Secretaría, Documentación, Solicitude praza, Libros de texto, Comedor

Solicitude de praza para o curso 2020/2021

Desde o 1 de febreiro, e ata o 17 do mesmo mes, está aberto o prazo de Reserva de praza para o alumnado de 6º curso que desexe continuar os seus estudos no IES As Lagoas. Dito alumnado, deberá presentar no noso centro:

A reserva adquirirá carácter vinculante e será incompatible coa presentación de solicitude noutro centro, salvo renuncia expresa e por escrito presentada no centro antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión (01 de marzo de 2020).

Se non desexa solicitar praza en dito instituto, pero presentou o ANEXO I,  deberá facelo constar por escrito no IES As Lagoas antes do 1 de marzo e solicitar praza noutro centro entre o 1 e o 20 de marzo, entregando o ANEXO II, debidamente cumprimentado, no centro que desexe continuar os seus estudos.

O resto do alumnado, desde ED. Infantil ata 5º Ed. Primaria, que este ano estivo matriculado no noso centro, ten Reservada praza de oficio no centro polo dereito de Permanencia. Se decide solicitar praza noutro centro ten que achegarnos unha copia da solicitude de admisión entregada nese novo centro.

DESCARGA

Reserva de praza para o IES . Do 1 ao 17 de febreiro. ANEXO I.

Formulario de previsión de matrícula no IES As Lagoas
Renuncia á reserva de praza no IES As Lagoas
Circular enviada ás familias

Desde o día 11 de maio, e ata o 18  do mesmo mes, está aberto o prazo de solicitude de praza no noso centro para novo alumnado ou procedente doutros centros educativos (a partir do día 18 de maio a Sede Electrónica non admitirá a presentación de solicitudes para este procedemento). Por mor da previsión de matrícula, para o próximo curso, non deixen a solicitude de praza para última hora.

O procedemento está regulado polo Decreto 254/2012, a Orde do 12 de marzo de 2013 que o desenvolve e a Orde de 25 de xaneiro de 2017 que a modifica. (Ordes refundidas)

DESCARGA

Solicitude de praza no centro do 1 de marzo ao 18 de maio. ANEXO II.

Solicitude en liña na web da Consellería de Cultura e Educación. ANEXO II en liña.

ANEXO II

en liña

Tríptico informativo dos servizos do cole

• Lista definitiva de a de admitidos. (25 de xuño de 2020)
    • Todas as solicitudes en prazo obtiveron praza no centro.

O alumnado admitido deberá formalizar a matrícula entre o 1 e 10 de xullo. Poden adiantar a súa formalización ao 22 de xuño na secretaría do centro.

DESCARGA

Formalización de matrícula. Do 1 ao 10 de xullo. Requisitos necesarios.

Documentación que acompañará á matrícula.

Solicitude de lingua materna en Ed. infantil
Autorización para usar as imaxes do alumnado con fins educativos.

Solicitude de praza fóra de prazo de matrícula
(Entrégase en Inspección Educativa)

Documentos de interese

Axudas libros de texto do concello

O Concello de Ourense convoca as axudas que lles darán apoio ás familias ourensás para a compra de libros e material escolar e comedores escolares no próximo curso 2020/2021. O Boletín Oficial da Provincia de Ourense do 19 de xuño, publica o extracto desta convocatoria, cuxo orzamento ascende a un total de 294.250 euros, cun incremento de máis de 50.000 euros fronte ao curso anterior, dos que 269.000 serán para axudas para comedores escolares e 25.000 para libros (20.000 no curso 2019/2020).

As solicitudes presentaranse no rexistro xeral do Concello de Ourense, na Praza Maior, ou en calquera das formas previstas no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, achegando a documentación requirida nas bases reguladoras. O prazo para presentar as solicitudes abrirase o luns, 22 de xuño, e permanecerá aberto durante 15 días hábiles, até o 13 de xullo.

DOCUMENTACIÓN

Normativa do comedor para o curso 2020/2021

A Consellería de Educación establece 4 modalidades para o servizo de comedor:

• Alumnado con gratuidade total.
  • Alumnado que abonará 1 € diario.
  • Alumnado que abonará 2,5 € diarios.
  • Alumnado que abonará 4,5 € diarios.

Os solicitantes de praza no comedor deberán cumprimentar o seguinte documento e presentalo asinado na Secretaría do centro.

Nos seguintes documentos podedes ver a regulamentación que está en vixencia.

•  Listado de usuarios de comedor admitidos para o curso 2020/2021. (Publicarase o 1 de xullo)

Axudas libros de texto para o curso 2020/2021

A Orde do 12 de maio de 2020 regula a participación no fondo solidario de libros de texto e convoca axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria para o curso escolar 2020/21.

Este curso só recibirá vales de axuda para libros de texto o alumnado de 1 º e 2º de Ed. Primaria.

O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria terá que solicitar libros dos que existan nos fondos do colexio (en 3º e 5º non hai fondos, polo que só recibirán os libros que lles correspondan pola renta familiar: 6 ou 4 libros).

Prazo para presentar as solicitudes

• O prazo para presentar solicitudes rematará o día 19 de xuño de 2020 (este incluído).

As ordes e a documentación:

LISTAXE PROVISIONAL de ADXUDICACIÓN DO FONDO DE LIBROS 2020/21

Na primeira semana de xullo publicaremos no tabolerio do centro a listaxe provisional. Comunicaremos nesta web, e por medio de Abalar Móbil, a data de publicación.

Prazo de reclamación: dous días posteriores á publicación.

LISTAXE DEFINITIVA de ADXUDICACIÓN DO FONDO DE LIBROS 2020/21

Publicada a listaxe definitiva no taboleiro docentro o día 09/07/2020.

Os libros serán entregados ao alumnado o 1º día de clase do curso 2020/2021. Os libros non adxudicados deberán ser mercados polas persoas interesadas.

Nos seguintes documentos pdf poderedes descargar a lista de libros para o curso 2020/2021.

Relación de libros de texto para o curso 2020/2021 en pdf.

Normativa do comedor para o curso 2019/2020

Axudas de libros de texto 2018/2019