Outubro 2022

Festa do Samaín 2022

O último día do mes de outubro voltamos a celebrar a Festa do Samaín no noso cole coa realización das seguintes actividades:

• Exposición de fondos da biblioteca para o Samaín.

• Representación de varias obras de teatro polo alumnado de 6º de Ed. Primaria: "Mortiña", "Brunilda" e "Violeta".

• Galería de imaxes do alumnado disfrazado.

• Xantar terrorífico preparado polo alumnado de 6º de Ed. Primaria.

• Desfile e bailes terroríficos na aula de psicomotricidade.

• Desfile polo Túnel do medo que se montou na biblioteca e nos corredores do cole.

• Exposición de cabazas.

A celebración na prensa local

ENTREGA DE PREMIOS

Traballos premiados polo alumnado

Exposición do Samaín 2022

Na última semana de outubro realizamos a xa tradicional exposición de cabazas decoradas para celebrar o Samaín que o alumnado do centro preparou nas súas casas coa axuda da súa familia.

Na seguinte galería podedes gozar coa enorme creatividade e imaxinación dos seus traballlos.

Lecturas no recanto de lectura da biblioteca

O alumnado comezou a realizar lecturas compartidas nos recantos de lectura da nosa biblioteca.

Exposición de fondos para o Samaín

O Samaín xa está aquí!!

Como todos os anos a nosa biblioteca énchese de libros terroríficos para que gocedes desta festa.

Temos unha pequena exposición a vosa disposición así que non dubidedes en coller aquel libro que vos pareza máis terroríficooooooo!!

Novo carné da bibioteca e pase de lectura

O Día das bibliotecas fixemos entrega dos novos carnés a todo o alumnado e do novo pase de lectura no que irán reflectindo as súas impresións sobre as mesmas.

Entrega dos novos carnés e pase do liberespazo

Novo carné da bibloteca

Novo pase de lectura da bibloteca

Día das Bibliotecas 2022

Ao longo de todo o mes de outubro realizamos diversas actividades para celebrar o Día das bibliotecas.

Entre elas, destacamos as seguintes:

• Visita á Biblioteca provincial de todo o alumnado do centro.

• Formación de usuarios e usuarias da nosa biblioteca.

• O novo alumnado do centro visitou a biblioteca.

• Entrega dos novos pases de lectura e carnés de biblioteca.

• Visita de Super Leo, a nosa nova mascota.

• Posta en marcha da Mochila viaxeira.
  • Posta en marcha dos Libros que van e veñen.
  • Lecturas nos recantos da biblioteca.

• Contacontos no recanto de lectura.
  • Para rematar, cantamos todos xuntos a canción de "De ellos aprendí" de David Rees.

Elaborando o libro de receitas para o Día da alimentación

Preparamos un receitario de cociña entre todas as aulas,onde atoparás estupendas receitas reais ou inventadas, Coidado coa que escolledes!!!; o libro estará dispoñible na biblioteca do cole para deleite dos usuarios e nesta mesma páxina.

Obradoiros de elaboración de receitas para o Día da alimentación

Para rematar o día 19 o noso alumnado imitou ás persoas que exercen de grandes CHEFS, recreando diferentes receitas nos obradoios de cociña que realizamos en todas as clases do cole para posteriormente degustalos entre todos e todas.

Obradoiro do alumnado de 4º de Ed. Infantil

Obradoiro do alumnado de 5º EI

Obradoiro do alumnado de 1º de EP

Obradoiro do alumnado de 2º de EP

Obradoiro do alumnado de 3º de EP

Obradoiro do alumnado de 4º de EP

Obradoiro do alumnado de 5º de EP

Obradoiro de 6º de EP

Degustación dos produtos elaborados para o Día da alimentación

O 19 de outubro degustamos os alimentos elaborados polo o alumnado nos obradoiros de cociña que realizamos en todas as aulas do noso centro.