Poesía

Día da Poesía

O 22 de marzo celebramos o Día da Poesía no patio do noso cole conxutamente coa celebración do Día da árbore.

Ao longo de toda a semana cada curso traballou na súa aula un poema sobre árbores e natureza. O último día da semana, durante a Hora de ler, recitamos os diferentes poemas traballados mentres plantabamos un bidueiro no xardin do noso cole.

Día da árbore

Na primeira semana da Primavera celebramos a semana da Árbore e da Auga.

Con este motivo saímos a plantar un bidueiro que nos mandaron ao colexio desde a Deputación Provincial. Estas árbores precisan moita auga para medrar, polo que as plantamos no patio do noso colexio e a regaremos a miudo.

Ao longo deste mes traballamos na clase o libro que nos achegou a Deputación titulado “A Dama da auga e o segredo das árbores”.

Asemade, o Día da árbore, todo o alumnado recitou poemas sobre árbores e natureza para celebrar o Día da poesía.

Amor eterno

O alumnado de 4º de Ed. Primaria traballou na Hora de ler o poema, de Gustavo Adolfo Bécquer, titulado: "Amor eterno".

Finalmente, realizamos un croma coa recitaxe de dito poema.

Día dos corazóns

O 14 de febreiro, coincidindo coa celebración do Día de San Valentín celebramos no cole o día dos corazóns.

Os corazóns do Manuel Sueiro

Que latexan cun mesmo son:

O son dos Rainbow Hearts

E do Amor Eterno

O alumnado de 5º interpretou en inglés o "Rainbow Hearts" e o alumnado de 4º curso recitou o poema de Gustavo A. Becquer "Amor eterno".

Visita de Leanne Rivera á nosa biblioteca

O 5 de outubro tivemos o privilexio de contar coa presenza da poetisa de orixe cubano Leanne Rivera grazas á colaboración do Círculo poético ourensán.

O alumnado do noso centro rendeulle unha pequena homenaxe cos traballos que realizaron nas súas clases ao longo dos días previos á súa visita:

Despois de sometela a unha pequena encerrona, con preguntas de todo tipo sobre a súa vida e obra, Leanne recitounos o poema que tiña preparado para participar nos IX encontros internacionais de poesía que organizou o Círculo poético ourensán.

Na seguinte galería amosamos os principais momentos do encontro coa poetisa.

Leanne Rivera

Leanne Rivera naceu en Cuba, na provincia de Santiago de Cuba, no ano 1979.

De profesión é estilista, pero a súa paixón é escribir poesía.

De nena, xa lle gustaba escribir relatos curtos, poemas e frases. Na actualidade, procura escribir todos os días, aínda que só sexa unha liña e procura anotar todo o que lle pasa pola cabeza, letras que se xuntan, liñas que van crecendo e que se fan poesía dando acougo á súa alma.

Ao longo da súa vida, ten participado en numerosos recitais de poesía.

Ten unha páxina web, co nome de Lúa Negra, onde se publican parte dos seus poemas.

En Facebook pódese seguir na seguinte ligazón...

RECURSOS PARA TRABALLAR NA AULA

Homenaxe a Pura Vázquez

O 22 de maio participamos na homenaxe a escritora ourensán Pura Vázquez que se celebrou na Ínsua dos poetas de Madarnás en Carballiño.

Luís Tosar foi o encargado de presentar ás autoridades alí presentes, entre as que destacaban o Secretario Xeral de Política lingüística, o Presidente da Deputación, o Alcalde do Carballiño, a Xefa Territorial da Consellería de Educación... entre outros.

Da presentación das actividades do alumnado encargáronse dúas alumnas do noso centro.

O acto deu comezo coa presentación das autoridades, na que todos eles fixeron mención á vida e obra da mestra Pura Vázquez.

O noso centro foi o encargado da presentación do acto. Durante as semanas previas á homenaxe, pescudamos información en internet e nos fondos da nosa biblioteca para elaborar un pequeno resumo sobre a súa vida e obra. Dito resumo foi co que explicamos aos presentes no acto a súa vida e obra.

O alumnado participante, dos sete colexios da provincia de Ourense alí presentes, realizaron as seguintes actividades:

• Lectura dun resumo da vida e obra de Pura Vázquez.
  • Recitaxe de poemas de Pura Vázquez: "O amante" e "El caracol".
  • Poema dedicado por unha alumna a Pura Vázquez.
  • Realización dun poema ao azar con versos da obra de Pura Vázquez.
  • Dramatización do poema "Visitas ao bosco".
  • Interpretación de varios poemas de Pura Vázquez polo grupo musical "A Roda".
  • Foto final diante das esculturas das irmáns Pura Vázquez e Dora Vázquez.

Día da poesía

Este ano a semana na semana da poesía celebramos tamén o día do teatro e o día da árbores e da auga.

O Día da poesía, 21 de marzo, na biblioteca do centro realizamos a recitaxe dunha escolma de poemas que o alumnado escolleu e preparou nas súas clases coa axuda dos seus titores.

Os poemas foron moi diversos, así destacar autores como: Jorge Marique, José Luis Borges, Rubén Darío, Rafael Alberti, Antonio Machado, Lope de Vega, Pablo Neruda, Gustavo Adolfo Bécquer, José Espronceda e Blas de Otero.

Asemade, tamén tivo lugar a representación en teatriño de monicreques o conto titulado "The very hungry caterpillar" de Eric Carle.