PDI

Contos de Andersen

Traballamos tanto a lectura individual como a lectura colectiva, en voz alta e de xeito encadeado, de libros como relacionados co P.D.I. “Contos de Andersen”.

Hans Christian Andersen

Introdución.

O alumnado de 4º centrouse no estudo da CDU correspondente a biografías. Para o que  pescudamos na vida  e obra de Hans Christian Andersen.

O traballo comenzou cunha fotografía e descubrimos quen era a personaxe, o seu oficio, lugar de nacemento, etc. Utilizaremos libros de contos, enciclopedias, internet…

Os obxectivos previstos: coñecer a CDU de biografías, coñecer a CDU de xeografía, localizar Dinamarca en Europa, así como outros países deste continente, coñecer a vida e obra de Hans Christian Andersen foron alcanzados.

Fixemos unha entrevista ao autor. Despois de ler, comentar e afondar na biografía de Andersen o alumnado escolleu unhas preguntas e a súa resposta para facerlle.

Na aula de plástica  fixemos un gran mural con Hans Christian Andersen e as fotografías do alumnado de 4º ao seu redor, onde quedou reflectido o seu traballo.

Falamos de varios dos seus contos, xa coñecidos polo alumnado, e no Entroido o noso disfrace foi de Libro. Como non podía ser doutra maneira cada alumno levaba a portada dun conto del.

Como ampliación do estudo das biografías,  fixeron un traballo, por parellas. Biografías de mulleres cientificas que sendo descoñecidas ou casi, aportaron ou seguen aportando coñecementos e inventos, as vidas de todos nós. Utilizamos o libro Las Chicas son de Ciencias da editorial Montena:  Mileva Maric, Patricia Bath, Stefanie Kwolek, Inge Lehmam, Beulah Louise Henry.

Estos traballos foron expostos na aula e a cada alumno/a  chamoulle a atención unha personaxe  distinta.

Atravesamos a Torii

ATRAVESAMOS A  TORII

Na nosa peregrinaxe polo Kumano Kodo, atravesamos a última torii do noso camiño.

E como bos dual pilgrims, ao remate do St. James way e Kumano Kodo, tanguemos a bell coa que damos fin ao noso camiñar.

Non son tan grandes como a orixinal pero puxemos toda a nosa ilusión e traballo na súa elaboración.

SAKURA CHERRY BLOSSOM

Chegou spring e con ela toda unha explosión de cores na natureza. Así loce o noso cherry tree do que poderemos comer moi pronto unas delicious cherries.

Coa técnica do origami demos a primeira forma ás flores que brotaron dun especialísimo cherry tree que nos achega a Yayoi Kusama.

Pasámolo ben facéndoo,  pero aínda mellor cando comamos as cherries.

As onsen ourensáns

AS  ONSEN  OURENSÁNS

Non estamos en Japan, pero disfrutando das nosas hot springs case nos sentimos no país do rising sun.

Algunhas familias quixeron colaborar no noso proxecto sobre Yayoi Kusama e o seu país de orixe, visitando algunas das zonas termais da nosa cidade.

As seguintes fotos dan conta do seu tempo de lecer nas nosas augas termais.
Moitísimas grazas a todas as familias que colaborastes nesta actividade.

A LITTLE HOKKAIDO

Non estamos en Hokkaido pero cando medre a nosa lavender ben o parecerá.

Prantamos as seeds e regamos co fin de acadar unha orchard de cor purple. Co paso das semanas saíron os primeiros brotes e coa calor comezan a medrar.

Xa veredes o noso cole tinguido de lavender.

YAYOI KUSAMA IN THE LAND OF THE RISING POLKADOTS

Camiñando da man de Yayoi Kusama pola land of the rising polkadots, chegamos ao final do noso proxecto.

Non poidemos ter mellor remate que contar coa visita de Megumi Shiozawa, presidenta da Casa Japón Galicia, á que lle mostramos o noso proxecto sobre a artista xaponesa e o seu país de orixe, Japan.

Megumi Shiozawa deunos unha clase práctica de escritura xaponesa e agasallounos cos nosos nomes en xaponés.

Temos que dar as grazas á xefa territorial e ao inspector educativo do noso centro, por acompañarnos neste día tan especial para os nosos alumn@s de 1º e 2º de E.P., que presentaban o seu proxecto a tod@s os compañeir@s.

Nesta exposición mostramos as nosas obras de arte sobre Yayoi Kusama e as nosas aprendizaxes sobre o país do sol nacente: Desde a benvida ao curso na porta da clase, pasando pola presentación do proxecto no día das bibliotecas, alá polo mes de outubro, as pumpkins, Christmas trees, peace day, pilgrimage, obliteration corner, kamishibai, lavender, sakura cherry blossom, onsen.

Os máis peques do cole aportaron as pumpkins de Yayoi Kusama e as mini Yayoi coas cores axeitadas a cada parte do proxecto.

Os alumn@s de 4º E.P. colaboraron con nós aportando un pequeño proxecto sobre o parque de Hans Christian Andersen en Funabashi. ( Odense e Funabashi son cidades irmáns ).

O alumnado de 6º E.P. tamén colaborou neste proxecto dando as novas do tempo nas ciudades protagonistas no proxecto: Tokio, Funabashi e Hokkaido.

GRAZAS A TODAS e TODOS OS QUE FORMASTES PARTES DESTE PROXECTO!

El patito feo

O alumnado de 1º de Ed. Primaria traballou ao longo do segundo trimestre sobre o conto de Hans Christian AndersenO parruliño feo” conseguindo alcanzar os seguintes obxectivos:

• Favorecer e potenciar a tolerancia e o respecto polo diferente.
  • Adquirir a superación como valor.
  • Mellorar a autoestima.
  • Aumentar o vocabulario.

As principais actividades realizadas foron as seguintes: ilustrar e colorear  debuxos do conto, facer  con pasta de modelar as personaxes do conto, realización de un cómic do conto en viñetas, diversas lecturas sobre o conto. Asemade, no Entroido, os nenos da clase, disfrazáronse de parruliños e un alumno da personaxe principal do conto.

Christian Andersen

O 2 de abril para celebrar o Día do libro infantil pescudamos sobre Christian Andersen, escritor danés que pasou a historia da literatura por ser un dos mellores de todos los tempos.