Idioma estranxeiro

Robots

1st SUEIRO CLIMATE SUMMIT

Os alumnos/as de 6º E.P. no seu esforzo por coidar o medio ambiente, celebraron  o 1º cume do clima no CEIP MANUEL SUEIRO.

Os tres puntos da orden do día foron THE AMAZON FOREST, TUVALU and PLASTIC IN THE OCEAN.

Os/as nenos/as falaron dos problems, das consequences e buscaron as posibles solutions.

Axudados en todo momento polo auxiliar de conversa, Tobias, que foi o presentador do evento, traballaron arreo para espertarnos a todos nós. Buscar información, chegar a acordos, darlle forma ao traballo, aprender que xuntos seremos quen de acadar un futuro mellor, ..., todo eso aprendemos neste 1st Sueiro climate summit.

JOIN US!

Wild, Wild World

Reporteiros/as do SUEIRO percorren todos os países do mundo onde atopan animais extraordinarios no seu hábitat natural e os/as máis intrépidos son os naturalistas de 3ºE.P.

Non importa se é un flamingo, un owl, unha snake, un deer, un monkey, un elephant, un crocodile, un tiger, un lion, un hippo, un hedgehog...  Cando se trata de animals, todos merecen o noso coidado e o do medio no que viven.

E coa axuda do auxiliar de conversa, Tobias, preparamos un documental, sempre ao noso xeito, para a canle  do cole sobre animais.

Se queredes disfrutar de xogos e curiosidades sobre animais e medioambiente, tendes acceso no enlace https://kids.nationalgeographic.com/

SAVE THE EARTH!

Paseado por Castrillo del Val

10 de marzo, Polo Sur

O 10 de marzo tivemos a inmensa honra de falar cos membros da XXXV Campaña Antártica en Illa Decepción nunha videoconferencia na Subdelegación de Defensa.

Tivemos contacto directo coas mulleres e homes da Base Gabriel de Castilla que desenvolven un labor inmenso a prol do medio ambiente nas persoas do Brigada Ferrer da área de comunicacións da Base e da científica Rosa Martín responsable da vixilancia sísmica.

Amosáronnos o seu lugar de traballo e onde viven, responderon amablemente ás nosas preguntas e agasallámolos do mellor xeito que sabemos os nenos e nenas de 3º E.P.: Recitando unha poesía adicada a eles e elas e cantando unha versión moi nosa da canción “Héroes de la Antártida”.

A visita é a continuación do proxecto iniciado o curso anterior “SI FUERA FÁCIL, LEERÍAN OTROS”, no que coñecemos e puxemos en valor o traballo alí desenvolvido. O curso pasado, por mor do proxecto, apadriñamos un pingüino, o SUEIRIÑO, e este curso apadriñamos un máis, a SUEIRIÑA. Co apadriñamento deixamos constancia do noso compromiso a prol do coidado do medio ambiente.

Agradecemos ao Coronel Xefe da Delegación de Defensa da provincia de Ourense Sr.  D. Gustavo Doncel o seu recibimento, xestión e atención para que esta videoconferencia fora posible, así como aos demais membros da Subdelegación de Defensa que tan amablemente nos recibiron.

“DO SUEIRO A DECEPCIÓN”

LIGHT A CANDLE FOR PEACE

Nestes tempos escuros que estamos a vivir, no noso cole prendemos candeas pola PAZ. Candeas que alumeen o camiño cara ao respecto, igualdade e comprensión.

Toda a escola alumeada con candles, todos xuntos cunha mesma voz, pedindo que os nosos desxeos de PAZ se espallen por todo o mundo.

LIGHT A CANDLE THAT SHINES ALL THE WAY AROUND THE WORLD
LIGHT A CANDLE FOR PEACE!
THAT OUR WISH FOR WORLD PEACE WILL ONE DAY COME TRUE!

A pinga Sueiriña

A nosa pinga pirata xa viaxa no seu barco cara a aqueles lugares nos que a falla de auga potable non deixa espazo para unha vida digna.

Todos aqueles que quixeron, nenos e nenas, mestres e mestras, mestras en prácticas, auxiliar de conversa, coidadoras, conserxe, ..., todos nós demos forma ao libro “A PINGA SUEIRIÑA”, plasmando os nosos pensamentos e mellores desexos para acadar un mundo máis xusto e sostible.

En galego, castelán, inglés e francés, A Pinga Sueriña transporta ese valioso tesouro que é a AUGA.

O libro físico, elaborado por todos e todas nós, xa vai cara ao Comité UNICEF en Galicia. Este non é o fin do proxecto que iniciamos coa exposición “AGUA, CADA GOTA UN TESORO”, facilitada por UNICEF, e seguemos coa conmemoración do día internacional contra o cambio climático. É o rumbo que leva o noso barco pirata coa Pinga Sueiriña ao seu timón.

QUE OS VENTOS NOS SEXAN PROPICIOS!

PREME PARA VER O LIBRO A TODA PÁXINA

DO IT NOW!

Non podemos esperar máis, temos que facelo agora xa.

Por eso, para conmemorar o día internacional contra o cambio climático, o 24 de outubro, todos no noso cole puxemos as nosas voces para acadar que o noso planeta sexa a nosa HOME GREEN HOME.

Non queremos pelexas, discusións, perdas de tempo, ..., queremos poñernos XA a mudar este xeito de vida contaminante por outro alternativo, máis limpo e GREEN.

JOIN US TO CHANGE THE WORLD AND SING FOR THE CLIMATE!

Aloha Hawaii

Se seguistes as nosas andanzas o curso pasado, as messages in the bottles que enviamos ao mundo chegaron moi lonxe. E como o sabemos? Porque recibimos resposta.

Unha resposta que chegou desde MOLOKA, “The friendly island”. E ben lonxe que está, en HAWAII!

Desde alí, NEHELE e KAILANI escribíronnos unhas mensaxes que nos encheron de ledicia. Tamén enviaron uns libros para coñecer mellor o arquipélago de HAWAII, e uns bonecos que practican o seu deporte favorito, SURF.

Pois xa temos o noso proxecto en camiño. Non perdades a nosa estela no mar.

Sing For The Climate together with DelfieArt