Semana da prensa na aula de 5º de Ed. Primaria

prensa

O PDI do alumnado de 5º de Educación Primaria, co título: “Todos xuntos melloramos o noso mundo”, desenvolveuse en dúas fases.
A primeira das fases, durante os dous primeiros trimestres facendo referencia a como atopamos o noso mundo e as diversas accións que vai realizando a sociedade, unhas que axudan a mellorar o noso planeta e outras que son necesarias melloralas. Unha das actividades realizadas ao longo da primeira fase que permite ao alumnado de 5º de Educación Primaria ver como se atopa o noso é a centrada na Semana da prensa (6 ao 10 de marzo) buscando noticias relacionadas sociedades xustas, pacíficas e inclusivas. O alumnado puido observar cales son as diferenzas entre as sociedades occidentais, orientais e países nos que aínda son gobernadas por ditadores.

prensa_fotos

Semana da prensa con revistas da biblioteca

Os alumnado de terceiro mergúllase no mundo da Prensa na Semana da Prensa!

Durante a Semana da Prensa na nosa escola, o alumnado de terceiro de educación primaria estivo inmerso nunha actividade fascinante que lles permitiu explorar o mundo dos medios de comunicación e a creación de noticias.

Na agardada Hora de Ler, mergulláronse nas páxinas das revistas "Reportero Doc" e "Caracola", aproveitando estas valiosas fontes de información para aprender sobre diferentes temas e estudar o arte da redacción xornalística.

A tarefa consistiu en utilizar os exemplares destas revistas como inspiración para crear as súas propias noticias. Despois de investigar e redactar os seus artigos, cada estudante tivo a oportunidade de presentar o seu traballo aos seus compañeiros e compañeiras nunha sesión especial de exposicións.

O obxectivo desta actividade non só foi fomentar a lectura e a escritura, senón tamén brindarlles aos estudantes unha experiencia práctica no mundo do xornalismo, ensinándolles como investigar, redactar e comunicar información de maneira efectiva.

Os resultados foron impresionantes! Cada alumno demostrou habilidades únicas e un gran entusiasmo ao compartir as súas noticias coa clase, mostrando un incríbel progreso na súa capacidade para entender e crear contido xornalístico.

En resumo, a Semana da Prensa foi unha experiencia enriquecedora para o noso alumnado de terceiro curso.

SEMANA ESCOLAR DA PRENSA

prensa

Celebramos a Semana da Prensa no colexio!

O cole encheuse de xornalistas durante a primeira semana de marzo, coa celebración da Semana da Prensa. O alumnado tivo a oportunidade de mergullarse no fascinante mundo dos medios de comunicación e aprender sobre o proceso de elaboración de novas.

Ao longo da semana, realizáronse diversas actividades tanto na aula como na biblioteca escolar. Os alumnos de primaria gozaron de talleres nos que aprenderon sobre os diferentes tipos de xornais, como identificar as noticias falsas e a importancia dun xornalismo responsable, e a elaborar noticias ben estruturadas.

Esta iniciativa permitiulles aos estudantes desenvolver o seu espírito crítico, fomentar a lectura e a escritura, e comprender o papel fundamental que xogan os medios de comunicación na nosa sociedade.

Nas seguintes ligazóns podedes observar algunhas das actividades realizadas:

Semana da prensa 2020/2021

Ao longo da semana do 8 ao 12 de marzo traballamos nas aulas con xornais de tirada provincial, autonómica e nacional buscando que o noso alumnado empregue a prensa como recurso didáctico para facilitar o desenvolvemento das actitudes e habilidades persoais, como creatividade, educación para o lecer, estudo do contorno e inserción en grupos e servizos sociais, así como todo tipo de opcións das que o xornal se fai eco cada día nas súas páxinas.

Asemade, perseguimos que os nenos e nenas aprendan a ler a prensa, a expresar a súa opinión libremente, a debater en grupos e a desenvolver o seu sentido crítico.

Semana da Prensa

A semana da Prensa na escola axuda aos alumnos a comprender o universo da prensa. Favorece o exercicio da lectura comparada das informacións e desenvolve o espírito crítico.

Tamén se contribúe ao reforzo da lectura e da escritura.

O mesmo tempo, ao largo da semana, trátase de mostrar a gran variedade dos medios de información: prensa escrita, cotiá ou revistas, estacións de radio públicas ou privadas, canles de televisión nacionais ou rexionais, novas redes de información e a prensa realizada polos mozos.

Construíndo un xornal

Xornal escolarTraballar coa prensa na escola supón unha serie de obxectivos, entre os que destacamos:

• Fomento do espíritu crítico do alumnado.
  • Descubrir a diversidade de medios de comunicación aos que temos acceso cun só "clic".
  • Acostumarse a contrastar e comparar informacións.
  • Ser quen de crear un proipio xornal de aula ou centro.