Xaneiro 2024

Obradoiro de Compadres e Comadres

Obradoiro de elaboración de Compadres e Comadres

Co espírito de manter vivas as tradicións e fomentar o compañeirismo, organizamos un emocionante obradoiro de elaboración de compadres e comadres en preparación para o Xoves de Comadres e Compadres que se celebrará na Praza Maior de Ourense.

O obradoiro, que tivo lugar na biblioteca do colexio, reuniu a nenos e nenas, profesores e persoal nun ambiente cheo de creatividade e camaradería. Con materiais coloridos e a guía experta dos monitores do Concello e das nosas mestras e mestres, os participantes mergulláronse na tarefa de confeccionar os típicos compadres e comadres, símbolos emblemáticos desta festa tan querida na nosa cidade.

O alumnado, emocionado pola oportunidade de aprender máis sobre esta tradición local, mostraron grande entusiasmo e habilidade na creación dos seus propios compadres e comadres. Á medida que lles daban forma a estas figuras, tamén compartían historias e recordos asociados co Xoves de Comadres e Compadres de cursos pasados, fortalecendo así os lazos de amizade e comunidade no noso colexio.

Este obradoiro non só foi unha ocasión para aprender e divertirse, senón tamén unha oportunidade para promover o orgullo polas nosas raíces culturais e tradicións locais. Os compadres e comadres elaborados durante esta actividade serán levados con orgullo polos nosos nenos e nenas para participar nas festividades do Xoves de Comadres e Compadres na Praza Maior de Ourense, onde serán parte dunha celebración chea de alegría, música e tradición.

No CEIP Manuel Sueiro estamos comprometidos en preservar e celebrar as nosas costumes locais, e este taller de elaboración de compadres e comadres é só un exemplo máis da nosa dedicación a enriquecer a experiencia educativa dos nosos estudantes a través do coñecemento e o respecto polas nosas tradicións.

¡Esperamos ver a todos na Praza Maior para celebrar xuntos esta festa tan especial!

Normas e servizos

Que servizos ten a biblioteca?

- Lectura e empréstito de libros a domicilio.
- Utilización de material de consulta.
- Impresion de traballos.
- Utilización de ordenador para facer traballos.
- Conexión a Internet.
- Zona multimedia para utilizar material informático: xogos  educativos, enciclopedias multimedia, etc...
- Proxector.
- Zona audiovisual, para visionar DVD e vídeos.

VERBAS DA PAZ

paz_2024

Para conmemorar o Día Escolar da Non Violencia e da Paz (30 xaneiro), levaremos a cabo unha instalación baseada na obra orixinal da artista Rivane Neuenchwader. Encheremos as cancelas metálicas do noso centro con lazos de cores, nos cales escribiremos palabras, desexos ou mensaxes que nos transmitan paz.

Comezaremos a proposta cun bote de cristal en cada aula, que os nenos e nenas irán enchendo con palabras significativas escritas en papeis de cores, co paso dos días. Cando se aproxime a data da conmemoración, transcribiremos estas palabras a lazos de diferentes cores e finalmente colgarémolo no exterior.

Gustaríamos facervos partícipes a vós, as familias, como parte fundamental do proceso educativo, de xeito que tamén deixedes o voso gran de area nesta proposta. Para elo, deixaremos no recibidor do colexio un pequeno recuncho con todo o necesario para participar se o desexades: pensade nunha palabra significativa que bos transmita paz, escribídea nun lazo de cor e metédeo no bote, de xeito anónimo.

Todos estes lazos xunto cos escritos polos vosos nenos e nenas, colgaranse no exterior do colexio o martes 30 de xaneiro, conmemorando así o Día da Paz no noso centro educativo.