privilexio de contar coa presenza das autoridades locais para inicialo.

O Alcalde, a Concelleira de Educación, a Delegada da Xunta, a Xefa Territorial de Educación, O Inspector Xefe e o noso Inspector visitaron as aulas do noso centro e intercambiaron impresións con todo o alumnado.

Diferentes medios de comunicación locais e autonómicos deron cobertura á nova en diferentes espazos:

Rexistro de datos metereorolóxicos

Ao longo deste curso o alumnado de 3º e 4º de Ed. Primaria realizaou diariamente o control de datos meteorolóxicos na nosa estación situada nos exteriores do colexio.

Cada semana encargouse unha parella de alumnos e alumnas de revisar o termómetro de máximas e mínimase de comproar a cantidade de auga recollida no pluviómetro.

Os dats recollidos foron reflectidos no caderno de control de datos previamente a ser publicados no blog e graficas de pluviometría e máximas e mínimas.

Vídeo resumo do curso 2017/2018

Vídeo resumo das actividades realizadas ao longo do curso 2017/2018.

Esperamos que sexa do voso agrado...

Meteoroloxía na aula de apoio

O alumnado que axiste á aula de apoio continuou recollendo, diariamente e graficamente, o tempo meteorolóxico e reflecíindoo no almanaque de cada mes.

Ao remate de cada mes, fixemos un reconto dos diferentes estados atmosféricos, dese mes, e comparámolos cos dos outros meses.

Os datos recollidos servíronos para facer comparacións, ordenacións... e realizar sinxellas táboas de datos.

Para o próximo curso, temos pensado seguir con esta actividade, de axuda aos compañeiros do programa de meteoescolas, debido ao gran interese que amosan na súa realización.

Memoria gráfica da biblioteca

Na seguinte ligazón tedes acceso á memoria gráfica do traballo realizado desde a biblioteca no curso 2017/2018.

Esperamos que sexa do voso agrado.

Mochilas viaxeiras

Este curso continuaron funcionando as mochilas viaxeiras para o alumnado de Ed. Primaria.

Cada titor, coa axuda da coordinadora da bibliotea, encargouse de seleccionar os fondos que se incluían na mesma. Asemade, todas elas levan dentro un Libro viaxeiro que funciona a modo de bitácora, onde as familias e o alumnado poden reflectir as súas experiencias en relación ás lecturas realizadas. É unha maneira de conseguir que as familias axuden ao alumnado a mellorar o seu proceso lector e o gusto pola lectura en tempos de lecer.

Empréstitos na biblioteca

Ao longo deste curso a biblioteca continuou realizando préstamos dos seus fondos aos membros da comunidade educativa para poder gozar coa lectura en tempos de lecer nas súas casas.

O Sueiriño: Cada latexo un pensamento

Durante este curso, 2017-2018, o Sueiriño VII impregnou de arte todos os recantos e actividades do noso cole, co proxecto documenal integrado titulado:"O Sueiriño: cada latexo un pensamento".

Seguindo as directrices marcadas pola Asesoría de bibliotecas para este curso, e continuando coa mesma metodoloxía que en anos anteriores, decidimos dedicar o noso PDI ao pensamento.

A nosa proposta presentou un proxecto cooperativo de todo o centro, que partindo da biblioteca, implicou ao alumnado por área, curso, etapa, a todos os membros do claustro, e involucrou a membros da comunidade educativa.

O traballo realizado por cada curso foi o seguinte:

• 4º e 5º de Ed. Infantil.

• 6º de Ed. Infantil.

• 1º de Ed. Primaria.

• 2º de Ed. Primaria.

• 3º de Ed. Primaria.

• 4º de Ed. Primaria.

• 5º de Ed. Primaria.

• 6º de Ed. Primaria.

• Área de Relixión.

• Língua inglesa.

• Seccións bilingües.

• Aula de apoio.

• Aula de Ed. Física.

Hora de Ler. Curso 2017/2018

Este curso, continuamos realizando a Hora de ler todo o alumnado do centro ao mesmo tempo, nunha sesión estipulada no horario escolar lectivo, entre as 12:00 horas e as 12:20 horas, tocando o trimbre do colexio ao inicio e ao final da mesma.

Parte das actividades realizadas ao longo do curso 2017/2018, na Hora de Ler, pódense ver na seguinte ligazón:

Premendo nas seguintes imaxes podemos ver un resumo das actividades realizadas por cada curso:

• 4º e 5º de Ed. Infantil.
  • 6º de Ed. Infantil.
  • 1º de Ed. Primaria.
  • 2º de Ed. Primaria.
  • 3º de Educación Primaria.
  • 4º de Educación Primaria.
  • 5º de Educación Primaria.
  • 6º de Educación Primaria.

O libro viaxeiro

O alumnado de Ed. Infantil, este curso continuou levando para as súas casas as bolsas do programa "Libros que van e veñen".

Estas permanecen no seu domicilio unha semana, facéndose a renovación dos libros os venres. Cada unha delas inclúe un libro en galego ou castelán escollido polo alumnado e un caderno para que, coa axuda dos seus familiares, debuxen e/ou escriban o que lles "digan" os libros.

Queremos agradecer ás familias dos máis caivos a súa imlicación nesta actividade destinada a que acompañen aos seus fillos no proceso lector e lles sirvan de modelo e guía nos momentos de lecer.