Skip to Content

2º Curso

Contos de Andersen

 Traballamos tanto a lectura individual como a lectura colectiva, en voz alta e de xeito encadeado, de libros como relacionados co P.D.I. “Contos de Andersen”.

Hora de ler de 2º de Ed. Primaria

Moitas das aprendizaxes que os nenos realizan na súa etapa escolar e que máis adiante lles axudarán a desenvolverse na sociedade como adultos conséguense a través da lecto-escritura. Este é un feito difícil de discutir, as habilidades lectoras son importantes para a consecución dunha formación integral da persoa. O valor da lectura é insubstituíble, pois a lectura estimula a imaxinación e axuda ao desenvolvemento do pensamento abstracto.

Durante este curso os alumnos de segundo curso de primaria traballaron os mitos nórdicos e festas internacionales de relevada importancia.

A hora de ler adicada a este fin foi os luns e os xoves de 12.00h. a 12.20h.

Dividimos o proceso en diferentes partes:

  • Coñecemento de si mesmo: neste primeiro momento os alumnos, en cada sesión, reflexionaron sobre o coñecemento de si mesmos e sobre o coñecemento dos demáis, para finalmente realizar unha ficha de autocoñecemento.

  • Motivámonos: neste momento, e despois de coñecerse ven debuxáronse nun momento motivador.

  • Ler: cada día, os alumnos lían unha historia referida aos deuses nórdicos e a súa forma de vida. Os alumnos ao remataren, facían un debuxo resumo.

  • Cultura e tradicións populares: ao longo do curso traballamos sobre diferentes datas de relevada importancia (o entroido, o día da muller na ciencia, o día do libro, o día da paz, o día de Rosalía, día das letras galegas, ...)

Asemade, traballamos tanto a lectura individual como a lectura colectiva, en voz alta e de xeito encadeado, de libros como relacionados co P.D.I. “Contos de Andersen”.

Fíxose un seguimento  individualizado da comprensión  lectora  e da velocidade lectora de cada un dos alumnos.

 

 






"Papá bolecha doa sangue"

A axencia ADOS de doazón de órganos e sangue realizou no noso centro unha campaña de difusión da súa labor coa entrega ao alumnado do libro dos bolechas “Papá bolecha doa sangue” para que o alumnado traballase a súa lectura na casa coa súa familia.

 

Letras Galegas 2019

O 16 de maio celebramos na biblioteca do cole o Día das Letras Galegas para homenaxear a Antón Fraguas coa realización das seguintes actividades:

  • Visionado do vídeo da súa vida e obra realizado polos compañeiros do CPR Sa Pío X.
  • Representación da obra de Antón Fraguas "A pulga e o piollo" polo alumnado de Ed. Infantil.
  • Interpretación polo coro do cole das seguintes cancións:
  • Entrega de agasallos do concurso de fomento do emprego do Galego que organizou o EDL do Centro.

Obra de teatro "A voda da pulga e o piollo":

 

Atravesamos a Torii

 

ATRAVESAMOS A  TORII

Na nosa peregrinaxe polo Kumano Kodo, atravesamos a última torii do noso camiño.

E como bos dual pilgrims, ao remate do St. James way e Kumano Kodo, tanguemos a bell coa que damos fin ao noso camiñar.

Non son tan grandes como a orixinal pero puxemos toda a nosa ilusión e traballo na súa elaboración.

SAKURA CHERRY BLOSSOM

SAKURA CHERRY BLOSSOM

Chegou spring e con ela toda unha explosión de cores na natureza. Así loce o noso cherry tree do que poderemos comer moi pronto unas delicious cherries.

Coa técnica do origami demos a primeira forma ás flores que brotaron dun especialísimo cherry tree que nos achega a Yayoi Kusama.

Pasámolo ben facéndoo,  pero aínda mellor cando comamos as cherries.

As onsen ourensáns

AS  ONSEN  OURENSÁNS

Non estamos en Japan, pero disfrutando das nosas hot springs case nos sentimos no país do rising sun.

Algunhas familias quixeron colaborar no noso proxecto sobre Yayoi Kusama e o seu país de orixe, visitando algunas das zonas termais da nosa cidade.

As seguintes fotos dan conta do seu tempo de lecer nas nosas augas termais.
Moitísimas grazas a todas as familias que colaborastes nesta actividade.

A LITTLE HOKKAIDO

 

A LITTLE HOKKAIDO

Non estamos en Hokkaido pero cando medre a nosa lavender ben o parecerá.

Prantamos as seeds e regamos co fin de acadar unha orchard de cor purple. Co paso das semanas saíron os primeiros brotes e coa calor comezan a medrar.

Xa veredes o noso cole tinguido de lavender.

Saúde bucodental

O 10 de maio participamos nun obradoiro de hixiene bucodental realizado por un experto en saúde baixo a coordinación do Concello de Ourense.

Con esta actividade de saúde bucal, promovida polo Concello de Ourense, o que se busca é que o alumnado de Infantil e Primaria coñezan a importancia de preservar e manter unha hixiene oral adecuada, ademais de fomentar hábitos que, aplicados desde a infancia, poidan previr enfermidades orais máis tarde.

Na charla informativa, tamén nos explicaron como facer un correcto cepillado dos dentes, identificar as principais partes da boca, descubrir os inimigos da saúde bucal ou recoñecer e evitar os alimentos carigénicos.

Asemade, tamén descubrimos como o fluoruro aumenta a resistencia do esmalte e dos dentes e quen é o profesional que se encarga da súa saúde oral.

YAYOI KUSAMA IN THE LAND OF THE RISING POLKADOTS

Camiñando da man de Yayoi Kusama pola land of the rising polkadots, chegamos ao final do noso proxecto.

Non poidemos ter mellor remate que contar coa visita de Megumi Shiozawa, presidenta da Casa Japón Galicia, á que lle mostramos o noso proxecto sobre a artista xaponesa e o seu país de orixe, Japan.

Megumi Shiozawa deunos unha clase práctica de escritura xaponesa e agasallounos cos nosos nomes en xaponés.

Temos que dar as grazas á xefa territorial e ao inspector educativo do noso centro, por acompañarnos neste día tan especial para os nosos alumn@s de 1º e 2º de E.P., que presentaban o seu proxecto a tod@s os compañeir@s.

Nesta exposición mostramos as nosas obras de arte sobre Yayoi Kusama e as nosas aprendizaxes sobre o país do sol nacente: Desde a benvida ao curso na porta da clase, pasando pola presentación do proxecto no día das bibliotecas, alá polo mes de outubro, as pumpkins, Christmas trees, peace day, pilgrimage, obliteration corner, kamishibai, lavender, sakura cherry blossom, onsen.

Os máis peques do cole aportaron as pumpkins de Yayoi Kusama e as mini Yayoi coas cores axeitadas a cada parte do proxecto.

Os alumn@s de 4º E.P. colaboraron con nós aportando un pequeño proxecto sobre o parque de Hans Christian Andersen en Funabashi. ( Odense e Funabashi son cidades irmáns ).

O alumnado de 6º E.P. tamén colaborou neste proxecto dando as novas do tempo nas ciudades protagonistas no proxecto: Tokio, Funabashi e Hokkaido.

GRAZAS A TODAS e TODOS OS QUE FORMASTES PARTES DESTE PROXECTO!

 

Distribuir contido


by Dr. Radut