Skip to Content

Ed. física

Retos de Ed. Física

Retos de Ed. Física para realizar na casa durante o tempo que dure o confinamento por mor do covid-19.

Cada semana un reto!!

Anímate a participar e achéganos o teu vídeo a ceipmsueiro@gmail.com!!

MIS PELUCHES

RETO 4: RETO DO PAPEL

RETO 2 " do pau" e RETO 3 "Sen mans"

RETO 1 DA ZAPATILLA

Educación Física

Aquí ofrecemos recursos e materiais para traballar esta área. Para achegar os vosos traballos e retos, ou pórse en contacto coa profe, podedes empregar o seguinte correo ceipmsueiro@gmail.com

Cada semana un reto.

A ver se es quen de conseguilo!!

 

PREME AQUÍ PARA VER OS VÍDEOS DOS VOSOS RETOS

 


EDUCACIÓN INFANTIL



1º ED. PRIMARIA



2º ED. PRIMARIA



3º ED. PRIMARIA



4º ED. PRIMARIA



5º ED. PRIMARIA



6º ED. PRIMARIA



EXERCICIOS INTERACTIVOS NA AULA VIRTUAL


Como complemento a estas actividades poderás practicar cos exercicios interactivos da aula virtual do cole

Para acceder aos recursos deberás entrar como convidado.

 

Xogando en Ed. Física

Ao longo dos meses de inverno realizamos nas clases de Ed. Física varias sesións de xogos tradicionais de Galicia aos que xogaban cando eran cativos os nosos pais e nais.

Estes xogos tradicionais, como outros elementos culturais, conteñen diferentes concepcións que forman parte da sociedade, teñen unha dimensión lúdica e educativa, e son parte importante da convivencia e cooperación en grupo.

Asemade, posúen un gran valor socio-cultural que sobrepasa os aspectos lúdicos, pois cada xogo presenta diferentes características dependendo da zona na que se practica.

Con estas actividades preténdese, como fin principal, divertir e entreter aos nenos e nenas no seu tempo de lecer.

Pasámolo xenial!!!

Xogos populares 2020 da fundación Xaquín Lorenzo

O 30 de xaneiro, o alumnado 3º, 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria participou nun obradoiro de xogos populares que desenvolveu “Lito”, da fundación Xaquín Lorenzo, no noso centro ao longo de toda a xornada lectiva.

Os xogos que realizou o alumnado de 5º e 6º, nesta ocasión, foron a billarda, os bolos, a birolla. O resto do alumnado participou nunha sesión de xogos de interior que se desenvolveron na aula nova de psicomotricidade: xogos de tabas e ritmo e tamén realizaron varios “enredos” e xoguetes musicais como os que empregaban os nosos avós e avoas nas súas aldeas cando eran cativos.

Coma sempre, pasámolo xenial!!

Pupas, sustos e outros disgustos

O 27 de xaneiro un equipo de profesionais de enfermaría pertencentes á Xerencia de Xestión Integrada de Ourense, Verín e O Barco de Valdeorras, conscientes da importancia de que nenos e nenas adquiran nocións básicas de primeiros auxilios para saber actuar ante pequenos problemas do día a día e en situacións máis complexas, levan a cabo un proxecto de primeiros auxilios para alumnado de 3º e 4º curso de Ed. Primaria, seguindo as recomendacións da Organización Mundial de Health (OMS), que recoñece a necesidade de difundir este coñecemento, sensibilizando á sociedade sobre o inicio deste tipo de educación antes dos 12 anos (campaña Kids Save Lifes).

O proxecto consistiu na realización dun obradoiro maioritariamente práctico a través do que aprenderon de forma lúdica mediante o xogo e a colaboración. Descubriron e practicaron como actuar en determinadas situacións que poidan afectar a súa saúde e a das persoas que os rodean, sendo quen de actuar ante pequeños problemas do día a día (feridas, queimaduras....) e ante situacións máis complexas.

Para avaliar o grao de coñecemento básico dos participantes en primeiros auxilios, a eficacia do taller e detectar posibles puntos de mellora, o equipo que impartiu o taller levou a cabo un proxecto de investigación vinculado á actividade. Para iso, antes de realizar o taller, completaron un pequeno cuestionario anónimo de 5 preguntas relacionadas co contido a tratar. Ao finalizar, repetiron esta mesma proba e avaliaron a súa satisfacción coa actividade. 

O grado de satisfacción foi moi alto en todo o alumnado e profesorado… esperando e desexando repetir a experiencia nun futuro próximo.

Festival de Nadal

O 19 de decembro realizamos o Festival de Nadal no salón de actos do IES As Lagoas grazas á colaboración desinteresada do seu Equipo directivo e do persoal de non docente, o cal é de agradecer, unha vez máis.

Damos as grazas, tamén, a todas as persoas asistentes, ás diferentes actuacións, polo seu apoio incondicional e a súa paciencia durante o tempo que durou o festival.

O programa foi o seguinte: (En breves publicaremos os vídeos nesta entrada)

 

Illa de reciclaxe

Este curso, por ser un dos 25 centro de toda Galicia que está a participar no programa "Recíclate con SOGAMA", foinos adxudicada "Unha illa de reciclaxe" que localizamos na entrada do noso cole, nun lugar destacado, para que sexa empregada por toda a comunidade educativa nas tarefas de recolección selectiva dos refugallos que xeramos no centro.

A illa de reciclaxe está decorada cun mural que iremos completando ao longo do curso con tapóns de botellas.

Competición de Campo a través decembro 2019

O 11 de decembro participamos na fase comarcal da competición de Campo a través que tivo lugar nas instalacións do complexo deportivo de Monterrei, no concello de Pereiro de Aguiar.

Foi unha xornada festivo deportiva de convivencia con outros centros educativos da zona de Ourense na que, ademais de realizar exercicio físico, puidemos disfrutar dun fantástico entorno natural ao tempo que traballamos valores como o compañeirismo, amizade, respecto, xogo limpo...

Na galería de imaxes podedes ver o ben que o pasamos nesta xornada.


 ENTREGA DE MEDALLAS E CLASIFICACIÓNS


 

Novo recanto de xogos tradicionais

Nas instalacións exteriores do cole, contamos cun novo recanto de xogos tradicionais que xa practicaban, cando eran cativos, os nosos pais e nais, e incluso os avós e as avoas...

Contamos con truco, tres en raia, carreteras para bolas e un "twister". Nos momentos de lecer, cando non chove, é un dos nosos lugares favoritos do cole. Aínda que tamén os realizamos nas horas de Ed. Física, xa que cando se fala de xogos tradicionais, referímonos a aqueles xogos que durante moito tempo seguen sen perder a súa esencia, pasando de xeración en xeración, transmitíndose de avós a pais e de pais a fillos, etc. Son xogos que non están escritos en ningún libro especial nin se poden mercar en ningunha tenda de xoguetes (talvez só algúns elementos). A través deles, podemos transmitir ao noso alumnado características, valores, formas de vida, tradicións ... Podemos estudar e amosar as diferentes variantes que ten un mesmo xogo segundo a cultura e a rexión na que se xoga.

As posibilidades que ofrecen os xogos tradicionais son múltiples. En primeiro lugar, o xogo tradicional transmite o valor para o inmaterial, polo pracer natural de xogar, a educación non consumista. Podemos xogar sen nada ou con catro cousas sinxelas.

Nun momento no que a enxeñaría e a industria do entretemento están de moda, nos contrapoñemos á alternativa de renacemento do popular e tradicional xogo. En defiitiva, son xogos no que os nenos están en contacto directo, comunícanse, socializan, falan ...

Xogos viquingos

Neste curso traballamos na hora de ler, ademais das actividades propostas para esta hora, outras actividades para traballar o PDI da biblioteca que este ano o dedicamos a Dinamarca. Nós, escollemos o tema dos xogos viquingos e tradicionais daneses.

Dito traballo consistiu fundamentalmente no fomento da lectura, lendo libros de aventuras que se basean nas tradicións das culturas nas que se desenvolvía a trama.

Fixemos lecturas colectivas dos libros:

  • “Los futbolísimos. El misterio del castillo encantado…” cuxa historia desenvolvese en Escocia, que foi o primeiro lugar a onde chegaron os vikingos.
  • “El amanecer de los vikingos” que conta como os vikingos que sucaron os mares de Dinamarca, Noruega e Suecia, atacaron as costas de Ecocia e Irlanda.

Fixemos debuxos sobre as lecturas, compilamos o vocabulario que non coñeciamos nun dicionario. Realizamos comprensións lectoras, recreamos xogos tradicionais  de Dinamarca como da época dos viquingos. E buscamos información empregando as TICS.

Realizamos lecturas dirixidas onde aprendemos un pouco da historia dos viquingos e a que xogaban de pequenos e o comparamos cos xogos tradicionais daneses.

Xogos  vikingos como:

  • GEITUR SKOT: o tamén chamado tiro de cabras
  • SPINNING TOP:  xogo de  peonza
  • Glima: tipo de loita libre
  • TAFLO HNEFA – TAFL: parecido ao xadrez

Xogos treadicionais daneses como:

  • CHISPA HASTA DAASEN: é unha variante do escondite, xógase cun bote e para librarse hai que patealo.
  • A NODDER OM KLUNSE: xogo de mans con avelás
  • KLUDDERMOR: desfacer un nó de persoas
  • SKRABNAESE: con palillos de madera

 

Distribuir contido


by Dr. Radut