Verbateca, un laboratorio de palabras

Os nenos e nenas de infantil divírtense e aprenden con Verbateca!

O pasado 15 de abril, o alumnado de educación infantil participou nunha emocionante actividade de “Verbateca, laboratorio de palabras” que tivo lugar na aula de psicomotricidade do colexio. A xornada estivo repleta de xogos deseñados para traballar aspectos fundamentais como a memoria, a observación, a expresión oral e corporal, a coordinación e o coñecemento de palabras en lingua galega sobre unha ampla variedade de temas, desde animais ata profesións, pasando por partes do corpo, cores e a natureza.

Os nenos e nenas mergulláronse nun mundo de diversión mentres repasaban vocabulario e conceptos en galego, todo iso nun ambiente de traballo en equipo que promoveu a identidade cultural e lingüística. Desde palabras relacionadas cos animais ata termos asociados coa natureza, os nenos e nenas mergulláronse nunha experiencia lúdica e educativa.

Os obxectivos desta actividade son múltiples e ambiciosos, buscando potenciar o traballo en equipo, ampliar o vocabulario en galego, fomentar a comunicación afectiva e directa entre os alumnos, manter unha actitude receptiva e de escoita, motivar a lectura a través da oralidade e estimular a imaxinación e a creatividade.

En resumo, a Verbateca, laboratorio de palabras revelouse como unha boa ferramenta para a aprendizaxe integral dos nenos e nenas, brindándolles a oportunidade de divertirse mentres fortalecen as súas habilidades lingüísticas e sociais.

¡Unha experiencia enriquecedora que seguramente recordarán con agarimo!