Secretaría, Documentación, Solicitude praza, Libros de texto, Comedor

Solicitude de praza para o curso 2019/2020

Desde o 1 de febreiro, e ata o 15 do mesmo mes, está aberto o prazo de Reserva de praza para o alumnado de 6º curso que desexe continuar os seus estudos no IES As Lagoas. Dito alumnado, deberá presentar no noso centro:

A reserva adquirirá carácter vinculante e será incompatible coa presentación de solicitude noutro centro, salvo renuncia expresa e por escrito presentada no centro antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

Se non desexa solicitar praza en dito instituto, pero presentou o ANEXO I,  deberá facelo constar por escrito no IES As Lagoas antes do 1 de marzo e solicitar praza noutro centro entre o 1 e o 20 de marzo, entregando o ANEXO II, debidamente cumprimentado, no centro que desexe continuar os seus estudos.

O resto do alumnado, desde ED. Infantil ata 5º Ed. Primaria, que este ano estivo matriculado no noso centro, ten Reservada praza de oficio no centro polo dereito de Permanencia. Se decide solicitar praza noutro centro ten que achegarnos unha copia da solicitude de admisión entregada nese novo centro.

DESCARGA

Reserva de praza para o IES . Do 1 ao 15 de febreiro. ANEXO I.

Formulario de previsión de matrícula no IES As Lagoas
Renuncia á reserva de praza no IES As Lagoas
Circular enviada ás familias

Desde o día 1 de marzo, e ata o 20  do mesmo mes, está aberto o prazo de solicitude de praza no noso centro para novo alumnado ou procedente doutros centros educativos. Por mor da previsión de matrícula, para o próximo curso, non deixen a solicitude de praza para última hora.

O procedemento está regulado polo Decreto 254/2012, a Orde do 12 de marzo de 2013 que o desenvolve e a Orde de 25 de xaneiro de 2017 que a modifica. (Ordes refundidas)

DESCARGA

Solicitude de praza no centro do 1 de marzo ao 20 de marzo. ANEXO II.

Solicitude en liña na web da Consellería de Cultura e Educación. ANEXO II en liña.

ANEXO II

en liña

Tríptico informativo dos servizos do cole

• Publicada a lista provisional de admitidos e non admitidos.

O alumnado admitido deberá formalizar a matrícula entre o 20 e 30 de xuño.

DESCARGA

Formalización de matrícula. Do 20 ao 30 de xuño. Requisitos necesarios.

Documentación que acompañará á matrícula.

Solicitude de lingua materna en Ed. infantil
Autorización para usar as imaxes do alumnado con fins educativos.

Solicitude de praza fóra de prazo de matrícula
(Entrégase en Inspección Educativa)

Documentos de interese

Normativa do comedor para o curso 2019/2020

A Consellería de Educación establece 4 modalidades para o servizo de comedor:

• Alumnado con gratuidade total.
  • Alumnado que abonará 1 € diario.
  • Alumnado que abonará 2,5 € diarios.
  • Alumnado que abonará 4,5 € diarios.

Os solicitantes de praza no comedor deberán cumprimentar o seguinte documento e presentalo asinado na Secretaría do centro.

Nos seguintes documentos podedes ver a regulamentación que está en vixencia.

Axudas libros de texto para o curso 2019/2020

A Orde do 3 de maio de 2019 regula a participación no fondo solidario de libros de texto e convoca axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria para o curso escolar 201920.

Este curso só recibirá vales de axuda para libros de texto o alumnado de 1 º e 2º de Ed. Primaria.

O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria terá que solicitar libros dos que existan nos fondos do colexio.

Prazo para presentar as solicitudes

• O prazo para presentar solicitudes rematará o día 21 de xuño de 2019 (este incluído).

As ordes e a documentación:

LISTAXE PROVISIONAL de ADXUDICACIÓN DO FONDO DE LIBROS 2019/20

Prazo de reclamación do luns 24/06/2019 ao mércores 26/06/2019 (inclusive)

LISTAXE DEFINITIVA de ADXUDICACIÓN DO FONDO DE LIBROS 2019/20

Os libros serán entregados ao alumnado o 1º día de clase do curso 2019/2020. Os libros non adxudicados deberán ser mercados polas persoas interesadas.

Nos seguintes documentos pdf poderedes descargar a lista de libros para o curso 2019/2020.

Relación de libros de texto para o curso 2019/2020 en pdf.

Axudas de libros de texto 2018/2019