Entroido

Actividades Entroido

Desfile Entroido 2020

O venres de Entroido realizamos  desfile de disfraces no polideportivo do noso centro ante unha gran afluencia de familiares do noso alumnado.

Este ano participamos con catro comparsas relacionadas co PDI que cada unha delas está a desenvolver nas súas aulas:

• O alumnado de educación infantil representou o conto de “Rosa caramelo” que fomenta a coeducación nos nenos e nenas tratando de desenvolver un pensamento crítico que lles permita analizar os estereotipos sexistas.
  • O alumnado de 2º e 3º de educación primaria puxeron a parte doce do desfile disfrazados de caramelos.
  • En 3º e 4º de educación primaria fixeron unha parodia dos oficios que se dan no ámbito sanitario e dos estereotipos sexistas creados no noso entorno ante ditos traballos.
  • En 5º e 6º representaron o descubrimento dun asteroide e a súa colonización despois de viaxar ata el, pola nosa galaxia, no Apolo Sueiro.

Na galería de imaxes podedes revisar o resultado do gran traballo desenvolvido nas aulas polo alumnado en colaboración seu profesorado.

Xoves de Comadres

O Xoves de Comadres o alumnado de 1º, 2º, 3º e 4º de Ed, Primaria participou na celebración desta festa coas manualidades realizadas no obradoiro de Entroido que realizamos na semana anterior na bibloteca do cole coa colaboración de varios monitores da concellería de educación de Ourense.

Segundo manda a tradición, os nenos escapan coa súa comadre e as nenas tratan de arrebatarllas e destruirllas.

Ao final da carreira só un par de nenos foron quen de defender a súa comadre.

Comida do Entroido

O xoves de comadres realizamos a tradicional merenda de Entroido a base das viandas que trouxo o alumnado e profesorado para degustar no centro.

Non faltaron as orellas de Entroido, as flores, as filloas, as chulas, tortas de todo tipo,... que con tanto mimo realizaron as nosas familias nas súas casas.

Como a aportación foi excesiva, puidemos disfrutar do sobrante o venres de Entroido.

Mandas da meca 2020

Este curso temos unha meca no Manuel Sueiro encargada de elaborar as mandas que se publicaran puntalmente todos os días da semana...

...non nos esquecemos de visitalos para poder cumprilas.

Luns Martes Mércores Xoves Venres

GALERÍA DE IMAXES

Xoves compadres 2020

O xoves de compadres o alummnado de 1º, º, 3º e 4º de educación primaria participaron na celebración do xoves de compadres que se realizou na Praza Maior de Ourense.

Nesta ocasión foron as nenas as que trataron de pór a salvo as os seus compadres, mentres que os nenos persegíronas para destruirllos sen piedade.

Na galería de imaxes podedes observar o alboroto que montamos na praza do concello.

A celebración nos medios de comunicación

Obradoiro de comadres e compadres

O 7 de febreiro realizamos na biblioteca do cole un obradoiro, en colaboración coa Concellería de educación de Ourense, coa finalidade de elaborar as comadres e compadres coas que participaremos, o próximo día 13, no Xoves de Compadres que se celebrará na Praza Maior de Ourense ás 12 horas da mañá.

Nesta ocasión participou todo o alumnado de 1º, 2º, 3º e 4º de educación primaria.

Na galería de imaxes podedes visionar o resultado do noso traballo.

Festa do Entroido 2019

O mes de febreiro é un dos noso preferidos do ano, non só pola cantidade de actividades complementarios que facemos se non pola celebración do Entroido.

Este ano volvemos a traballar no Entroido a temática do proxecto documental integrado que este ano versa sobre “Dinamarca”. Por iso as temáticas escollidas tiñan todas algo que ver con este país: Os viquingos; Os libros de Hans Christian Andersen; A pequena serea; O parruliño feo; O soldadiño de chumbo; as pezas de Lego e a Garda Real danesa.

Previamente ao desfile, o alumnado e profesorado degustou os exquisitos doces que moitas das familias aportaron altruístamente para que colleramos a enerxía suficiente para aguantar a festa.

Desde aquí queremos agradecer a participación das familias na festa do cole e a colaboración prestada.

Vídeos do desfile

Xoves de comadres

O Xoves de comadres o alumnado de 1º, 2º, 3º e 4º de Ed. Primaria desprazouse ata a Praza Maior de Ourense para participar na actividade que organizou a Concellería de Educación para celebrar o Xoves de comadres.

Nesta ocasión foron as nenas as que correron detrás dos nenos para destruirlles as súas comadres. Poucos foron quen de deixar intacta a súa comadre.

As comadres nos medios de comunicación

Mandas do Meco

Ao longo da semana do Entroido os mecos do noso cole ditaron as ordes que tiñamos que cumprir para poder entrar a traballar. Cabeza, pescozo, extremidades e todo o corpo foron as partes da nosa anatomía cara onde se dirixiron as ordenanzas destes dous "mandaríns".

Na seguinte galería de imaxes podedes observar con máis detalle os nosos cumprimentos.

Obradoiro de comadres e compadres

O 15 de febreiro tivemos na biblioteca un obradoiro para realizar as comadres e compadres do Entroido. Dito obradoiro foi dirixido polos monitores de Ocitem que contratou a Concellería de Educación.

Este ano serán as nenas as que corran destras dos nenos para destruírlles as súas comadres; eles, pola contra, tratarán de defender as súas comadres para que queden ilesas despois da persecución.

Esta actividade será realizada o xoves de comadres na Praza Maior de Ourense, e nela participará o alumnado de varios colexios do concello de Ourense.