Outubro 2021

Celebración do Samaín 2021

Ao longo da última semana de outubro celebramos no cole a festa do Samaín coa realización das seguintes actividades:

Premendo nas seguintes imaxes teredes acceso á reportaxe fotográfica sobre a celebración.

O fantasma burlón

Traballos realizados polo alumado

Vídeo do desfile de Samaín

Galería de imaxes da celebración

Celebración do Samaín no comedor do cole

Fomos portada no Xornal Escolar de La Región

Publicación en Telemiño do teatriño de monicreques do alumnado de terceiro de E.Primaria.

DO IT NOW!

Non podemos esperar máis, temos que facelo agora xa.

Por eso, para conmemorar o día internacional contra o cambio climático, o 24 de outubro, todos no noso cole puxemos as nosas voces para acadar que o noso planeta sexa a nosa HOME GREEN HOME.

Non queremos pelexas, discusións, perdas de tempo, ..., queremos poñernos XA a mudar este xeito de vida contaminante por outro alternativo, máis limpo e GREEN.

JOIN US TO CHANGE THE WORLD AND SING FOR THE CLIMATE!

Auga, cada pinga un tesouro

Comezamos a nosa colaboración con UNICEF o curso pasado, cando grazas á súa campaña de vacinas para a paz, convertémonos en axudantes dunha vacinación tan necesaria.

Este curso, de novo, desenvolvemos algunhas actividades a prol do medio ambiente, con materiais facilitados por UNICEF.

Do 25 de outubro ao 5 de novembro, temos no cole a disposición da comunidade educativa unha exposición de 10 paneis que axuden a tomar conciencia da necesidade de  non malgastar auga, e entender que a mesma é fonte de vida.

Cada curso debateu sobre o que a exposición lles facía sentir e reflexionou sobre a mensaxe.

Ao longo da semana, cada un dos nenos e nenas escribirá nunha pinga de auga as súas reflexións sobre a exposición, co fin de elaborar un libro colaborativo sobre o tema. Enviaremos a actividade ao comité de UNICEF en Galicia ao remate da mesma, agradecéndolles que nos faciliten os materiais dos que dispoñen, no nome de Marta Andrade Blanco.

Día das bibliotecas 2021

O 26 de outubro celebramos o Día das bibliotecas coa realización das seguintes actividades:

Preme para ver a Galería de imaxes

Lecturas terroríficas na biblioteca

A biblioteca xa está preparada para celebrar o Día das bibliotecas escolares amosando unha exposición de lecturas de medo, posto que estamos ás portas do Samaín e Halloween.

Animámosvos a que difrutedes destas lecturas nas vosas casas en compañía das vosas familias.

Mellora das instalacións da biblioteca

Este curso, no mes de setembro, melloramos as instalacións da biblioteca coa dotación dun novo chan de tarima que a fai moito máis acolledora, despois da pintura que lle demos no curso pasado.

Asemade, aproveitamos a ocasión para reestruturar dun xeito máis funcional os recantos dos que consta: informática, inclusiva, lecer, fondos grupo 8 da CDU, zona de xestión...

Na seguinte galería de imaxes podemos observar como está actualmente.

Esperamos que vos guste!!

Coidemos a nosa vida coidando o medioambiente

COIDEMOS A NOSA VIDA

COIDANDO DO MEDIOAMBIENTE

Aloha Hawaii

Se seguistes as nosas andanzas o curso pasado, as messages in the bottles que enviamos ao mundo chegaron moi lonxe. E como o sabemos? Porque recibimos resposta.

Unha resposta que chegou desde MOLOKA, “The friendly island”. E ben lonxe que está, en HAWAII!

Desde alí, NEHELE e KAILANI escribíronnos unhas mensaxes que nos encheron de ledicia. Tamén enviaron uns libros para coñecer mellor o arquipélago de HAWAII, e uns bonecos que practican o seu deporte favorito, SURF.

Pois xa temos o noso proxecto en camiño. Non perdades a nosa estela no mar.

Aforro de auga

Durante o mes de novembro de 2021 o alumnado de 5º de Educación Primaria afondou no estudo do aforro da auga para o cal se levaron a cabo diversas actuacións.

1. Traballo coa Aula Virtual de Viaqua dentro da actividade AQUALOXIA.
  2. Comprobación e revisión das billas de auga do colexio. Os  resultados son positivos detectando soamente unha pequena fuga na billa preto da fonte. As billas comprobadas foron as seguintes:
    1. Baños das nenas (planta superior). Correcto.
    2. Baños dos nenos (planta superior). Correcto.
    3. Baños dos mestres (planta inferior). Correcto.
    4. Baños dos nenos (planta inferior). Correcto.
    5. Baños das nenas (planta inferior). Correcto,
    6. Comedor escolar: billa e fonte (planta inferior) Correcto.
    7. Baños das nenas. Aula psico (planta inferior). Correcto,
    8. Baños dos nenos. Aula psico (planta inferior). Correcto.
    9. Rego exterior por goteo. Correcto.
    10. Fonte exterior. Correcto.
    11. Billa onde se conecta a mangueira exterior. NON CORRECTO. Perda de auga sendo preciso a súa reparación,
  3. Realización de dúas enquisas sobre o consumo e aforro da auga na casa.
  4. Realización de carteis informativos sobre o uso e aforro da auga.
  5. Preparación da obra de Nadal co título “Salvemos o nos planeta”