Celebración do Día dos dereitos da Infancia

Celebración exitosa do día dos dereitos da infancia no CEIP Manuel Sueiro cun enfoque educativo singular.

O 20 de novembro o CEIP Manuel Sueiro encheuse de risas, alegrías e aprendizaxes durante unha emocionante celebración do Día dos dereitos da Infancia. Este evento tan esperado non só foi un día de diversión, senón tamén unha oportunidade educativa única para o alumnado do colexio.

Cada aula do CEIP Manuel Sueiro participou activamente na celebración presentando ao resto das clases un dereito fundamental da infancia. Os nenos e nenas non só se divertiron, senón que tamén aprenderon a importancia dos seus dereitos e o respecto aos seus compañeiros.

Dende primeira hora da mañá, o colexio estivo cheo de enerxía positiva mentres se preparaban para presentar os seus dereitos para compartir os seus coñecementos dun xeito creativo e participativo.

O profesorado tivo un papel fundamental na organización do evento, animando aos estudantes a expresar as súas ideas de forma eficaz e fomentando o respecto mutuo. Cada presentación foi única e reflectiu o esforzo e a creatividade do alumnado e do profesorado.

Durante as presentacións, non só compartiron información sobre os dereitos da infancia, senón que tamén destacaron a importancia de respectar e valorar as diferenzas entre eles. Esta iniciativa non só promoveu a aprendizaxe académica, senón tamén as habilidades sociais esenciais para o desenvolvemento dos nenos e nenas.

Amosamos a nosa satisfacción polo acto, destacando a importancia de celebrar o Día da Infancia dun xeito non só divertido, senón educativo. É fundamental que o noso alumnado comprenda os seus dereitos dende pequenos, e esta celebración foi unha valiosa oportunidade para conseguilo.

En resumo, a celebración do Día da Infancia no CEIP Manuel Sueiro foi un éxito rotundo, deixando unha pegada perdurable na mente do alumnado e reforzando o compromiso do centro coa educación integral do seu alumnado.