Varias

Exposición de froitos do outono

Ao longo do mes de novembro está dispoñible a exposición de froitos de outono que elabora o alumnado do noso centro coa axuda das súas familias.

Anímádevos a participar que aínda estades a tempo!!

Mes da Ciencia

Ao longo do mes de novembro celebramos o mes da Ciencia no noso cole organizado desde a biblioteca escolar e en colaboración co EDL do centro baixo o lemma "Se tes paciencia divírtete coa ciencia" realizando diversos experimentos que aquí presentamos aos nosos compañeiros.

Premendo nas seguintes imaxes teredes acceso aos traballos realizados polo alumnado do centro:

• Desde a biblioteca organizouse unha exposición de fondos científicos.

• O alumnado de 4º de Ed. Infantil experimentou con piñas.

• O alumnado de 1º de Ed. primaria realizou varios experimentos.

• En 4º de E. Primaria experimentamos co funcionamento dun volcáns.

• En 5º de E. Primaria experimentamos con vasos leñosos

•  O Día da ciencia en galego contamos coa presenza de David Bruzos na nosa biblioteca.

Día da Ciencia en galego

O 9 de novembro celebramos o día da ciencia en galego. Tivemos o privilexio de contar na biblioteca co profesor de Química, e membro da nosa comunidade educativa, David Bruzos  para a realización de tres obradoiros destinados a todo o alumnado do cole, co obxectivo principal de salientar a difusión do coñecemento científico no idioma galego.

Con el xogamos e experimentamos con cores e  luces para entender de forma lúdica o fundamento de diversos fenómenos físicos e químicos.

Na galería de imaxes podedes observar varios dos experimentos realizados nos obradoiros.

Ao remate da actividade, todo o alumnado participante recibiu o seu carné de científico ou científica.

Se tes paciencia, experimenta coa ciencia

Ao longo do mes de novembro celebramos na biblio do cole o Día da ciencia en galego coa realización dediversas actividades en colaboración do EDL do cole.

Recordámosvos que poderedes levar para as vosas casa calquera dos fondos que están expostos no corredor e na biblioteca.

Na galería de imaxes tedes unha mostra que esperamos que sexan do voso agrado.

Festa do Samaín 2022

O último día do mes de outubro voltamos a celebrar a Festa do Samaín no noso cole coa realización das seguintes actividades:

• Exposición de fondos da biblioteca para o Samaín.

• Representación de varias obras de teatro polo alumnado de 6º de Ed. Primaria: "Mortiña", "Brunilda" e "Violeta".

• Galería de imaxes do alumnado disfrazado.

• Xantar terrorífico preparado polo alumnado de 6º de Ed. Primaria.

• Desfile e bailes terroríficos na aula de psicomotricidade.

• Desfile polo Túnel do medo que se montou na biblioteca e nos corredores do cole.

• Exposición de cabazas.

A celebración na prensa local

ENTREGA DE PREMIOS

Traballos premiados polo alumnado

Exposición do Samaín 2022

Na última semana de outubro realizamos a xa tradicional exposición de cabazas decoradas para celebrar o Samaín que o alumnado do centro preparou nas súas casas coa axuda da súa familia.

Na seguinte galería podedes gozar coa enorme creatividade e imaxinación dos seus traballlos.

Exposición de fondos para o Samaín

O Samaín xa está aquí!!

Como todos os anos a nosa biblioteca énchese de libros terroríficos para que gocedes desta festa.

Temos unha pequena exposición a vosa disposición así que non dubidedes en coller aquel libro que vos pareza máis terroríficooooooo!!

Viaxe a Lodoselo

Os nenos e nenas de Educación Infantil, o 16 de xuño, fixeron unha viaxe ata a granxa escola do pobo de Lodoselo.

En Lodoselo comprobamos en persoa a gran labor social que están a desenvolver desde o centro de desenvolvemento rural do Viso.

Nesta xornada rural, de contacto coa natureza, puidemos dar de comer ás ovellas; tocar e coller as galiñas e os coellos; comprobar como poñen ovos as galiñas; plantar árbores autóctonas e ver, e realizar, como é o proceso de realización do pan nun forno tradicional de pedra.

Asemade, fixemos unhas rutas turísticas polas rúas do pobo montados nun carro que ía tirado por un cabalo.

Pasámolo moi ben, na que para moitos de nós era a primeira excursión no cole!!

O meu libro favorito

A lectura axuda aos nenos a desenvolver a súa imaxinación e a aprender sobre o mundo que lles rodea; ademais, mellora o seu vocabulario, a súa riqueza lingüística, a súa memoria e a súa concentración, o que contribúe a unha maior axilidade mental e ao aumento da súa cultura, beneficiándoos academicamente.

Dende que son pequenos é imprescindible fomentar o amor pola lectura. Unha tarefa que ás veces non resulta nada fácil debido á gran avalancha doutras actividades de lecer tecnolóxico que poden gustarlles máis. Con todo, é fundamental concienciarnos dos beneficios que terá para o futuro dos nenos o feito de que desde que aprenden a ler, comecen a saber gozar e divertirse cun bo libro e fomenten así este proveitoso hábito.

O EDL, en colaboración co equipo de biblioteca, pedímoslle aos nenos e nenas que lembrasen todos eses libros lidos ao longo do curso. Debian escoller o que máis lles gustara e plasmalo.

Cantos libros !!!

Coñece a túa cidade

O 8 de xuñoOs nenos e nenas de Ed. Infantil visitaron coa axuda de Martiño os lugares máis importantes da nosa cidade.

Martiño recibiunos nas Burgas e desde alí guiounos nun percorrido pola Praza Maior, a Catedral e a Praza de San Martiño contaándonos historias moi divertidas.

Como nos portamos moi ben, rematamos a excursión no Parque da Alameda.

Que ben o pasamos!!