Axuda libros e material do Concello de Ourense para o curso 2023/2024

O Concello de Ourense convoca as axudas que lles darán apoio ás familias ourensás para a compra de libros e material escolar e comedores escolares no próximo curso 2023/2024. O Boletín Oficial da Provincia de Ourense do 21 de abril, publica o extracto desta convocatoria.

As solicitudes presentaranse no rexistro xeral do Concello de Ourense, na Praza Maior, ou en calquera das formas previstas no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, achegando a documentación requirida nas bases reguladoras. O prazo para presentar as solicitudes remata o 15 de maio.

DOCUMENTACIÓN

Solicitude de praza para o curso 2020/2021

Libros de texto curso 2015/2016

No seguinte documento pdf podedes descargar a lista de libros para o curso 2015/2016.

Este curso só recibirá vales de axuda para libros de texto o alumnado de 1, 2, 4 e 6 de Ed. Primaria. O alumnado de 3º e 5º de Ed. Primaria terá que solicitar libros dos que existan nos fondos do colexio. Segundo a nova instrución da Consellería de educación do 21 de xullo de 2015, o centro mercará os libros que se necesiten, atendendo á Renda dos solicitantes, de non chegar para todos eles os fondos existentes.

As ordes seguintes, regulan todo o proceso.

FONDOS DE LIBROS

Os libros serán entregados ao alumnado nos primeiros días de clase.

Exposición de roupa medieval

Estes días o colexio alberga unha fermosa colección de roupas medievais: vestimentas de donas, cabaleiros, mesoneiras...Todo a xogo co decorado do centro que este curso viaxa a épocas tan antigas.

Invitámolos a darse un paseo polo centro (martes de 16 a 17) para vela. Na galería fotográfica poden ver os diferentes modelos tamén.

Teatro de títeres en inglés para 4º,5º e 6º: Martin´s journey

O 27 de xaneiro os nenos e nenas de 4º, 5º e 6º foron ao Auditorio Municipal a ver unha representación de títeres en inglés chamada: Martin´s Journey.  A compañia que a presentaba era Titiriguiri, teatro de títeres.

Martin´s Journey é a historia dun porquiño que loita contra o que un día lle dixeron que tiña que ser o seu destino. É a historia da superación de Martín, o protagonista, enfréntadose aos seus propios medos e emprendendo unha viaxe na búsqueda do que máis lle gusta.

Premios "Ourense sabe acoller"

O mércores, 18 de decembro, o alumnado de 3º ciclo foi á aula de cultura de Novacaixagalicia situada na Alameda co motivo da súa participación na actividade organizada polo concello “Ourense sabe acoller”.

En primeiro lugar tivo lugar a proxección dunha película relacionada co tema chamada: “Baixo a mesma lúa”. Logo diso  presentouse o acto formalmente  e procedeuse á entrega de premios.No noso colexio tivemos dous gañadores:

• Luis Chacón Lucas, de 5º
  • Nerea Silva Álvarez, de 5º

Parece que os premios foron do agrado dos nosos rapaces.

Parabéns polo traballo realizado!

A continuación podedes ver as fotos do eventos. Para ver todas, debes ir á galería fotográfica.

Premio a un alumno do colexio

O Concello de Ourense cada ano convoca un concurso de postais. Esta vez participaron os nenos e nenas de infantil. Quedou demostrado que temos uns artistas no noso colexio, pois unha vez máis o premiado saiu das nosas aulas.

O 18 de decembro veu unha representación do Concello ao noso centro para facer entrega ao gañador do concurso cun estupendo premio.

A postal gañadora foi creada polo neno de infantil de 3 anos:

• Diego Urbina Estrada

Ademais do agasallo para el, a súa postal foi a que empregou o Concello para felicitar as festas de Nadal.