Semana da prensa na aula de 5º de Ed. Primaria

prensa

O PDI do alumnado de 5º de Educación Primaria, co título: “Todos xuntos melloramos o noso mundo”, desenvolveuse en dúas fases.
A primeira das fases, durante os dous primeiros trimestres facendo referencia a como atopamos o noso mundo e as diversas accións que vai realizando a sociedade, unhas que axudan a mellorar o noso planeta e outras que son necesarias melloralas. Unha das actividades realizadas ao longo da primeira fase que permite ao alumnado de 5º de Educación Primaria ver como se atopa o noso é a centrada na Semana da prensa (6 ao 10 de marzo) buscando noticias relacionadas sociedades xustas, pacíficas e inclusivas. O alumnado puido observar cales son as diferenzas entre as sociedades occidentais, orientais e países nos que aínda son gobernadas por ditadores.

prensa_fotos