Skip to Content

Idioma estranxeiro

Aloha Hawaii

Se seguistes as nosas andanzas o curso pasado, as messages in the bottles que enviamos ao mundo chegaron moi lonxe. E como o sabemos? Porque recibimos resposta.

Unha resposta que chegou desde MOLOKA, “The friendly island”. E ben lonxe que está, en HAWAII!

Desde alí, NEHELE e KAILANI escribíronnos unhas mensaxes que nos encheron de ledicia. Tamén enviaron uns libros para coñecer mellor o arquipélago de HAWAII, e uns bonecos que practican o seu deporte favorito, SURF.

Pois xa temos o noso proxecto en camiño. Non perdades a nosa estela no mar.

Sing For The Climate together with DelfieArt

Last but not least

No tempo no que o outono está a chegar, os nenos e nenas do cole achegámonos ao horto que coidamos ao longo do curso pasado no CIFP Portovello.

Xa disfrutamos das nosas lettuce, carrots, onions and tomatoes no mes de xuño.  (Das nosas andanzas xa tivestes información na web do centro o curso pasado).

Pensamos que sería a nosa última colleita, pero ... SURPRISE, SURPRISE: Recollemos de novo tomatoes and cherries! E ben bos que están.

Quen sabe se será esta a nosa derradeira e última colleita!

Si fuera fácil, leerían otros

 

Unímonos á campaña “Apadrina un pingüino”. Recibimos o diploma que nos acredita como padriños do pingüino Sueiriño. Comprometémonos a coidar o medio ambiente para que o noso afillado medre nun planeta limpo e sostible e o quecemento global non o deixe sen fogar na Antártida.

Lemos sobre pingüinos, sobre a Antártida; escribimos un diario coas tarefas que desenvolvemos cada día durante o proxecto, recitamos poesía, fixemos pingüinos, construímos a nosa propia Base da Antártida no cole, visionamos vídeos dos que tivemos información sobre ese lugar tan remoto do planeta e as actividades científicas que alí se desenvolven.

Como di a nosa poesía: “DEL COLE A DECEPCIÓN”, saludamos a todos/as os que coidamos o noso planeta.
Fontes escritas:

  • Sobre el planeta Tierra ( Baía Edicións )
  • El viaje de los pingüinos ( Ed. SM )
  • El pingüino ( Combel Ed. )
  • Una familia de pingüinos ( Ed. Anaya)
  • Reportero DOC, nº 254. Polo Sur, vida extrema.
  • Reportero DOC, nº 283. En la escuela de los animales.
  • I love English junior, nº 3-76. The emperor penguins.
  • Be brave little penguin  ( Orchard Ed )

O desenvolvemento do proxecto pode seguirse no enlace
http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/1636

Kick out Loneliness

Desde a área de inglés participaremos no PDI da área de E.F. desenvolvido en 6º E.P., que leva por título xeral: “Carton vermello á soidade”.

O noso proxecto levará por título:”KICK OUT LONELINESS”.

Incorporámonos, como dixemos, ao PDI da área de E.F., facendo un xogo de palabras co título: Usando o verbo KICK, tan nomeado no mundo do football, achegarémonos ás emocións que xera a loneliness, obxecto do proxecto ao que nos unimos.

Valoraremos as emocións que o sentimento de pertenza a un clube de fútbol inglés xera entre os siareiros. Como ese sentimento de grupo da forma a un xeito de vida.

Recursos:

https://foundation.liverpoolfc.com/inclusion
https://www.youtube.com/watch?v=KK6eCBU74Wc&t=3s
https://www.youtube.com/watch?v=YhqiSO_UFxg&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=Rb7HXjKg0GQ&t=2s
https://www.liverpoolfc.com/kopkids

O desenvolvemento desta actividade pode verse na ligazón
http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/1666

“GOLDEN RULES ARE THE WAY: TAKE CARE OF YOU, TAKE CARE OF US”

Sendo seleccionados no proxecto de innovación educativa “Club de Letras”, e como propón a convocatoria  deste curso, fixemos do autocoidado a plataforma desde a que extendemos o coidado cara aos demais, ( familias, escolas, sanitarios, … ), prestando especial atención ás emocións que a situación actual de pandemia fai aflorar nos nenos e nenas, nos tempos COVID que estamos a vivir. Ademais, incidimos na importancia dunha alimentación saudable e sostible para unha mellora xeral da nosa saúde.

Este traballo tamén foi o núcleo do PFPP: “Dinamizamos o centro a través do autocoidado e a reciprocidade do coidado”, desenvolvido por catro mestres do centro que promovía unha metodoloxía de OBSERVACIÓN directa entre alumnos/as e mestres.

Os recursos, obxectivos, contidos e metodoloxía foron indicados na programación de inicio de curso.

Nos seguintes enlaces pódese seguir o desenvolvemento do noso PDI:

http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/1577
http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/1626
http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/1617
http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/1616
http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/1621
http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/1618
http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/1650

THE LADY WITH THE LAMP

Alá polo mes de setembro de 2020, comezamos a nosa andaina polo camiño do autocoidado e a reciprocidade no coidado, recibindo a visita das enfermeiras do Servizo Galego de Saúde, para axudar aos nosos/as SUPERHEROES na tarefa de promover un xeito de vida saudable, poñendo en valor o traballo de enfermeiros e enfermeiras no International Year of the Nurse 2020.

Lembrade a súa visita no enlace   http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmanuelsueiro/node/1577

Naquela visita, fixemos entrega do libro Florence Nightingale, a pioneira en facer da hixiene nos hospitais parte fundamental na mellora das enfermidades. E tamén, recoñecer que foi a primeira muller que recibiu a ORDER OF MERIT  de mans da raíña Victoria da Gran Bretaña.

E agora, que o noso proxecto, TAKE CARE OF ME, TAKE CARE OF US, chega ao seu fin, pechamos cunha actividade sobre Florence Nightingale, THE LADY WITH THE LAMP.

Coñecemos mellor a súa historia co libro “Florence Nightingale” da Ed. Shackleton Books, colección “Mis pequeños héroes” e cos vídeos

Xogos populares no CIFP Portovello

O 12 de maio, coa colaboración co CIFP Portovello, participamos nunha xornada de xogos populares que o alumnado de 1º curso do Ciclo superior de animación sociocultural preparou para os nenos e nenas de 2º de Ed. Primaria do noso cole.

Xogos de presentación, carrilanas, a rá, xogos de aros... fixeron que os Superheroes do Sueiro disfrutaran dun momento de lecer a carón do horto escolar no que tamén estamos a traballar en colaboración co alumnado do CIFP Portovello.

A experiencia deixou con gañas de repetila, tanto ao noso alumnado como aos monitores e monitoras do ciclo de animación.

Kick out Loneliness

 

Decidimos dar unha patada ben forte á SOIDADE, e facernos fortes no grupo, sentindo o apoio, lealdade e orgullo ben entendido de pertenza a un grupo, no noso caso á aula de 6º E.P. da nosa escola.

Tomando como referencia a fundación do Liverpool FC, aprendemos a historia do clube e os valores nos que se fundamenta.

Mighty Red foi o guía no noso camiñar cara a igualdade, inclusión e diversidade. Aprendeunos que a nosa forza está na unidade e o esforzo, e que, co apoio de todos/as nós, ninguén se sentirá so ou soa.

Somos os mellores supporters da grada KOPT. Non hai KOPITE mellor ca nós cando se trata de axudar e acompañar a quen se sinta apartado dalgún xeito.

Porque como di o seu himno,

AT CEIP MANUEL SUEIRO,
YOU’LL NEVER WALK ALONE!

A Strawberry Garden

No noso cole non temos STRAWBERRY FIELDS, nen somos THE BEATLES.

Nós somos así de especiais e temos A STRAWBERRY GARDEN e somos os máis peques da escola, os SUPERPEQUES.

Unímonos aos SUPERHEROES de 2º E.P. na súa teima pola FRUIT e coidamos e recolectamos as strawberries que medraron no noso GARDEN.

E ben boas que están! Ata os paxaros deron conta delas! Doces e RED!

 

Distribuir contido


by Dr. Radut