O magosto

Recursos para celebrar o magosto

Neste libro recollemos aquelas actividades e recursos educativos que nos poden ser de utilidade para a celebración do magosto no noso cole.

Celebración do magosto 2023

O 10 de novembro, celebramos a festa do magosto no patio do noso colexio.

Seguindo a tradición dos últimos anos, primeiro disfrutamos dunha merenda a base de bolos preñados de chourizos, empanada de carne e bonito, e de postre bica que acompañou ás protagonistas desta festa: as castañas.

A continuación, realizamos un circuíto de xogos populares, con 9 estacións, que nos organizaron os/as profes do cole coa axuda do alumnado de prácticas.

Comida do magosto

Pintándonos no magosto

Xogos populares

Exposición de froitos do outono

Ao longo do mes de novembro está dispoñible a exposición de froitos de outono que elabora o alumnado do noso centro coa axuda das súas familias organizada polo EDL do centro en colaboración co equipo de biblioteca..

Anímádevos a participar que aínda estades a tempo!!

Celebración do magosto 2022

O 10 de novembro, celebramos a festa do magosto no patio do noso colexio.

Ao rematar, o alumnado que aínda tiña algo de forzas, bailou ao ritmo da DJ contratada para esta ocasión.

Manualidades para o magosto

Xantar do magosto

Xogos populares

Exposición de froitos do outono 2021

Ao longo do mes de novembro realizamos unha exposición de traballos manuais elaborados con froitos do outono polo alumnado do noso centro.

Na seguinte galería podedes observar a gran calidade e creatividade de todos os traballos presentados.

Magosto 2021

O 12 de novembro celebramos no polideportivo do centro a festa do magosto.

Este ano, disfrutamos do menú de outono que nos serviu e preparou o profesorado do noso centro: bolos preñados, empanada, bica e as protagonistas da festa, as castañas, asadas con moita paciencia polo profe Millán.

Unha vez rematada a merenda, a mestra de educación física organizaou dez estacións de xogos populares polos que fomos pasando todos os cursos do cole.

Para rematar, bailamos e realizamos actividades de percusión.

Pena que só se celebre un día ao ano!!

GALERÍA DE IMAXES

TRABALLOS FEITOS EN CLASE

REPORTAXE DE TELEMIÑO PARA O XORNAL ESCOLAR

A castaña que rebentou de risa

O alumnado de 6º de primaria representou na sala de psicomotricidade o coñecido conto "A castaña que rebentou de risa" que figura recollida na nosa web e cunha adaptación teatral realizada polas mestras e alumnado da aula de apoio.

Debido ás medidas implantadas polo protocolo COVID tiveron que realizar tres pases da función: un para educación infantil, outra para primeiro e segundo e unha terceira para o resto do alumnado.

Photocall do magosto

Preme na imaxe para ver a galería do potocall do magosto

Celebración do magosto 2020

O martes 10 de novembro celebramos no noso cole a festa do magosto dun xeito distinto ao de anos anteriores debido ás esixencias que nos impón o protocolo COVID.

O alumnado de 6º volveu a agasallarnos cun contacontos sobre a historia de "A castaña que rebentou de risa" da que tivo que realizar tres pases para dar cumprimento as medidas de seguridade na sala de usos múltiples.

Unha vez rematada a representación do contacontos realizamos un photocall sobre o magosto no que participou todo o alumnado do centro.

Posteriorme, saímos ao patio a degustar unha merenda magosteira na que o protagonismo foi asumido polos boliños preñados de chourizo. Nesta ocasión as castañas foron as grandes ausentes ao faltarnos o fogueiro maior do cole.

Unha vez rematada a degustación das viandas, o alumnado de 3º, 4º e 5º de Ed. Primaria recitounos varias coplas da antoloxía poética que realizaron ao longo da semana, nas súas clases, nun obradoiro de escritura.

Como colofón á celebración desta festa, realizamos catro coreografías musicais: dúas de ritmo e dúas de baile, iso si, gardando as distancias de seguridade establecidas.

COPLAS DO MAGOSTO

COPLAS DO MAGOSTO DE 4º Ed. PRIMARIA

We Will Rock You

PANTEIRA ROSA

MAGOSTO 13 LÚAS

CHUCHUWA

Coplas do magosto

O alumnado de 3º, 4º e 5º de Ed. Primaria traballou a lírica nos primeiros días de novembro coa realización de varias coplas sobre temas que consideraron de interese en relación á celebración do magosto.

AS COPLAS DE TERCEIRO

AS COPLAS DE 4º DE ED. PRIMARIA