Axudas libros de texto para o curso 2022/2023

A Orde do 29 de abril de 2022 regula a participación no fondo solidario de libros de texto e convoca axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria para o curso escolar 2022/23.

Este curso só recibirá vales de axuda para libros de texto o alumnado de 1 º e 2º de Ed. Primaria.

O alumnado de 3º, 4º de Ed. Primaria terá que solicitar librosdo fondo de libros. O alumnado de 5º e 6º de Ed. Primaria recibira un ordenador do programa EDIXGAL:

Prazo para presentar as solicitudes

• O prazo para presentar solicitudes rematará o día 22 de xuño de 2022 (este incluído).
  • As familias que o desexen, poden comunicarlle á Secretaría do centro que lles cubran os impresos de solicitude segundo os datos que constan no centro.

As ordes e a documentación:

LISTAXE PROVISIONAL de ADXUDICACIÓN DO FONDO DE LIBROS 2022/23

Na última semana de xuño publicaremos no tabolerio do centro a listaxe provisional. Comunicaremos nesta web, e por medio de Abalar Móbil, a data de publicación.

• Listaxe provisional adxudicacion de fondo de libros. (posiblemente será o 23/06/2022)
    Prazo de reclamación: dous días posteriores á publicación.

LISTAXE DEFINITIVA de ADXUDICACIÓN DO FONDO DE LIBROS 2022/23

Listaxe definitiva de adxudicación de lbros de texto para 3º e 4º de Ed. Primaria. Publicados no centro.

Os libros serán entregados ao alumnado o 1º día de clase do curso 2022/2023. Os libros non adxudicados deberán ser mercados polas persoas interesadas.

Nos seguintes documentos pdf poderedes descargar a lista de libros para o curso 2022/2023.

Relación de libros de texto para o curso 2022/2023 en pdf. (Publicaranse o 15 de xuño)

• Relación de libros de texto para o curso 2022/2023.
  • Relación de material de aula para o curso 2022/2023. (Publicaranse na primeira semana de setembro)

Axuda libros do Concello. Curso 2022/2023

O Concello de Ourense convoca as axudas que lles darán apoio ás familias ourensás para a compra de libros e material escolar e comedores escolares no próximo curso 2022/2023. O Boletín Oficial da Provincia de Ourense do 18 de abril, publica o extracto desta convocatoria, cuxo orzamento ascende a un total de 294.250 euros, cun incremento de máis de 50.000 euros.

As solicitudes presentaranse no rexistro xeral do Concello de Ourense, na Praza Maior, ou en calquera das formas previstas no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, achegando a documentación requirida nas bases reguladoras. O prazo para presentar as solicitudes abrirase o luns, 19 de abril, e permanecerá aberto durante 15 días hábiles, até o 6 de maio.

DOCUMENTACIÓN

Xornada de portas abertas curso 2021/2022

HORARIO DE MAÑÁ

•  Todos os luns, martes e xoves do mes de febreiro de 12:00 a 14:00.
  • Todos os días da semana do mes de marzo de 12:00 a 14:00.

HORARIO DE TARDE

• Todos os días da semana de 16:00 a 18:00

IMPRESCINDIBLE SOLICITAR CITA PREVIA

Eleccións a Consellos Escolares 2021

Este curso toca renovar o Consello Escolar do centro. Neste apatado reflectiremos todas as novas relacionadas con este proceso que se realizará ao longo do primeiro trimestre.

Documentación:

Neste ocasión toca renovar os seguintes membros:

• 5 membros do sector de pais e nais.
  • 5 membros do sector de profesorado.
  • 1 membro do persoal non docente.

Desde a dirección do centro, animámosvos a participar activamente neste proceso que é fundamental para o bo funcionamento do colexio.

A Xunta electoral aprobou, o 2 de novembro, o seguinte calendario:

• Do 3 ao 11 de novembro:
    • Publicación provisional dos censos dos sectores educativos citados.
    • Prazo de presentación de candidaturas.  Descargar modelo.
  • Do 18 ao 24 de novembro.
  • Día 25 de novembro:
    • Votacións dos distintos sectores.
      • Pais e nais:
        • De 08:40 a 16:00 horas.
      • Profesorado:
        • Ás 17:00 horas.

Comunicacións:

Actividades extraescolares curso 2021/2022

Período de adaptación do ao 9 ao 21 de setembro

Horario do período de adaptación do alumnado de 4º de Educación Infantil

Xoves 9 e venres 10 12:30 a 13:50
Luns 13 e martes 14 11:00 a 13:50
Mércores 15. xoves 16 e venres 17 10:00 a 13:50
Luns 20 e martes 21 Horario completo

Información COVID

Na seguinte imaxe interactiva, podedes revisar varios documentos de interese para a comunidade educativa do CEIP Manuel Sueiro en relación ao COVID:

Comunicado ás familias sobre novo protocolo COVID (17/01/2022)

Axudas libros de texto do concello 2020/2021

Normativa do comedor para o curso 2020/2021

Visita ao IES As Lagoas

O 28 de xaneiro, o alumnado de sexto curso realizou unha visita de portas abertas ao IES das Lagoas que organizou o seu Director, D. Carlos Varela, para que se fosen familiarizando co centro que previsiblemente os acollerá a partir de setembro deste ano.

Fixemos un percorrido por diversas instalacións do centro: biblioteca; aulas, ximnasio, patios... e asemade, tivemos ocasión de preguntarlle ao alumnado de primeiro da ESO sobre aqueles aspectos que tiñamos dúbidas. Eles, amablemente, nos comentaron como foron os primeiros días de adaptación ao centro e nos adiantaron información sobre a dificultade coa que nos imos atopar á hora de estudar.

A xornada resultou moi proveitosa xa que resolvéronsenos moitos dos temores que tiñamos en mente e que nos estaban quitando o sono. Por outra banda, compartimos esta experiencia cos nosos futuros compañeiros do CEIP As Mercedes.

Xa estamos desexando que chegue setembro, aínda que imos botar de menos o noso querido cole do Manuel Sueiro.